jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Jako poleti to jak hovado vsechno, to je jasny. Ale kdyz uz je to siroko daleko nejhnusnejsi, tak ty pico to melo vsechny valcovat proste
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
a to rikal i v tom prvnim videu, Kawa ma proste proti konkurenci nejakej jinaci fun factor a to ma docela nadupany ostatni bajky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: No nevim jestli jako běžný kupující si za cenu silný rakety brambory s karbonovými ráfky chci kupovat slabou kawu, do který aby se báwu aspoň přiblížila musim narvat majlant a navíc si tím kurvit záruku
Prej slabou kawu, ta motorka má 200 koní .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
a to ji navíc brambora drtí krouťákem i ve středu, stejně jako tu V4R, Blada, R1 ... proč, kua?
oxygen píše: fireblader_puvodni> i kdyby měla těch koní 300 tak 177 na zadním kole je prostě furt o 20 míň než 197
a to ji navíc brambora drtí krouťákem i ve středu, stejně jako tu V4R, Blada, R1 ... proč, kua?
Variabilní časování vaček?
oxygen píše: fireblader_puvodni> i kdyby měla těch koní 300 tak 177 na zadním kole je prostě furt o 20 míň než 197
a to ji navíc brambora drtí krouťákem i ve středu, stejně jako tu V4R, Blada, R1 ... proč, kua?
To netuším. Ale za dva roky to mají všichni .
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Murkin píše: Nova Honda z kramu tak jak je 216Ps,to nema ani BMW.
To je trochu rozstrel, 216 a 177 co namerili na videu ... ?
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Co vic, jedina ta ninja konci 176mph a ostatni jdou vesele i nad 190, a to uz je zase rozdil 20km/h na stejnej kvalt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Murkine, nechci zpochybňovat tvou brzdu - ale něco je jinak a tak jako odborník řekni co... Páč vždycky na netu když vidím současné měření aktuálních brambor a bladů, tak všude u všech mívá ten blade o cca 8-11 ps míň... A kdyz předpokládám, že ty báwa asi těžko mívaj skoro 230 koní, tak v čem ten rozdíl je? Za mne je to jednoduchý: ten rozdíl tam je a 216 naměřila možná Honda + možná někdo
Ten vykon, jako seriova honda, ma bawo s kompletnim vyfukem, otevrenou a nastavenou jednotkou. Kroutak ma oproti honde lepsi, ale ta honda oproti bawu toci 15000.
A
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dark-demon píše: Bubrak-ZX10R> nemam cas cumet na ty videa vsechny, ale mel tam chvilicku srovnani ve zrychleni a sakra ten blade se drzel a zacal i malinko ujizdet... takze bud pri tom mereni tomu bladu asi neudelalo dobre ze ma full lauf bez ladeni, nebo nevim...
Co vic, jedina ta ninja konci 176mph a ostatni jdou vesele i nad 190, a to uz je zase rozdil 20km/h na stejnej kvalt
no prave, dyk i moje 04 jede na 5ku pres 186mph tacho (ve skutecnosti 192 po prepoctu z otackomeru)
je zcela evidentni ze je ta Ninja skrcena a to fest.
oxygen píše: Murkin> tak jasně, že pro výkon si ve špici dojdou otáčkama (ona dnes už i ninja i báwo točí přes 14,5) a to vari dělali pro průběh ve středních... ale kde to bereš, ty argumenty, že blade v sérii je top vs brambory až po těžkym ladění a investici -? opakuju že všude ta měření vycházejí výrazně opačně - tak kde je ten relevantní zdroj, hoď to sem
Zdroj je primo u me. Pri stejne metodice mereni na stejnem zarizeni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Murkin píše: Zrejme to merej na sestku a tam jsou dost velke omezeni. Na ctyrku to ma plny vykon. Mereno na spojce. Na kole je to 196ps.
To by plus / minus odpovidalo tomudle co sem nasel (ted se vubec nechci hadat v absolutnich hodnotach, to je jen cislo, zajimavy je primy srovnani na stejny brzde se stejnym nastavenim.
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Posledni BMW co jsem delal bylo rocnik 2017 nebo 18.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |