bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Netáhne ve vysokých otáčkách
17.2.2024 v 20:10
Zdravím všechny, mám problém na wrku s výkonem ve vysokých, mám motor po GO a projevil se právě tento problém, cítím že to v rychlosti netáhne jak má, ano je to dvaca ale vím že předtím mi to letělo líp, pocítil jsem že mám větší spodek, táhne mi to víc od spodu jenže když se dostanu na kilo tak to je total mrtvý, kdysi jsem na ni vytáhl 125km/h a teď max 115, motor už mám právě zajetý a nic se nezměnilo, mám ještě v plánu vyměnit píst za ten co tam mám teď protože jsem objednal nějakou levnou jebku a mám z toho spíš strach že to ještě někde pukne ? chci koupit wossnera.
Takže nevím jestli mám problém hledat v palivové soustavě nebo v motoru
Děkuji všem za rady

1 reakcí na tento příspěvek Netáhne ve vysokých otáčkách

18.2.2024 v 08:17 | Nahoru | #1
WRko ma vstrikovani, takze pokud si nesahal do sani nebo vyfuku, problem bych hledal spis jinde.

(reakce na) Netáhne ve vysokých otáčkách

18.2.2024 v 15:15 | Nahoru | #2
Slávek-TDM> měnil jsem vzduchovej filtr od značky HIFLO, jinak všechno je origo

1 reakcí na tento příspěvek Netáhne ve vysokých otáčkách

18.2.2024 v 15:58 | Nahoru | #3
No jeste teoreticky sis mohl pri zpetny montazi nadrz skripnout hadici, ale spis bych to videl opravdu na problem uvnitr motoru. Kolik to ma mit najeto, ze se menil pist?

(reakce na) Netáhne ve vysokých otáčkách

18.2.2024 v 22:39 | Nahoru | #4
Slávek-TDM> teď to má najeto 48xxx, píst jsem měnil protože jsem debil a chtěl jsem tam prostě novej, jenže jsem nechal starej válec a ten po těch kilometrech už má svou ovalitu na starej píst, takže ten novej se mi v tom pridrel, tak jsem kupoval jak válec tak i píst další.
Vím že by se mi oplatilo mnohem víc prekrouzkovat ten starej píst, hold člověk se chybama učí.
Motor jde normálně do omezovače, svíčka je černá ( před GO byla bílá takže to jelo na chudší směs ale motor šlapal pěkně) a když jsem to jednou zkoušel bez vzduchového filtru tak to taky nepomohlo

PS: Zrovna dneska jsem s tím jel aji červeno horský sedlo, spodek to má dobrej ale v otáčkách úplně v prdeli, víc jak 115 z kopce nešlo

Naposledy editováno 18.02.2024 22:43:43

1 reakcí na tento příspěvek Netáhne ve vysokých otáčkách

19.2.2024 v 11:43 | Nahoru | #5
No ještě by mohly být malé ventilové vůle nebo špatně nastavený rozvody, ale černá svíčka by ukazovala opravdu spíš na bohatou směs. Ale pokud sání i výfuk je originál, na stříkačce toho moc nenaladíš.

1 reakcí na tento příspěvek Netáhne ve vysokých otáčkách

19.2.2024 v 13:28 | Nahoru | #6
No a co ten vzduchový filtr? Nesložil si to nějak špatně? Nevím jak konkrétně vypadá filtrbox. Případně to zkus kousek projet bez co to bude dělat.

(reakce na) Netáhne ve vysokých otáčkách

19.2.2024 v 23:15 | Nahoru | #7
Hitak128CZ> to už jsem zkoušel a nepomohlo to

(reakce na) Netáhne ve vysokých otáčkách

19.2.2024 v 23:16 | Nahoru | #8
Slávek-TDM> zkusím ještě seřídit ventily, je pravda že při zahřátí klepou, mám kamaráda co dělá diagnostiku tak kdyžtak zajedu za ním a on se mi podívá na tu klapku se vstřikem a kdyžtak se to nějak poladí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
tvrdé klepání Yamaha WR 125X DOUPI 0 23.3.2024 v 13:00 DOUPI
Nevrací se páčka spojky Yamaha WR 125X Yamahous23 3 24.2.2024 v 14:18 Yamahous23
Po výměně oleje neřadí Yamaha WR 125X Yamahous23 3 19.2.2024 v 15:12 ja1
Po výměně oleje neřadí Yamaha WR 125X Yamahous23 2 18.2.2024 v 18:19 Yamahous23
Yamaha wr 125x nastartuje Yamaha WR 125X Yamahous23 5 15.11.2023 v 23:19 Kohlstein


TOPlist