jdu si pro radu ohledně baterie a jejího vybijení případně chyby kdyby se s tím někdo setkal. Když přijdu k motorce klidně po 3 dnech chytne na první mačknutí. Za delší jízdy když chcípnu tak už se nerozsvítí ani budíky a ani neškytne. Musim klidně jen 5min dobit a už zase jede bez problemu. Kontrola baterie i pod zatížením je OK a dobijení altíku je taky OK. Nestalo se to někomu. Budu rád za jakoukoliv radu, protože se s tím člověk bojí někam je.
Naposledy editováno 18.08.2023 10:57:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybitá baterie za jízdy BMW g650GS sertao
Z hlediska funkčnosti je to nejlépe propojit bez konektoru, a dobře zaizolovat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybitá baterie za jízdy BMW g650GS sertao
Jinak, koupil jsem novou baterku, překvapilo mne, jak moc jsou Varty levné tak jsem jí zkusil, i když tuto značku nepreferuji, ceně se nedalo odolat. I kdyby vydržela jen dva roky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybitá baterie za jízdy BMW g650GS sertao
1 reakcí na tento příspěvek Vybitá baterie za jízdy BMW g650GS sertao
Co se týče problemu autora vlákna,neřekl bych že i slabší baterie která po oživení nabíječku normálně startuje stála za problémem vybíjení. Já si tipnul problém s dobíjením po zahřátí, ale pokud je změřeno že cajk tak je to divný.
Tam bude krpa v elektrice, něco jde za jízdy do zkratu.
Máš naprostou pravdu,ale spousta motorek dojezdila na konektor a né na pevné propojení.
Nikde nepíšu o pájení,problém u takto vyhořelého konektoru bude nejenom vyhřátá měď ale i špatná izolace vodičů.
Ideální výměna vodičů přímo z allternátoru ale né za něco co se válí bůhví jak dlouho v dílně pod stolem a pochází nikdo neví z čeho.
Novou baterku je dobrý pořádně nabít,nejlépe zapojit do moto a projet min.200 km s minimem zastávek, baterce to prospěje a prověříš i dobíjení.
Anti píše: Mě se na pozicí výstupu alternátoru nejlépe osvědčila klasická čokoláda. Naměřil jsem s ní nejmenší úbytky. . Chápu že to není hi- tech ale funguje to.
Co se týče problemu autora vlákna,neřekl bych že i slabší baterie která po oživení nabíječku normálně startuje stála za problémem vybíjení. Já si tipnul problém s dobíjením po zahřátí, ale pokud je změřeno že cajk tak je to divný.
Tam bude krpa v elektrice, něco jde za jízdy do zkratu.
Problém je že se všude šetří, ošizený vodiče,konektory povrchovka
Možná změřit klidový odběr proudu,se to blbě měří a zahejbat svazkem drátů kolem krku řízení.
vilemx píše: grooll> V tom případě je fůra lidí, kteří (ať už preventivně nebo po vyhoření) tenhle konektor ruší, podle tebe hloupých? To je docela odvážné tvrzení
ja mam na nekterejch motorkach taky zrusenej konektor, ale posledni dobou ho spis jen nahradim tesnenym konektorem... neni to original, tzn vymena kus za kus nekde v tramtarii mozna neni... ale tyhle situace se stejne resi improvizaci... ucvakat konektory, zasmodrchat draty do sebe a omotat zuzlovkou je easy reseni...
vim ze se v automotive na takovych mistech nepaji ale crimpuje a vim proc, ale na svych strojich to pajim uz vic jak 20let a nikdy s tim nebyl problem... jen si teda myslim, ze umim pajet a davam to do smsrtovacek s lepidlem...
Naposledy editováno 24.08.2023 10:59:21
vilemx píše: grooll> V tom případě je fůra lidí, kteří (ať už preventivně nebo po vyhoření) tenhle konektor ruší, podle tebe hloupých? To je docela odvážné tvrzení
To je velmi odvážné tvrzení.Ale naštěstí není moje ale tvoje Nic takového netvrdím, jen říkám, že po takovém napadením kutilem domácím je radost cokoliv opravovat. Oni ani ty origo konektory nejsou navržené špatně, jenže se zapomíná na jejich životnost. V mém případě ten konektor vydržel 20 let a 70 tisíc km. Tedy přes něj proteklo třeba půl MegaWatt hodiny... Za mě má svoje odpracováno a je potřeba jej vyměnit a mám-li možnost to udělat podle origo stavu a použít třeba kvalitnější fastonky, tak proč vymýšlet cokoliv jiného s ohledem na budoucího majitele.
Assasine, v pohodě, já si to osobně neberu, jen nechci dávat špatný příklad. Chodí sem pro radu kdekdo a ty naše hospodský kecy berou vážně, proto jsem to musel upřesnit aby bylo jasné, že s doutnajícím konektorem pod nádrží nejezdí ani takovej šílenec jako jsem já.
Anti: Do zkratu snad ne, umíš si představit, kolik tepla by musel ten zkrat požrat aby za jízdy vybyl baterku a znemožnil dobíjecí soustavě jí nabít? to jsou stovky W, to se blbě někam schová. Jak jsem psal a klidně i tu baterii zapůjčím na otestování... po nabití nabíječkou ta potvora zvládne třeba 8 startů za sebou na SV1000 ale není schopná se dostatečně nabít během 30minutové jízdy, je zasulfatovaná a je to na ní vidět. BTW GSX 1400 nenastartuje ani po čerstvém nabití.
2 reakcí na tento příspěvek Vybitá baterie za jízdy BMW g650GS sertao
1 reakcí na tento příspěvek Vybitá baterie za jízdy BMW g650GS sertao
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybitá baterie za jízdy BMW g650GS sertao
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vybitá baterie za jízdy BMW g650GS sertao
1 reakcí na tento příspěvek Vybitá baterie za jízdy BMW g650GS sertao
Anti píše: Je potřeba měřit když to nejede. Jestli je fakt v háji baterie, nebo se přehřál spínací prvek(třeba ta spínačka) s po pěti minutách co je baterka na nabíječce vychladne a zase funguje.
Na testování elektroniky ne tepelnou odolnost se používají chladící spreje a horkovzduška.
ThomasCh píše: Krautkopf> preklep nemel byt otaznik
Tedy bez otazníku to zní takto:
to byloa jeste jedna moznost co jsem chtel zkusit a ted uz je nova baterka na ceste
Předpokládám, že za ten týden ta nová baterka dorazila a teď už je vše v pořádku.
ThomasCh píše: Anti> presne jak pises je to zajimave. Po hodinove jizde sni naznak bliknuti budiku a ani snaha o zatoceni. Uz resim i problemy se spinaci skrinkou? ale opravdu staci dat na nabijecku a do 5 minut startuje zase bez zavahani. Nechapu. pri jizde s voltmetrem ukazuje 14,3 cca a pri mlhovkach 13,8
BATERKA ....... co pořád řešíš?
edit: už sem teď někdy čekal, že napíšeš něco jako "Mám novou baterku a vše šlape jak má. Díky všem"
Naposledy editováno 29.08.2023 14:19:33
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS | RAMIR | 28 | 10.4.2024 v 11:09 ja1 |
Vymena sedla BMW F 650 GS | 720102 | 9 | 3.4.2024 v 06:51 Gahan37 |
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... | tigerhareram | 10 | 3.3.2024 v 13:33 karavanista |
Expedice za Drákulou [1, 2] BMW F 650 GS BMW 1150 GS BMW 1150 GS | sakal01 | 35 | 30.1.2024 v 07:23 Radek2107 |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |