globalmoto_duben_nolan





Téma: Suzuki GSX S 1000 GX
 
20.11.2023 v 13:28
Co říkáte na GSX S 1000 GX ?Za mě dost dobrý.....

Suzuki GSX S 1000 GX

20.11.2023 v 13:38 | Nahoru | #1
Říkat budeme, až to někdo otestuje a napíše o tom.
https://www.motorkar...uki-gsx-s1000gx.html

Suzuki GSX S 1000 GX

20.11.2023 v 13:42 | Nahoru | #2
Zatím můžeme akorát onanovat u oficiálního videa.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX S 1000 GX

20.11.2023 v 16:47 | Nahoru | #3
Iste to novinári vychvália do nebies. Ja by som si počkal na majiteľa, čo na tom nabehá 50000km a dá svoje nefalšované postrehy. Nech sa nebojí to zverejniť.

(reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

20.11.2023 v 16:57 | Nahoru | #4

nevo7 píše: Iste to novinári vychvália do nebies. Ja by som si počkal na majiteľa, čo na tom nabehá 50000km a dá svoje nefalšované postrehy. Nech sa nebojí to zverejniť.



Myslím, že tyhle litry už chvilku jezdí, aby bylo možné říct, jestli jsou více na silnici než v servisu....

Změna je hlavně v tom, že to postavili na štafle ( líbí se mi to ), a tam toho zas tolik nehrozí...

Suzuki GSX S 1000 GX

20.11.2023 v 17:27 | Nahoru | #5
No mám gsx s litraa cca 13000km,bez sebemenšího problému,servis jen pravidelnej,olej nežere,spotřeba benzínu kolem 5l,ubejvaj akorát gumy,tak uvidím jestli změním,na mým nahači se musím hrbit a fouká...

Suzuki GSX S 1000 GX

20.11.2023 v 17:29 | Nahoru | #6
Zatím taky vím o té motorce prd, ale například GT verze byla hodnocená, že ikdyž má trochu výkonnější motor než Kawa SX, tak byla méně uhlazenější, méně vyladěná, méně pohodlnější a zpracovní detailů bylo o trošku horší než Kawa. A tohle asi bude podobné co GT, jen větší zdvihy (tak aspoň to pohodlí bude lepší). A cenově se to má spíš blížit k BMW XR že? Tak to bude pak zajímavé srovnání.
Ale na první pohled to vypadá pěkně, takový čtyřválcový Tracer.

Suzuki GSX S 1000 GX

20.11.2023 v 17:51 | Nahoru | #7
Pedl: Cenovo by som to nevidel u Suzuki nejak prehnane. V Nemecku majú cenu 17400€, v SR to bude asi 16xxx€. To BMW XR len začína na 19400€ a to sa nikdy nepredáva za tú cenu. A tiež XR som možno nikdy nevidel na ceste, ale predpokladám, že GX bude behať po cestách ako Tracerov či Afrik /japonec, slušná výbava a cena, to spraví z toho predajný hit - niečo ako začiatky Tracera 900, alebo už tu nie sú zákazníci Suzuki a tá značka je stratená od doby V-Stromu 1000 a 650 - čiže tak 10 rokov dozadu/.
Skôr to bude v našich končinách konkurovať Versysu 1000SE, dobrej predajnosti Tracera 9GT /možno + verzia/ či zameraním MG V100S.

(reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

20.11.2023 v 18:59 | Nahoru | #8
nevo7> 50 000 najeto nemám, 35 000 jo. V servisu jsem byl doposud vždy jen jednou za rok. Běžná údržba, žádná oprava nad rámec servisního plánu. Motorka kupovaná jako nová. K těm padesáti tisícům se přiblížím koncem příští sezóny. Pokud se něco nesemele.

Suzuki GSX S 1000 GX

20.11.2023 v 20:00 | Nahoru | #9
Pěkně mi Suzuki míchá kartami. K Traceru 9 a NT 1100, přidávám třetího do party finalistů na změnu. Měl jsem tu příležitost se svézt na verzi GT a musím říct, že má famózní motor. Bohužel GT má i svoje mouchy, které by GX verze mohla pořešit. Ostřejší úhel zalomení kolenou, slabší ochrana před větrem (horší než můj naháč s plexi), o trošku větší předklon než na banditu. Vzhled je individuální záležitost, ale i tady se mi líbí více GX. A stačila by mi i jen sociální verze s výbavou jako GT, bez adaptivního podvozku. Pak už jen půjčit na celodenní výlet, abych zkusil jestli mi do toho nehodí vidle vibrace motoru (o trochu výraznější oproti banditu) a můžu jít rozbít prasátko.
Edit: Výška sedla GT vs GX, 810mm vs 845mm, to už by ty kolena mohli dávat dlouhodobě. Protože taková NT 1100, je extra super pohodlná, ale dvouvál z afriky se na K5 nechytá ani náhodou.

Naposledy editováno 20.11.2023 20:14:15

Suzuki GSX S 1000 GX

21.11.2023 v 09:43 | Nahoru | #10
NT 1100 jsem jel,fakt to nejede jako GSX S 1000,jenom byla pohodlná,takovej gauč,do sportu se ji nechtělo,Tracer bude určitě pomalejší než GX 119 vs.152 koní a to výrazně,GX bude hodně blízko BMW S 1000 XR protože obě vycházejí z nakedů a ty mají podobné parametry z 0-200,pružný zrychlení má BMW o málo lepší.Rozhoně GX vyzkouším,možná moje další motka

Suzuki GSX S 1000 GX

21.11.2023 v 10:06 | Nahoru | #11
Výkonově je dvouválec z Afriky s čtyřválcem GSX-S neporovnatelný. 105 vs 150 koní. O zrychlení na 100 a 200 ani nemluvě. Už jen tím, jak má GSX-S poskládané kvalty. Na jedničku tacho skoro140, dvojka 170, trojka téměř 220.

Suzuki GSX S 1000 GX

22.11.2023 v 18:54 | Nahoru | #12
Konečně se Suzuki probrala,ted valí sami krasny kousek ,prvni moto s semi aktivnim podvozkem atd.,dneska zveřejneny ceny novych modelu, super .

Suzuki GSX S 1000 GX

28.11.2023 v 16:20 | Nahoru | #13
Tady nějaké detaily navíc, pokec s borcem ze Suzuki

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX S 1000 GX

1.12.2023 v 09:50 | Nahoru | #14
Test / recenze

Zní to, že motorka je trochu víc sportovní než cestovní, asi jako Tracer, asi né tak pohodlná jako Versys.

Naposledy editováno 01.12.2023 10:07:23

(reakce na) Suzuki GSX S 1000 GX

1.12.2023 v 10:30 | Nahoru | #15
Pedl> Na první test budeme muset ještě počkat Zatím jeli všichni jenom rychlostí pincka po magistrále kolem moře. Ani kopec tam nebyl.
U takové motorky stejně není co testovat. Jediná věc by se mohla nepodařit, že by na tom nějak neřešitelně foukalo a v létě nešlo vypnout topení.

Suzuki GSX S 1000 GX

1.12.2023 v 11:03 | Nahoru | #16
No jo, spíš to byly takové jízdní dojmy. Říká třeba, že Tracer je zábavnější v nižších rychlostech a tohle bude asi větší sranda v těch vyšších, a že Versys už je trochu větší stroj, tak je fajn slyšet, že to je nějak odlišné, každé má svoje.
Ochranu proti větru popisoval asi jako průměrnou, nějaké turbolence. Jestli to topí, to už by mohli napsat ti co vlastní GT.

Další anglický test, ale zase jako na potvoru není moc slyšet motorka (za to bych ty recenzenty bil dneska):


V tomhle jde slyšet motor trochu víc (3:40)


Německý: https://youtu.be/oxCF2jxp-Hs

Naposledy editováno 01.12.2023 11:05:25

Suzuki GSX S 1000 GX

22.1.2024 v 13:20 | Nahoru | #17
Vypadá to suprově. Hmotnost, jako dvouválcová tisícovka, ale výkon jako dvanáctistovka. Čtyřválec bude mít navíc lepší zvuk. Cena je taky příznivá. A líbí se mi ten koncept, že je to cesťák, se kterým se dá i s nasazenýma kuframa brousit zatáčky kolenem o asfalt
Jediné, co by se na téhle motorce muselo z mé strany nestandartně pořešit, je přidání Givi plotny na horní kufr.

Naposledy editováno 22.01.2024 18:28:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist