globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Něco málo teče
Ahoj, už zase se ozývám s dalším problémem, o kterém jste určitě už slyšeli (aspoň doufám).

Po dnešní projížďce (100 km) jsem si všiml na kalhotech trošku kapiček na kalhotech viz foto.
Zkusil jsem kouknout, co by to mohlo být a nevím, přikládám 2 fotky, co by možná ta s tou hadicí, asi ne, ale ta druhá možná, je to okolo trošku mokrý. Olej nebo benzín nevím, záleží na tom problému, ale skoro bych řekl, že olej.

A jestli víte, co to je, nějaká snadná oprava? Není to nic vážného, vidíte, že kapek je to pár, ale radši dřív než pozdě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Něco málo teče

13.5.2024 v 20:53 | Nahoru | #1
Deadman>
Děkuji v manuálu GS500 sem teď už hodinu listoval a jsem bud slepý nebo nato nekladou důraz.
Nic méně s novým těsněním bych to chtěl mít jak má. Došel jsem k závěru že dám těch 10Nm co jsi mě psal
jelikož v manuálu SV650 mají toto víko stažené stejným momentem.
Dík za pomoc

(reakce na) Něco málo teče

13.5.2024 v 21:08 | Nahoru | #2
Dave60> Obvykle jsou na začátku manuálu uvedeny obecné momenty pro šrouby dle velikosti, které platí pokud u konkrétního šroubu není uvedeno jinak. To proto, že 95% šroubů se utahuje obecným momentem. M6 - 10Nm, M7 - 14Nm, M8 - 22Nm, M10 - 40Nm (+-), všechny výpustné zátky 25Nm.
Zhruba stejné hodnoty najdeš u asi všech motorek i aut. +-10% nehraje roli nikde, pokud to není šroub hlavy nebo ojnice.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 0 Dnes v 17:33 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 Včera v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano


TOPlist