na Kejvačce mi po výměně gufera nejde pořádně nastavit předstih. Hned po výměně byl dokonce ZA horní úvrati, ale to se napravilo nastavením odtrhu v horní úvrati na předepsaných 0,35mm. Při tomto nastavení však jde předstih pomocí natáčení destičky upravit od několika centimetrů po asi 7mm. Dokázal jsem to dostat asi na 5,5mm, ale na úkor upravení odtrhu v horní úvrati tak na polovic. Nejsem si jistý, jestli tohle bylo už před výměnou gufera, ale řekl bych, že ne. Rotor i vačka by měly být ve správné poloze, takže už nevím, co by to mohlo být. Četl jsem tady na fóru věci jako například protočená klika, dá se s tím něco dělat?
Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Předstih nejde snížit
2 reakcí na tento příspěvek Předstih nejde snížit
1 reakcí na tento příspěvek Předstih nejde snížit
Výměna Gufera na to nemůže mít vliv
Protočená osa může být, ale na to by bylo potřeba aby se v zapalování za chodu něco kouslo což by znamenalo samozřejmě destrukci
Existují v podstatě tyto možnosti:
Bylo to už předtím:
Může za to špatně nalisovaná osa
Nevhodná vačka z jiného stroje
Nevhodné dynamo z jiného stroje
Bylo to až teď:
Špatná montáž
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Předstih nejde snížit
1 reakcí na tento příspěvek Předstih nejde snížit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Předstih nejde snížit
vasik006 píše: Anti> Při měření se mi akorát jednou zasekl drát pro zjištění horní úvrati (asi) mezi píst a válec a nešel vytáhnout a až když se větší silou otočilo motorem, tak to povolilo. Nevim, jestli to může být příčina. Furt se to nechalo protočit rukou, ale šlo to špatně. Mohla by to být příčina?
Drát? A není to celé o tom, že tu horní úvrat prostě určuješ blbě? Je na to buď jednoduchý forichtung se závitem o známém stoupání a nebo indikátor...
Účelem toho tajuplného odtrhu je, aby se kladívko rozeplo zhruba v půlce zdvihu vačky, kde má největší strmost. Na začátku a na konci zdvihu by zvedala kladívko moc pomalu, napětí na kondenzátoru a tedy i kontaktech kladívka by rostlo rychleji a prorazilo malou vzduchovou mezeru mezi kontakty kladívka. Uzavřeným výbojem (jiskrou) by se vybila energie naakumulovaná v indukčnosti cívky a nevzniklo by dostatečné napětí na sekundáru cívky pro vytvoření jiskry na svíčce.
1 reakcí na tento příspěvek Předstih nejde snížit
pech. píše: Drát? A není to celé o tom, že tu horní úvrat prostě určuješ blbě? Je na to buď jednoduchý forichtung se závitem o známém stoupání a nebo indikátor...
Chceš jako říct, že drátem či šroubovákem nejde zjistit přesně horní úvrať ?Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3876, 3877] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116293 | Včera v 21:30 Jirka4137 |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |