paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ZX10-R 2008
 
3.10.2007 v 21:41
Pokud nekdo znate info o vykonu hmotnosti, prosim uvadejte.
Zatim jsem zjistil: vykon 170k na zadnim kole
komprese 13:1. /Puvodne se uvadelo 12.7:1, ale soudruzi to nejak upravili :P /

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

6.12.2007 v 14:33 | Nahoru | #1
Chalani nechcem sa vam do toho velmi montovat, ale tento link, kde maju byt nejake technicke udaje nie je velmi kvalitny:

Bubrak ZX10R píše: [quote=Michal R10]Bubrak ZX10R>tak za prvé, fotky jsme měli jak jsme je měli... nevím jak jsi přišel na to, že všude byly technické údaje, když první info se objevilo až minulý týden...
Lajdáctví to rozhodně není. A kašlání na příznivce značky už vůbec ne. Je potřeba si uvědomit, že zastoupení, které v ČR pro Kawasaki je, je v soukromých rukou a není to dcera a to znamená, že k některým informacím se dostaneme daleko daleko později. Nehledě na to, jak malý trh pro Kawasaki jako takovou jsme... Hold to, že jsme Kawasaki, neznamená prakticky nic!!!


Jak minuly tyden? Prvni technicke informace (o trakci a mnoha dalsich vecech ) byly uz 11.9. (nejen na nasledujicim odkazu). To mas skoro 3 mesice zpet.

http://www.motorcycl...irst-look-66206.html

Vy ste meli o nove zx10 na kawasaki.cz info (a prvni fotky) nekdy v pulce rijna. A to info byla jen ta neuplna technicka tabulka, text k motorce jste pouze okopirovali z 07.

Ale ok, jestli myslis, ze jste nemohli udelat vice.... ja do toho nevidim a musim to prijmout jako fakt. Dik za info. :) Urcite ale uznas, ze to moc dobry dojem netvori. [/quote]
Ako tu uz bolo spomenute, nepresne su udaje (spekulacie) o hmotnosti, dalej su nepresne udaje o kompresii, uhle riadenia.
Este by ma zaujimala ta trakcna kontrola, kde sa o nej zmienuje v tom linku, nenasiel som to ani v oficialnych udajoch na uk stranke.

(reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

6.12.2007 v 14:50 | Nahoru | #2

ducmon píše: Chalani nechcem sa vam do toho velmi montovat, ale tento link, kde maju byt nejake technicke udaje nie je velmi kvalitny:
[quote=Bubrak ZX10R][quote=Michal R10]Bubrak ZX10R>tak za prvé, fotky jsme měli jak jsme je měli... nevím jak jsi přišel na to, že všude byly technické údaje, když první info se objevilo až minulý týden...
Lajdáctví to rozhodně není. A kašlání na příznivce značky už vůbec ne. Je potřeba si uvědomit, že zastoupení, které v ČR pro Kawasaki je, je v soukromých rukou a není to dcera a to znamená, že k některým informacím se dostaneme daleko daleko později. Nehledě na to, jak malý trh pro Kawasaki jako takovou jsme... Hold to, že jsme Kawasaki, neznamená prakticky nic!!!


Jak minuly tyden? Prvni technicke informace (o trakci a mnoha dalsich vecech ) byly uz 11.9. (nejen na nasledujicim odkazu). To mas skoro 3 mesice zpet.

http://www.motorcycl...irst-look-66206.html

Vy ste meli o nove zx10 na kawasaki.cz info (a prvni fotky) nekdy v pulce rijna. A to info byla jen ta neuplna technicka tabulka, text k motorce jste pouze okopirovali z 07.

Ale ok, jestli myslis, ze jste nemohli udelat vice.... ja do toho nevidim a musim to prijmout jako fakt. Dik za info. :) Urcite ale uznas, ze to moc dobry dojem netvori. [/quote]
Ako tu uz bolo spomenute, nepresne su udaje (spekulacie) o hmotnosti, dalej su nepresne udaje o kompresii, uhle riadenia.
Este by ma zaujimala ta trakcna kontrola, kde sa o nej zmienuje v tom linku, nenasiel som to ani v oficialnych udajoch na uk stranke. [/quote]
Ok, to sem mozna trochu prestrelil a vytahnul prvni clanek co sem nasel.

http://www.gizmag.com/go/8100/

29.9. uz se to podavalo jako ofic. informace, bylo to i na strankach kawasaki.com a jinde, ale v cz nikoliv, proste bych to tam cekal, kdyz je to jinde ve svete na strankach kawasaki

u nas (pokud si dobre pamatuju) byly az fotky nekdy v pulce rijna, informace zadne (ostatne to je porad i ted, jen prekopirovany obecny text z modelu 07), jen 'nikdy nekoncici zatah' , to je asi text od roku 2004 :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

6.12.2007 v 16:45 | Nahoru | #3
ducmon>ohledně té "trakční kontrole". Není to "trakční kontrola". Jmenuje se to Kawasaki Management Ignition System - KMIS. Funguje to jenom za určitých podmínek. Nefunguje to při plném plynu, rychlém přidání plynu, nízkých otáčkách a při vymáčknutí spojky. Tzn., že v Kawasaki nechtěli to, aby motorku okleštili o možnost dostat ji do smyku. Funguje to asi tak, že systém vyhodnocuje rychlost, otáčky, polohu plynu a proudění vzduchu a podle toho zpomalí zapalování. Jednoduše se dá říci, že když pojedeš zatáčkou a začne Ti prokluzovat zadní kolo (jen do určité meze) a otáčky jsou větší než rychlost, tak se zapne KMIS a zpomalí se zapalování a srovná se to. Pokud ale počítač vyhodnotí, že je to tak schválně, tak Tě to kolo nechá klidně utrhnout a jet smykem. No prostě to pomůže tam, kde je to potřeba, ale nepřipraví to nikoho o srandu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist