bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oprava karburátoru
Zdravím,chci se zeptat,jestli někdo nevíte čím by mohlo být,že po přidání plynu pomalu klesejí otáčky motoru a občas střelí do karburátoru.Přetěsnil jsem karburátory,vyčistil,zatím neseřizoval podtlaky.Díky za rady.Motorka dlouho stála než se dostala ke mě,RV 1980

Oprava karburátoru

30.6.2023 v 16:27 | Nahoru | #1
Možná někde přísává falešný vzduch...

Oprava karburátoru

30.6.2023 v 23:06 | Nahoru | #2
Taky bych tipl falešnej luft, následkem toho chudá směs, pomalý hoření a střílení do sání.

Oprava karburátoru

1.7.2023 v 08:08 | Nahoru | #3
nemáš seřízené karburátory a divíš se proč to nefunguje ? rozeber, vyčisti, nastav, seřiď at víš že je vše OK a jak má být a až pak hledej příčinu. Pomalu klesajícíotáčky jsou chudá směs nebo přísávající vzduch

1 reakcí na tento příspěvek Oprava karburátoru

1.7.2023 v 09:18 | Nahoru | #4
Chuda smes strili do vyfuku. Pokud jsi si jisty, ze to strili do karburatoru, chudou smesi to urcite neni. Pomale padani otacek je obvykle tim, ze se pretesneni karburatoru moc nepovedlo.

Oprava karburátoru

1.7.2023 v 09:32 | Nahoru | #5
Veľmi jednoducho zistíš prípadnú netesnosť karbecu, prírub sania tak, že okolo daných miest budeš striekať štart sprej alebo brzda sprej.(pozor na požiar) Ak otáčky náhle po nástreku vyskočia máš miesto kade prisáva faloš. vzduch.

Oprava karburátoru

1.7.2023 v 10:50 | Nahoru | #6
Pokud se ti pomalu vrací otáčky po přidání plynu, je to znamení rozhozené synchronizace karburátorů. Samozřejmostí pro správné seřízení je pak i absolutní těsnost jak na straně sání, tak výfuku. A seřízené ventilové vůle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava karburátoru

1.7.2023 v 11:23 | Nahoru | #7

Medved píše: Chuda smes strili do vyfuku. Pokud jsi si jisty, ze to strili do karburatoru, chudou smesi to urcite neni. Pomale padani otacek je obvykle tim, ze se pretesneni karburatoru moc nepovedlo.



Měl bys napsat do hondy že maj už 40 let v manuálech pitomosti protože to že chudá střílí zpátky tam maj výslovně napsaný (a shoduje se to i s mojí zkušeností).
Pochopitelně to není jediná možná příčina ale v případě netěsnosti sání ta směs bude chudší.

(reakce na) Oprava karburátoru

2.7.2023 v 10:54 | Nahoru | #8
Manualy ctou akorat zbabelci ... a manualy od Hondy ctou akorat zoufali zbabelci . Strileni do sani (opravdove strileni, kdy ze sani po prasknuti obcas sel i plameni) jsem u ctyrtaktu zazil jednou - a byla to praskla hlava.

edit: vlastne dvakrat - to druhy byl zakarbonovany saci ventil, ktery spatne zaviral.

Naposledy editováno 02.07.2023 10:57:07

1 reakcí na tento příspěvek Oprava karburátoru

2.7.2023 v 11:16 | Nahoru | #9
Videl jsem jednou, ze pri zpetnym zaslehu seskocil z karbce airbox. Ale ten motor mel spatne nastaveny casovani ventilu...

(reakce na) Oprava karburátoru

2.7.2023 v 12:35 | Nahoru | #10
Slávek-TDM> Těch příčin může bejt víc ale obecně je chudá směs "horká" takže v určitým režimu dojde k nárůstu teploty ve spalovacím prostoru a u čerstvý směsi dojde ke vznícení dřív než se zavře ventil a pálí svíčka.
Na druhou stranu extrémně chudá směs chytá blbě a má vyšší nároky na jiskru takže může dojít k tomu že i přes funkční zapalování nedojde k zápalu a pak se taková směs hromadí ve výfuku (typicky během brždění motorem) kde vzplane potom. Takže střílet to umí na obě strany. (krom toho chudá hoří podstatně pomaleji a střílí pak do výfuku i bez toho aby tam byla nahromaděná směs)

Naposledy editováno 02.07.2023 13:12:02

1 reakcí na tento příspěvek Oprava karburátoru

27.7.2023 v 15:14 | Nahoru | #11
Předně bych chtěl Všem poděkovat za užitečné rady.Vrátil jsem se z dovolené a pustil se znovu do karburátorů.Rozebrané komplet,přes noc namočené v benzínu,potom několikrát ultrazvuk,vše přetěsněné,vyměněné všechny membrány,seřízené ventily.Komprese 170 psi všechny válce stejně.Je to o něco lepší než to bylo,ale pořád po zahřátí a přidání plynu pomalu klesají otáčky,nepravidelně.Nikde nic nedrhne,čistič jsem stříkal kolem všech karburátorů a sání,s žádným výsledkem.Podtlaky jsou podle měřáků malé. Zkusím vložit video.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava karburátoru

27.7.2023 v 16:45 | Nahoru | #12
Pepakn> Co ventilový vůle, nejsou moc malý/žádný? Tenhle motor má dost krátký intervaly (jen asi 12 tisíc km) a zřejmě pro to je důvod...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava karburátoru

27.7.2023 v 17:23 | Nahoru | #13
Slávek-TDM> Jak jsem psal,ventily seřízené ale nezdá se mi ten podtlak.

Oprava karburátoru

Skvělá odpověď, děkuji! 27.7.2023 v 18:03 | Nahoru | #14

(reakce na) Oprava karburátoru

Skvělá odpověď, děkuji! 27.7.2023 v 18:06 | Nahoru | #15
Pepakn> Aha, to jsem přehlédl, sorry.
Ten podtlak vypadá fakt hodně malý (3-4 palce, měl by být 18-21 - ale jsem v tomto teoretik)... Pokud jsou ventilové vůle OK, musí být problém v těch karburátorech.
Ty jsou na této Hondě složitý jak mlátička na cibuli. Tady jsem si trochu početl (zvlášť mě zaujala ta pasáž o těsnění k vedení od akcelerační pumpičky):
https://www.randakks...gl1100-carb-details/
EDIT> doprdele, zase jsem druhej

Naposledy editováno 27.07.2023 18:06:26

Oprava karburátoru

27.7.2023 v 20:15 | Nahoru | #16
Díky Medvede a Slávku,ty stránky jsem neznal,už to studuju a došel jsem na to,že jsem nevyměnil o kroužky a podložky pod šrouby volnoběžné směsi,které jsem ani nevěděl že tam jsou.Tak zítra se do toho znovu pustím a všechno ještě pořádně zkontroluju.Plováky jsem nastavoval jak je tam psané,tak ještě jednou a snad naposledy.Pak dám vědět jak to dopadlo.

1 reakcí na tento příspěvek Oprava karburátoru

8.8.2023 v 15:09 | Nahoru | #17
Tak jsem na to konečně přišel.Byl to ucpaný kanálek-foto,na vrchním víčku šoupátka jednoho karburátoru.Podtlak je podle mě pořád malý,ale motor jde pravidelně,drží volnoběh,tak zkusím pojezdit.Uvidíme co to bude dělat.Děkuji všem,kteří se snažili pomoci.





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava karburátoru

8.8.2023 v 17:00 | Nahoru | #18
Pepakn> no vida, dobrá práce
Jinak tohle téma si uložím a až zase někdo bude říkat "zlatý starý karburátory, vstřikování je na nic", tak mu pošlu odkaz

(reakce na) Oprava karburátoru

9.8.2023 v 16:40 | Nahoru | #19
Slávek-TDM> No některé karburátory jsou opravdu složitější a 4 karburátory to je 4x víc věcí na zkontrolování. Samozřejmě vstřikování je lepší, dokud se tam ale něco nepokazí U jednoválce mi jeden karboš nevadí, u čtyřválce mám z toho rozporuplné pocity
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda goldwing 1200 nebo 1100 Honda GL1200 GoldWing, Honda GL1100 GoldWing Princezna_s_moto 2 27.3.2024 v 07:32 LuckyLoser
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 8 29.6.2023 v 16:18 Apo-Rider
Brzdy Goldwing Honda GL1100 GoldWing eda 18 8.1.2022 v 08:27 eda
Katalog výrobce ojničních ložisek p... Honda GL1100 GoldWing Mamlak 0 22.7.2020 v 14:29 Mamlak


TOPlist