globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spojkové lanko-těžký chod
6.3.2024 v 17:16
Ahoj,vím že je tu na spojku už docela dost dotazů,ale přidám taky jeden Minulé roky jsem měl nižší řídítka a original spojkové lanko jsem měl vedené oproti originálu venkem okolo nádrže.U téhle velké motorky šla vždy spojka docela z těžka ale takhle to docela ještě šlo...letos jsem dal vyšší řídítka kvůli posazu a mám problém.Tím venkem už je délka na hraně tak jsem to dal podle manuálu který tu je v digitální podobě tak jak to má být z výroby a spojka je úplně tuhá,tak na urvání páčky. Tím origo vedením mi přibyly 2 další záhyby... Co můžu udělat? a co dělám špatně? Nějaké nápady ?

1 reakcí na tento příspěvek Spojkové lanko-těžký chod

7.3.2024 v 05:31 | Nahoru | #1
Zkoušel jsem Nakonec jsem ho ještě večer vymontoval a zkusil ještě jednou a už to opravdu není vončo,i přes namazání docela drhne.Tak řeším s klučinou z Wemoto které lanko jako náhradu Díky za tipy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojkové lanko-těžký chod

7.3.2024 v 07:02 | Nahoru | #2
Petaheaven> Čau, nedošlo náhodou opotrebením lamiel k zmene uhlu na vypínacej páke? K zmene uhlu dôjde opotrebením lamiel, tiež otlačením dotykových plôch vypínacieho mechanizmu. Ak sa dá páka pootočiť na oske tak to sprav. Na niektorých motorkách sa to dá aj nastaviť dole na vypínacom mechanizme. Robil som to aj na Suzuki GS 750, ale už sa nepamätám ako to fungovalo tam. Tam je nejaký mechanizmus s guličkami, tiež som to rozobral a potom poskladal , problém bol tam. Po repase-vyčistení a premazaní toho mechanizmu šla spojka parádne. Lanko na spojku som použil zadné brzdové lanko s Babety. Dlhé je fest , je poriadne hrubé a po menšej úprave to fungovalo parádne. O cene proti originálu ani nepíšem. Úprava spočívala vo výrobe dolného uchytenia, Suzuki tam má valček. Teda, po tom ako to tu píšem, tak sa mi zdá , že to budeš mať stejné ako som to mal ja. Ak je lanko ešte OK, tak ti bude stačiť zrepasovať dole ten vypínací mechanizmus a si vyhral. Ja som to mal úplne suché , nikto s tým nič nerobil a motorka je rok výroby 1980. Kvôli tom zadrhávajúcemi mechanizmu šlo lanko ťažko , až som ho urval a musel meniť.

PS:: pozor pri rozoberaní, ten mechanizmus (guličky), sa mi rozsypal po zemi, tak to nerob na lúke v tráve. Hlavne opatrne . Po rozobratí som prišiel na to ako to funguje a ako sa nastavuje. Držím palce.

Naposledy editováno 07.03.2024 07:04:36
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Příruby karburátoru Suzuki GSX 1100 EF Petaheaven 8 3.11.2023 v 16:23 Petaheaven
Progresivní pružiy za originál [1, 2] Suzuki GSX 1100 EF Petaheaven 56 18.11.2022 v 20:15 Guzo
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Odvzdušnění přední brzdy Suzuki GSX 1100 EF Petaheaven 27 5.5.2022 v 21:56 Petaheaven
Oprava vylomených závitů v kartru Suzuki GSX 1100 EF Petaheaven 24 19.2.2022 v 23:45 2stroke


TOPlist