Téma: Homologovaný laďák
15.4.2024 v 21:43
Ahoj,
chtěl bych radu ohledně firem dělající homologované laďáky. Mam Gas Gas SM700 (2023), ale nemůžu najít nic rozumného. Na stocku mi vadí design a hlavně to jak hřeje. Bude to znít bizarně, ale zvuk tak moc neřešim. Požadavky:
Lepší vzhled, nesmí tolik hřát, musí s DB killerem splňovat homologaci na hluk (třeba kdybych jel do Rakouska). Tuším, že origo tlumič má v sobě i kaťák. Počítám s tim, že na stk bych dával origo, ale kaťák bude pravděpodobě dost tlumit i hluk.
Co jsem zatim našel:
Akrapovič - cena nesmysl.
Arrow - levnější ale furt overkill
Leo vince - kolega má na ročníku před 2019 a zní to nesmyslně dobře. Prý koupil za 7, já na svů ročník nacházím za 15k
Mivv- zatím asi největší favorit.
Znáte další?
Dík
Naposledy editováno 15.04.2024 21:45:21
chtěl bych radu ohledně firem dělající homologované laďáky. Mam Gas Gas SM700 (2023), ale nemůžu najít nic rozumného. Na stocku mi vadí design a hlavně to jak hřeje. Bude to znít bizarně, ale zvuk tak moc neřešim. Požadavky:
Lepší vzhled, nesmí tolik hřát, musí s DB killerem splňovat homologaci na hluk (třeba kdybych jel do Rakouska). Tuším, že origo tlumič má v sobě i kaťák. Počítám s tim, že na stk bych dával origo, ale kaťák bude pravděpodobě dost tlumit i hluk.
Co jsem zatim našel:
Akrapovič - cena nesmysl.
Arrow - levnější ale furt overkill
Leo vince - kolega má na ročníku před 2019 a zní to nesmyslně dobře. Prý koupil za 7, já na svů ročník nacházím za 15k
Mivv- zatím asi největší favorit.
Znáte další?
Dík
Naposledy editováno 15.04.2024 21:45:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Homologovaný laďák
DrDNA01 píše: No tak jestli to bylo jen k logovani dat z labdy, tak OK a omlouvam se, ale tohle vlakno je o tom, jestli je treba motor 690 ladit po dekatu.. A to je..
Jo, mě zaujalo přesně tohle - ten mechanismus omezených vstupů z lambdy. Když nevím, tak se holt občas zeptám :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Homologovaný laďák
PetrXX> na motorkach je směs řízena trosku jinak nez u aut, protoze motor v motorce pracuje v trochu jinem rezimu. Ve vetsine pripadu jde o skokovou lambdu a z te sice muzes číst napětí v celem spektru, ale uvidis tam jen jednu hodnotu… tzn nema smysl cokoliv podle ni řídit.
U aut jsou obvykle lambdy 2 (nebo násobky, pro jednotlivé rady válců) a ta pred katem je širokopásmová, podle ktere lze opravdu korigovat směs, ta za katem je skokova a vesměs slouží jen ke kontrole, ze kat funguje (opre v nějakých oblastech)
U aut jsou obvykle lambdy 2 (nebo násobky, pro jednotlivé rady válců) a ta pred katem je širokopásmová, podle ktere lze opravdu korigovat směs, ta za katem je skokova a vesměs slouží jen ke kontrole, ze kat funguje (opre v nějakých oblastech)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
grafika Husqvarna 701 Supermoto | Rujjo22 | 0 | 15.4.2025 v 16:40 Rujjo22 |
ECU pro HQ701 od r 2020 KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 27 | 3.4.2025 v 09:03 ZdendaZB |
enduro - polňačkou, lesem, potokem Suzuki DR-Z400S, Kawasaki KLX 450r, KTM 690 Enduro R... | icedee | 1 | 3.4.2025 v 09:00 kokoška. |
Olej a zivotnost v originalnim obalu [1, 2] TM Racing SMR 450 FES, KTM 690 SMC R | digitl | 34 | 27.3.2025 v 17:55 Marut |
Alžírsko na motorkách Husqvarna 701 Enduro | Dufino13 | 22 | 13.3.2025 v 20:06 jdu900fire_blejt |