globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zajímavá motorka do 100 tisíc
Zdravím, vybírám motorku, týden brouzdám po inzerátech, a tak si říkám, že se vás zeptám na tipy.

Co hledám?
- Zajímavou motorku do 100 tisíc
- Na ježdění do práce, po okreskách kolem Beskyd a občas prodloužený víkend po ČR, Alpy, Dolomity
- Výkon kolem 50 kW
- Spíše dvouválec - nerad točím úplně vysoké otáčky
- Snesu naháče, scrambler, cenduro
- Nechci sportovní
- Jezdím bez baťůžku
- Mám 38 let, 180 cm a 77 kg

Na čem jsem se už svezl:
- KTM 390 Adventure - mám 2 roky, prodávám, skvělá motorka, ale mám chuť zkusit jinou, podobnou, silnější
- Kawasaki Versys 650 - měl jsem 1 sezónu, moje první, tehdy moc velká, těžká, vysoká, ucukaná
- Honda CB500X - slabá, nudná
- Ducati Scrambler - neseděla mi geometrie
- Yamaha MT07 - neoslovila mě
- Beneli Leoncino 500 - líbila se mi, trochu tvrdá, jinak celkem fajn
- Honda NC700X - má taťka, není špatná, ale chtěl bych zlobivější
- Aprilia SL 750 Shiver GT - úžasný zvuk, krásná, ale přišlo mi, že hrozně hřeje pod zadkem

Na čem jsem jen seděl:
- Suzuki SV 650 V-Strom - nelíbila se mi, přišla mi mohutná
- CF Moto 650 MT a GT

Tohle hodnocení prosím berte jako čistě moje osobní, subjektivní. Je mi jasné, že spousta z vás tyhle motorky má a skvěle jim sedí.

Po čem koukám:
- BMW F800R
- KTM Duke 690

Předem díky za vaše tipy, případně i nabídky, pokud budou dávat smysl

Naposledy editováno 17.11.2023 20:54:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajímavá motorka do 100 tisíc

27.6.2023 v 14:46 | Nahoru | #1
assassin> tys tak exaktní až to tříska dveřama
Zdař Bůh
Kubajz

(reakce na) Zajímavá motorka do 100 tisíc

27.6.2023 v 15:17 | Nahoru | #2
eMnatřetí> Zkusím být ještě exaktnější.

eMnatřetí píše: chová se to pak jako véčko lital jsem namt07 boží kroutak odspodu Yamaha MT znamená master torque


Že to má rozestupy mezi zapalováním stejné, jako má vidlicový motor, nemá vůbec a ani trochu vliv na "boží kroutak odspodu". Je tam sice stejná nepravidelnost chodu, ale důvodem toho MT projevu je geometrie klikového ústrojí spolu s malým setrvačníkem (teoreticky je potřeba menší, než pro motor s čepy po 180°). Jenomže pouštět se s takovým motorem na delší dobu do vyšších otáček, jak by si zasloužila ta R7, už je pro něj vyloženě nezdravé. Proto si myslím, že tu R7 na vyšší otáčky "nepřelaďovali" na sání a na výfuku, aby to nelákalo a jízda v tomto režimu nebyla to pravé.

Naposledy editováno 27.06.2023 15:18:38
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro [1 ... 4, 5] KTM 390 Adventure FatBoy105th. 144 12.5.2024 v 09:23 Mig_35
Oblíbené téma po 1001 - co na začát... [1, 2] Honda CBF 600N, Yamaha XJ6, Honda CB 500X, Honda CB ... Burdin 39 3.5.2024 v 11:20 Koudy01
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 aklenot 1 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 RiosCZE 3 29.4.2024 v 15:08 Krautkopf
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 9 27.4.2024 v 09:12 Woodpec


TOPlist