jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
datum: 12. 9. 2007 - top speed: 297 - kvalt: 5 - ujeto po zadním: 3.1 km - spotřeba: 5.769 - účel cesty: pich s Máňou z Unhoště
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: Stev: tak kdes byl celou dobu? ale pořád ten motor za 33 vyjde líp mi přijde, ale oprava takto by vyšla výrazně méně než kilo , to jo samo
Problem je, ze vis prd co si koupis. Kdyz nasypes do svyho motoru za 50 novy veci, mas v podstate novej motor. Kdyz koupis za 30 jinej, muze ... ale taky nemusi byt lepsi nez to co mas ted. A i kdyz bude lepsi, nevis o kolik.
Takze kdyz to bude dobra koupe cajk motoru ze zborky, 20 usetris, kdyz to bude zdechlina jako to co mas ty, 30 prodelas ;-D
Kazdyho boj >:)
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
... nebo může počkat, až to roznejtnuje někdo zdejší, no - to aspoň bude jakž takž znát historii motoru
Bubrak-ZX10R píše: Ozzy: tak to sou veci o kterejch premejslim taky samo. ale nasypat do myho motoru 50, tak tam porad mam starou prevodovku, starou kliku a loziska, starou hlavu a rozvodak a spojku a ta investice 50k muze taky vyletet luftem. je to prast jak uhod.
že je to starý ničemu nevadí, pokud to bude v tolerancích. což může a taky nemusí. Ložiska a šálky se dají nový, klika se neopotřebovává, rozvoďák stojí patnáct korun a je to spotřebák, stejně jako spojka (pokud nemyslíš koš, kterej zrovna u tebe bude ve smrti natuty).
Za mě: vyměnit celej motor, je to nejmíň peněz a nejmíň času a nejmíň nervů, a to i kdybys ho měl za dva tři roky měnit zas - mezitím si klidně můžeš v klidu a dle financí postupně generálkovat ten stávající.
e.: stejně bych se ale nejprv pokusil přijít na kloub co tomu vlastně je. Vyvést odfuk kliky do catch tanku, test kompresí, leakdown test. Je to neinvazivní, rychlý a vcelku směrodatný.
Naposledy editováno 14.04.2020 23:57:47
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
odfuk zkusim, to bych mohl zvladnout (pocitam zaslepit airbox a hadici nacpat do nejaky nadobky a nejak to upevnit in place)
kompresi to ma (delala se nedavno), startuje to normalne
leakdown nevim kdo by mi udelal
jinak jak pises no asi nejspis, ted jeste budu jezdit a uvidim co udela ten 15w50, to me samo taky zajima
a hele cim se ty krouzky zapecou? proste opotrebenim?
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
PinkPanther píše: První grázl
https://www.ctidoma....-z-internetu [/quote]
Ta podoba tam je...
Bubrak-ZX10R píše: Fizz: stary a olitany sem myslel, to je horsi nez jen stary
odfuk zkusim, to bych mohl zvladnout (pocitam zaslepit airbox a hadici nacpat do nejaky nadobky a nejak to upevnit in place)
kompresi to ma (delala se nedavno), startuje to normalne
leakdown nevim kdo by mi udelal
jinak jak pises no asi nejspis, ted jeste budu jezdit a uvidim co udela ten 15w50, to me samo taky zajima
a hele cim se ty krouzky zapecou? proste opotrebenim?
Jednak se ojedou takze min tesni, pak to zacne zrat vic oleje coz dela karbo, kterej se nasere i do drazky takze se prestanou kruhy hejbat, a je to.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
takže já bych jak jsem řekl, dal tam hustší olej a když by to nepomohlo, tak bych jí dal do soukromé síně slávy a koupil jinýho masakra
Čistě finančně by bylo nejlepší nejdřív zjistit co tomu je a pak přesně zkalkulovat možnosti oprav a říct si jestli jít do rizika jinýho motoru. Ten zbytek oprav nebo údržby mimo motor co by motorka chtěla by ho správně neměly minout na žádný ojetý kterou pořídí.
Bubrak-ZX10R píše: Fizz: stary a olitany sem myslel, to je horsi nez jen stary
odfuk zkusim, to bych mohl zvladnout (pocitam zaslepit airbox a hadici nacpat do nejaky nadobky a nejak to upevnit in place)
kompresi to ma (delala se nedavno), startuje to normalne
leakdown nevim kdo by mi udelal
jinak jak pises no asi nejspis, ted jeste budu jezdit a uvidim co udela ten 15w50, to me samo taky zajima
a hele cim se ty krouzky zapecou? proste opotrebenim?
Leakdown asi kdokoli s kompresorem, adaptér vyrobíš ze staré svíčky a autoventilku
Zapečou se tak, že se v nich postupně usazujou saze z oleje, no a pak se postupně přestanou hejbat a to spustí mechanický opotřebení. Zhruba v tomhle momentě to začne žrát olej, komprese jsou ale normální - válec a první dva kruhy jsou v pohodě, akorát stírák už nestírákuje a když se to podchytí včas, zachránit se to dá vyčištěním drážek pro kroužky a pokud není válec šišoidní výměnou samotnýho stíráku (samozřejmě je to spíš jen odložení nevyhnutelného, protože novej kroužek do ojetýho válce, viz výš). Ale zase se to vyplatí jen pokud to budeš dělat sám, protože už se musí celý traktor rozebrat a jen sada těsnění na tenhle motor je tak pět litrů, šrouby ojnic stopro vyměnit, pokud mechanik pojede podle manuálu tak vytrhne závit pro šrouby hlav (je tam předepsanej nějakej strašnej nesmysl moment) a tak = radši koupit jinej motor, kterej za odpoledne přehodíš klidně sám a hned zas frčíš.
Naposledy editováno 15.04.2020 09:53:02
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
https://www.motorkar...r-ninja-1520857.html , jenom má brembo pumpu , ale to je vlastně plus
Je za dobrou cenu a to hlavní je z Itálie , takže nejeto ve sněhu soli dešti a větru
Naposledy editováno 15.04.2020 12:38:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
CBRdrahos píše: Já bych se mrknul už asi po novém masakru , přeci jen ten Bubrakuv už zažil dost a je tam opotřebení všeho , třeba tenhle vypadá z fotek dobře a ještě v origo stavu
https://www.motorkar...r-ninja-1520857.html , jenom má brembo pumpu , ale to je vlastně plus
A je za dobrou cenu
Tomu nájezdu nemůže nikdo rozumně uvažující věřit. A kdoví, jak je na tom tenhle motor...
Jinak ty km samorejme mit muze, muze to bejt i bejvala okruhovka coz neni na skodu kdyz o to bylo starano
Tahle vypada dobre a uz ma i radial pumpu a pancire. Driv jsem tuhle kombinaci nesnasel ale dnes se mi libi
Budu se opakovat ale sehnat desitku v dobrym stavu a s malym najezdem vypada daleko jednodussi nez tomu je a absolvovat bych to uz nechtel - i proto vsechno, uplne vsechno original davam stranou abych mel porad ten stav jako jsem ji koupil - uplnej zaklad ... Dokonce i brzdovy gumovy hadice jsem nevyhodil.
To ze to neni prdel se presvedcil i Michal Žabák
Nojo, cim vetsi divocina, tim vetsi voser neco sehnat ... Zx10, K5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 15.04.2020 18:33:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
gagtoy píše: BlackSabbath> byl jsem se na ní podívat, je to bývalá okruhovka...
Takže kdoví, jak na tom je. Může to být pěkně vylítaný, vyválený...Jak to vypadalo?
Naposledy editováno 15.04.2020 21:19:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Bubráku aspekt zoufalce, že když to začneš dělat budeš půl roku bez motorky, tě nenapadl?
ale to uz sem tady prece psal nedavno kdyz uz sem to resil, ze kdyby se to rozebralo tak poridim nejakej nahradni bajk, protoze s FES 250 bych vam mozna stacil v zatackach ale tam me hrozne limituje stojanek
jinak dik vsem, samo o vsech tech variantach co ste psali samo uvazuju a mam na to porad dost casu, tak je dobry to ted rozebirat horem dolem a pak neco vybrat
co se tyce jinyho motoru a to ze veci okolo jsou ojety - jak co, uz sem par veci menil a resil a dystak to nejsou takovy rakety jako prave motor.
a vzit min ojetej masakr, to by se mi taky libilo, ale jeste na to neni spravnej cas. vidim to tak, ze az uz kralovna masakru nebude moct slouzit na silnici, tak bych vzal jinej zanovni masakr a az potom, tj za treba 40 let, bych vzal 2011+
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 57 | 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |