Já zase taková hvězda nejsem, takže jsem si ABS pořídil. Motorku nemám dlouho, ale když bylo hezky, jezdil jsem i v zimě. Při jednom intenzívním brždění na mokré vozovce jsem byl sakra rád, že ho mám. Moci brzdit naplno a nebát se, že se mi blokne kolo je pro mne k nezaplacení. Vypínatelné ABS - bývá na endurech, na silničních motorkách většinou ne. Fazer neznám tak dokonale, ale na 90% ho vypínatelné nemá. Blbnutí - na přední to asi opravdu nebude ono, na druhou stranu můžeš opravdu vzít za brzdu, takže před zatáčkou můžeš brzdit později než většina těch, kteří ti budou radit, že ABS ne.
Na druhou stranu občas brzdím před zatáčkou se zadním kolem ve smyku (když to přeženu). Nevím, jak by mě rozházelo nebo nerozházelo ABS na zadním kole
Pokud jezdíš rekreačně až svižně, ber ABS.
Jestli svižně, sportovně a kraviny, pak bez ABS.
Ideál je vypínatelné
Možná bych se bez něj vyválel, ale vím já lol
Naposledy editováno 10.04.2008 22:01:49
alfonzo>Nj, ABS je sice hezký, ale když někdo bude jezdit delší dobu s ABS bude zvyklý, že může mačkat páčky na doraz a kolo se mu neblokne. Pak si pujčí od kamaráda motorku bez ABS, zmáčkne brzdu stejně jako normálně a problém je na světě.
to co pises je s prominutim hovadina .. brzda na plno - nic jinyho na svym stroji neznam .. a pri brzdeni naplno se abs neozve ani nahodou ..
jen pri "zkratu" pred situaci hrozici padem muzes mimodek zaslechnout abs ale vetsinou mas vyvaleny oci a jsi plnej adrenalinu takze je to jakoby mimochodem ..
skoda ze hodne lidi co tady k tematu odpovida mluvi z vlastni predstavy "jak by to bylo s abs" ..