jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
GRASSEL píše: A nejel si spis na ty skrceny? Tech bylo hodne a myslim ze to byl spis asi ten problem .... Kazdopadne u me to byl prvni sport na kterej jsem sednul a dodnes jsem z ni hotovej, i z toho vzhledu. Je to i lepsi bajk nez zx7r.
Kazdopadne ja bych stary gsxr nebo zxr hrozne chtel
hele ta s tima vysavacema se snad delala jen 100ps ne? ono je to tak nejak fuk jestli 100 nebo 108, navic byla dost tezka. nejelo to vespod ani ve vrsku. proti konkurenci od yamahy a suzuki to bylo slabe a tezke. Jako jasne, na tu dobu a na to na cem jsem jezdil ja to byla raketa, ale cekal jsem to lepsi. Ale myslim, ze i dobove testy tu s tema vysavacovejma rourama dost hani, ta co uz mela ramair byla zas o trochu jinde..
Naposledy editováno 22.06.2020 11:45:06
oxygen píše: Jo a asi jsem vadnej, ale já dávám meziplyny - ty skutečný, s dvojím vyšlápnutím spojky a mezipřidáním plynu i na neutrálu - i v těch autech při rychlý jízdě a přeřazování Někdy i ze 4ky na 3ku, skoro vždy ze 3ky na 2ku a naprosto dycky za 2ky na jedničku...
to bych delal, kdybych to umel
Jasne ze dneska kdyz na to sednu, musim k tomu pristupovat jako tenkrat protoze to nejede, ale to je normalni.
Kazdopadne i kdybych mel tu skrcenou verzi, tohle by mi bylo jedno, je proste nadherna
Ale takovy stary gsxr by se mi taky libilo
Chtel bych srada 96 zase, ale to je porad jeste "novy" kdyz se vstrik delal az do 2000.
Ale nebudu kecat ze po necem nepokukuju.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: oxygen> Když dávám dragrace ze světel a motor je roztočenej do hoven (čili asi tak +-2500 otáček, resp. půl sedmý), tak to tam líp padá
Dyť právě tohle musej pobrat ty synchrony, ne? Dyť to musí jen ubírat čas, ne? Anebo jsem nejen starej, blbej a vošklivej, ale aj nešikovný hloupý nemehlo
Naposledy editováno 23.06.2020 09:26:24
oxygen píše: FiZzeR> mně to taky baví hele ... ale ty i NAHORU? A to jak, prosimtě?
... jo a já letos zkoušel v golfu i audině řadit hore dole ouplně bez spojky dá se to ale ty oráčky trefovat je fakt těžký - nicméně i když se mi propadla spojka a smrt, tak nebyl problém odjet a dojet - že jde, bych předtím fakt nevěřil nejlepší ten rozjezd: zařadit 1čku, pak se přes startér rozjíždět dokud motor nechytne
ja kdysi dojel bez spojky s Renaultem 21 (Nevada) z Melnika do Prahy az domu, tam to slo celkem dobre (stacilo vytocit a se spravnyma otackama jak to padalo tam ta rychlost spadla jak po masle), ale pak sem to samy zkousel v Mondeu (98 1.8 benzin) a tam mi neslo vrazit radicku do rychlosti vubec, asi zalezi jak je to kde udelany.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
assassin píše: hele ta s tima vysavacema se snad delala jen 100ps ne? ono je to tak nejak fuk jestli 100 nebo 108, navic byla dost tezka. nejelo to vespod ani ve vrsku. proti konkurenci od yamahy a suzuki to bylo slabe a tezke. Jako jasne, na tu dobu a na to na cem jsem jezdil ja to byla raketa, ale cekal jsem to lepsi. Ale myslim, ze i dobove testy tu s tema vysavacovejma rourama dost hani, ta co uz mela ramair byla zas o trochu jinde..
Nebylo to na začátku devadesátek tak že výkon 100ps byl ohledne pojistky v Německu?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |