https://www.motorkar...uki-gsx-s1000gx.html
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX S 1000 GX
nevo7 píše: Iste to novinári vychvália do nebies. Ja by som si počkal na majiteľa, čo na tom nabehá 50000km a dá svoje nefalšované postrehy. Nech sa nebojí to zverejniť.
Myslím, že tyhle litry už chvilku jezdí, aby bylo možné říct, jestli jsou více na silnici než v servisu....
Změna je hlavně v tom, že to postavili na štafle ( líbí se mi to ), a tam toho zas tolik nehrozí...
Ale na první pohled to vypadá pěkně, takový čtyřválcový Tracer.
Skôr to bude v našich končinách konkurovať Versysu 1000SE, dobrej predajnosti Tracera 9GT /možno + verzia/ či zameraním MG V100S.
Edit: Výška sedla GT vs GX, 810mm vs 845mm, to už by ty kolena mohli dávat dlouhodobě. Protože taková NT 1100, je extra super pohodlná, ale dvouvál z afriky se na K5 nechytá ani náhodou.
Naposledy editováno 20.11.2023 20:14:15
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX S 1000 GX
Zní to, že motorka je trochu víc sportovní než cestovní, asi jako Tracer, asi né tak pohodlná jako Versys.
Naposledy editováno 01.12.2023 10:07:23
U takové motorky stejně není co testovat. Jediná věc by se mohla nepodařit, že by na tom nějak neřešitelně foukalo a v létě nešlo vypnout topení.
Ochranu proti větru popisoval asi jako průměrnou, nějaké turbolence. Jestli to topí, to už by mohli napsat ti co vlastní GT.
Další anglický test, ale zase jako na potvoru není moc slyšet motorka (za to bych ty recenzenty bil dneska):
V tomhle jde slyšet motor trochu víc (3:40)
Německý: https://youtu.be/oxCF2jxp-Hs
Naposledy editováno 01.12.2023 11:05:25
Jediné, co by se na téhle motorce muselo z mé strany nestandartně pořešit, je přidání Givi plotny na horní kufr.
Naposledy editováno 22.01.2024 18:28:37