ducmon>ohledně té "trakční kontrole". Není to "trakční kontrola". Jmenuje se to Kawasaki Management Ignition System - KMIS. Funguje to jenom za určitých podmínek. Nefunguje to při plném plynu, rychlém přidání plynu, nízkých otáčkách a při vymáčknutí spojky. Tzn., že v Kawasaki nechtěli to, aby motorku okleštili o možnost dostat ji do smyku. Funguje to asi tak, že systém vyhodnocuje rychlost, otáčky, polohu plynu a proudění vzduchu a podle toho zpomalí zapalování. Jednoduše se dá říci, že když pojedeš zatáčkou a začne Ti prokluzovat zadní kolo (jen do určité meze) a otáčky jsou větší než rychlost, tak se zapne KMIS a zpomalí se zapalování a srovná se to. Pokud ale počítač vyhodnotí, že je to tak schválně, tak Tě to kolo nechá klidně utrhnout a jet smykem. No prostě to pomůže tam, kde je to potřeba, ale nepřipraví to nikoho o srandu.