globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nová baterie nevydrží déle než 5 dní stání motorky
ahoj, prosím o radu...mám mladici ZX10 2008...10 let startuje OK, nyní jsem vyměnil zapečený regulátor napětí , stator (nedobíjel) a pak i koupil novou baterku...motorka dobíjí jak má ale při odstavení motorky je i s nabitou baterií za 3-5 dní vybitá a nenastartuje....když je baterka mimo motorku tak baterka vydrží měsíc dva a drží napětí...nenapadá někoho kde hledat? napadá mě oplet kabeláže prodřený pod sedlem ale to by nevybíjelo, když motorka stojí na místě nebo? a nebo mám rovnou koupit jiný regulátor napětí? nic jiného jsem neměnil...ještě mě napadá, jestli se neuklepala někde kostra na motoru? ale to by vubec nestartovalo ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nová baterie nevydrží déle než 5 dní stání motorky

18.4.2024 v 22:29 | Nahoru | #1
1100Virago> dekuji, na polech baterie neni pripojene zadne pridavne zarizeni...tak asi nekvalirni merak proudu...ale mam merit na te prvni zdirce nebo na te druhe?nad jednou je 10A a nad deuhou hFE coz ma byt na ty transistory...pri mereni na 10a a ruzme citlivosti to meri 0 a proto jsem to dal do druhe zdirky Hge kde to uz nejaka cisla ukazuje....kdyz vytahuju pojistky tak u kazde je stejna hodnota pri mereni proudu...takze nejaky obvod mimo pojistky...achjooo

(reakce na) nová baterie nevydrží déle než 5 dní stání motorky

Skvělá odpověď, děkuji! 19.4.2024 v 08:56 | Nahoru | #2
Italy777: Zdířka 10A je jen pro přepínač v poloze 10 - ať už stejnosměrný, nebo střídaný. Pro všechny ostatní menší proudy je tam ta zdířka hFEmA.

Ten zbytkový proud bude opravdu závěrný proud regulátoru - pokud konektor regulátoru rozpojíš, nejspíše to klesne na nulu. Ale ten je tak malý, že nemá šanci vytřískat akumulátor během pár dní.

Nestává se ti to vybití vždycky po jízdě? To by mohl dělat regulátor. Už jsem zažil, že studený regulátor dobíjel normálně a hodnoty napětí byly ukázkové, ale po deseti minutách jízdy se ohřál natolik, že se napětí skokem propadlo skoro o 2 volty. Takže se s tím jet dalo, ale akumulátor se vybíjel a po pár dnech stání nešlo nastartovat. Stačilo dát na nádrž spodní díl tankvaku se slídou, pod slídu voltmetr připojený do elektriky stroje a dostatečně dlouho se projet. Na voltmetru byl ten propad vidět.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16330 Včera v 07:38 SPIJKER
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist