mi prostě nešla zařadit jednička...Klepl jsem řadičkou dolů snad milionkrát...nešel mi zařadit neutrál a vypadalo to že se rozjíždím na dvojku....Motorka Kawasaki ER5....Motorka mi 2x chcípla a komisař zkoušku ukončil....Když jsem se ptal během výcviku instruktora na radu o řazení, tak mi řekl, že prej jsem jedinej kro má ten problém, ať si poradím sám..super...Mám při řazení více zabrat za řadičku ? Pokud je tento problém...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejde mi řadit
assassin píše: taky je dobry zaradit si co potrebujes (tzn obvykle neutral) jeste pred zastavenim, dokud je motorka v pohybu jde to lip.
Vetsinou je vetsi cit pri pohybu packy nahoru, tzn cvknout dolu jedna a z ni neutral ...
U Kawasaki je taková zvláštnost, že na místě bez pohybu nejde zařadit dvojka, kolo je blokované kuličkami. Neutrál se nemusí hledat, z jedničky jdou kola na místě pouze do neutrálu. Problém je, když někdo zastaví na trojku ...
On to možná neví ani ten instruktor.
Zdánlivě nikam nepatřící kulička v katalogu:
Výstupní hřídel převodovky s drážkami:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejde mi řadit
Krautkopf píše: U Kawasaki je taková zvláštnost, že na místě bez pohybu nejde zařadit dvojka, kolo je blokované kuličkami. Neutrál se nemusí hledat, z jedničky jdou kola na místě pouze do neutrálu. Problém je, když někdo zastaví na trojku ...
On to možná neví ani ten instruktor.
ER5 jsem měl a když jsi zasavil na vysoký kvalt nelišilo se to od jiných motorek, prostě musíš hýbat motorkou na místě a procvakat to.
EDIT: koukám že tu radíte dělat záběrem spojky, jedím 20 let a to mě nenapadlo :D, vždycky hrkám dopredu dozadu.
Naposledy editováno 27.07.2023 08:15:49