a) je na mojí CB500X přecitlivělé ABS a vrčí už když ostatní motorky ještě normálně brzdí?
b) mám šmejdské nepřilnavé gumy? (nějaké Dunlop, origo z továrny Honda, najeto kolem 5.000 km)
c) dělám něco špatně já, špatná technika brzdění?
d) ti lidi prostě ještě nikdy nezkusili za tu brzdu pořádně zabrat?
Edit: abych to uvedl na pravou míru... půlka lidí tady mě pochopila tak, že mi to ABS vrčí málem při každém ubrání plynu, a druhá půlka zase tak, že jezdím pořád naplno a před každým semaforem to stavím na přední. Není to ani tak, ani tak. Jednoduše se chci svoji motorku naučit ovládat co nejlíp, a k tomu je podle mě potřeba vědět, kde mají brzdy svoje limity. Já jsem si ty limity myslím docela spolehlivě našel, vím co udělat, abych se na ně dostal. Zkrátka si umím tím ABSkem zavrčet na jakémkoliv povrchu (to neznamená, že to pořád dělám). Tím že vím, co udělat, taky vím, co nedělat, abych se na ty limity nedostal. Což byl můj cíl. Je mi jasné, že dražší motorky mají lepší techniku. Ale i tak mi nejde do hlavy, že by na sebelepší motorce nešlo nasimulovat takový manévr, při kterém by se ABS ozvalo. Pokud nezasahuje nikdy, tak tam nemusí být, ne? A pokud existuje nějaká situace, při které zasáhne, tak by ta situace měla jít nasimulovat, ne?
Naposledy editováno 04.08.2023 00:43:32
1 reakcí na tento příspěvek Jak brzdit až do ABS
to nic nemění na tom, že bych zkusil vyměnit přední pneu, která si klouže víc než je zdrávo...
mám čínskou Jawa 350 OHC a tam spíná ABS i při brzdění před křižovatkou, dělá to přední pneu stará 5 let...
u ostatních motorek co mám to nedělá, takže bych začal tou pneu, než ti to někde klouže a budeš to mít dražší...
Abs motorek nacpanejch senzorama umi i zatacet, ale to je trosku jina liga…
Ono to tak bylo vzdy i u aut, kdo ma srovnani funkce bs u fabie a u auta za milion+ tak to zna…