paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ZX10-R 2008
 
3.10.2007 v 21:41
Pokud nekdo znate info o vykonu hmotnosti, prosim uvadejte.
Zatim jsem zjistil: vykon 170k na zadnim kole
komprese 13:1. /Puvodne se uvadelo 12.7:1, ale soudruzi to nejak upravili :P /

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

6.12.2007 v 16:45 | Nahoru | #1
ducmon>ohledně té "trakční kontrole". Není to "trakční kontrola". Jmenuje se to Kawasaki Management Ignition System - KMIS. Funguje to jenom za určitých podmínek. Nefunguje to při plném plynu, rychlém přidání plynu, nízkých otáčkách a při vymáčknutí spojky. Tzn., že v Kawasaki nechtěli to, aby motorku okleštili o možnost dostat ji do smyku. Funguje to asi tak, že systém vyhodnocuje rychlost, otáčky, polohu plynu a proudění vzduchu a podle toho zpomalí zapalování. Jednoduše se dá říci, že když pojedeš zatáčkou a začne Ti prokluzovat zadní kolo (jen do určité meze) a otáčky jsou větší než rychlost, tak se zapne KMIS a zpomalí se zapalování a srovná se to. Pokud ale počítač vyhodnotí, že je to tak schválně, tak Tě to kolo nechá klidně utrhnout a jet smykem. No prostě to pomůže tam, kde je to potřeba, ale nepřipraví to nikoho o srandu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX10-R 2008

6.12.2007 v 16:57 | Nahoru | #2
Michal R10>no vyzera to ako nieco, co sa moze posrat, hlavne ked je vyhodnotenie situacie na pocitaci. Ocakaval som nieco podobne ako ma 1098R (ozajstnu kontrolu trakcie) prebratu ako fungujuci system z motogp a wsbk.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist