Výpis modelů které mě zaujali: Aprilia Pegaso 650 Strada
BMW G 650 GS
Honda CB 500X(u starších ročníků jsem na forech četl že nic moc)
Suzuki GSR 600(vím že to neni cenduro, ale našel jsem jednu s 25kw v TP, a taky se mi líbí)
Díky za rady!
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro do 35KW
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro do 35KW
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro do 35KW
Co ABS versus neABS? Jsi ochotný nést riziko, že se někde lekneš, zabereš jako začátečník instinktivně brzdama naplno, blokneš přední kolo a nabiješ si kvůli tomu hubu? Nebo nad sebou chceš mít aspoň toho nejjednoduššího elektronického anděla strážného v podobě ABS?
Třeba ja jsem manuálně dost levej a bezpečnost beru dost vážně, takže vstřikování i ABS pro mě byly absolutní nutnost. Tím mi z nabídky vypadla spousta možností (včetně KLE a XT).
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro do 35KW
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro do 35KW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro do 35KW
KatMydlar píše: Koudy01> Na to jsem právě koukal, a je pravda že se většinou zmiňovali hlavně ty brzdy, takže už těch starších ročníků 2015-2018 cca, je ještě nějaká jiná neduha? nebo jen starší technologie?
Je tam toho dost.
- přední kolo s průměrem 19 (oproti 17)
- vyšší zdvihy odpružení
vpředu +10 mm na výsledných 150 mm
vzadu +17 mm na výsledných 135 mm
- možnost nastavení předpětí pružin předních vidlic
- sedlo je výše na výsledných 830 mm
- změny na motoru
změny v časování ventilů (konkrétně čas pro zavření se urychlil o 5° a zdvih se zvýšil o 0,3 mm na 7,8 mm)
nová koncovka výfuku s výrazně lepším zvukem
lehké změny na vstřikování PGM-FI
lehké změny na sání, které mají za následek lepší zvuk a také o 4 % vyšší výkon a točivý moment od 3 000 do 7 000 ot./min.
- nový LCD přístrojový panel
- LED blinkry
- lehce upravený, modernější design
- vylepšená ochrana proti větru a větrný štítek o 2 cm vyšší
- nová antihoppingová spojka s mnohem lehčím chodem
- nová řidítka a větší rejd
Naposledy editováno 04.07.2023 21:29:49
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro do 35KW
Například TU
Naposledy editováno 04.07.2023 21:39:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro do 35KW
KatMydlar píše: Na to KLE i XT 660 R jsem koukal, nevím teda jak funkčně tak od pohledu mi to přijde že je to teda spíš do terénu než na silnici
KLE měl kamos, je to spíš klasika na silnici, lehčí terén to zvládne taky. Hele výšku máš normální žádný 2m váha vyšší…nicméně bych koupil něco, co už +- neztrácí na ceně , je to jednoduchý na servis a dá se to za 1-2 roky dobře prodat až půjdeš na vyšší …. Což třeba 500X kterých je na bazaru milion by se prodávalo hůř i myslím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro do 35KW
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-xrv-750-africa-twin/honda-xrv-750-africa-twin-1866130.html
Novější kousek
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-cb-500-x/honda-cb-500x-1849822.html
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-cb-500-x/honda-cb-500x-1866872.html
Naposledy editováno 05.07.2023 10:40:11
KatMydlar píše: Gahan37> To máš asi pravdu, otázka proč se toho ti lidi ve velkém zbavujou, jestli je to dobrej vstupní model, který brzo omrzí, nebo prostě nějaký mainstream, možná by stálo za to jeste schrastit nějaké drobáky a koupit něco nového/zánovního čemu ta cena tolik nespadne, i když mi teda přijde že třeba oproti autům u většiny těch motorek cena tolik nepadá, ale to bude asi tím že tam nejsou po těch letech tak vysoké nájezdy a opotřebení, i když už to věk má.
Víceméně se každý při prodeji podívá za kolik prodává konkurence a dá srovnatelnou cenu. Že se motorky v bazarech až na výjimky stačí se nemá cenu bavit, bazary kde se to dělo možná i děje jsou tady na fóru známý.U soukromého prodeje si občas někdo mysli ze prodává “státní poklad” protože někdy jsou ceny 5 let stará/ nová stejný model v nesmyslném cenovém poměru.Neplatí, pokud na to majitel dokoupil úplně full výbavu co jde. A pak jsou modely kde se ta cena drží na stejné úrovni +- 10 let klidně.
Zhruba tak to bude, vstupní model ve stylu Kia Hyundai, záruka/ cena/ “skvělá” recenze redaktorů motočasáků kdy máš pocit že na NC nebo 500X čekali celej život
Naposledy editováno 05.07.2023 11:28:44
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro do 35KW
Osobně bych za těch cca 80-90 koupil V-Stroma 650, kterýho za úplně stejný prachy zase prodáš.
A je to v této kategorii i největší a nejostřílenější motorka.
Naposledy editováno 05.07.2023 11:51:24
A ten model cb500x 2019 musí brzdit hůř než první ročníky, když má menší kotouč a navíc větší kolo
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro do 35KW
Pokud bych ale chtěl neseškrcenou, tak buď Hondu CB500X od r. 2019 (19 přední kolo a celkově vychytanější) nebo můj tajný tip Benelli TRK 502. Italské GS s motorem 500, sice vyráběné v číně, ale vychytané. U nás podceňovaná motorka za super peníze. Obrovská, pohodlná, důstojná. Na jih od nás je to jedna z nejprodávanějších cestovních motorek. Když to přeženu, jsou jich plné Alpy. Hlavně starší pánové z Itálie a Rakouska. Jezdí smíšené skupiny movitějších na GS 1250 a ti méně nároční s nimi na TRK 502. A laik mezi těmi obrovskými a podobnými motorkami žádný rozdíl nepozná
zahadnytajemny píše: laik mezi těmi obrovskými a podobnými motorkami žádný rozdíl nepozná
Ja som si to skúsil ohmatať na jednej výstave a určite by som to nepovedal. Riadidlá snáď z blata či čo... a keď mali taký kus na výstave, je otázka, aké budú ostatné veci. Ale vyzerá byť veľká (nie je - pozor, ak si vysoký) a málo stojí.