Co hledám?
- Zajímavou motorku do 100 tisíc
- Na ježdění do práce, po okreskách kolem Beskyd a občas prodloužený víkend po ČR, Alpy, Dolomity
- Výkon kolem 50 kW
- Spíše dvouválec - nerad točím úplně vysoké otáčky
- Snesu naháče, scrambler, cenduro
- Nechci sportovní
- Jezdím bez baťůžku
- Mám 38 let, 180 cm a 77 kg
Na čem jsem se už svezl:
- KTM 390 Adventure - mám 2 roky, prodávám, skvělá motorka, ale mám chuť zkusit jinou, podobnou, silnější
- Kawasaki Versys 650 - měl jsem 1 sezónu, moje první, tehdy moc velká, těžká, vysoká, ucukaná
- Honda CB500X - slabá, nudná
- Ducati Scrambler - neseděla mi geometrie
- Yamaha MT07 - neoslovila mě
- Beneli Leoncino 500 - líbila se mi, trochu tvrdá, jinak celkem fajn
- Honda NC700X - má taťka, není špatná, ale chtěl bych zlobivější
- Aprilia SL 750 Shiver GT - úžasný zvuk, krásná, ale přišlo mi, že hrozně hřeje pod zadkem
Na čem jsem jen seděl:
- Suzuki SV 650 V-Strom - nelíbila se mi, přišla mi mohutná
- CF Moto 650 MT a GT
Tohle hodnocení prosím berte jako čistě moje osobní, subjektivní. Je mi jasné, že spousta z vás tyhle motorky má a skvěle jim sedí.
Po čem koukám:
- BMW F800R
- KTM Duke 690
Předem díky za vaše tipy, případně i nabídky, pokud budou dávat smysl
Naposledy editováno 17.11.2023 20:54:43
1 reakcí na tento příspěvek Zajímavá motorka do 100 tisíc
Zajímavou motorku do 100 tisíc
- Na ježdění do práce, po okreskách kolem Beskyd a občas prodloužený víkend po ČR, Alpy, Dolomity
- Výkon kolem 50 kW
- Spíše dvouválec - nerad točím úplně vysoké otáčky
- Snesu naháče, scrambler, cenduro
- Nechci sportovní
Do 100 k může být zajímavá motorka, ale v případě větších objemů nebude nejmladší a bude mimo tzv. mainstream, co je žádané. takže buď kapota, nebo nějaký nepovedený model. Číně a Jawě se vyhni.
Do práce, když děláš někde v civilizaci, je velká motorka spíš k zlosti. Chtěl bys jet a místo toho stojíš, popojíždíš, pečeš se, sem tam předjedeš a modlíš se, ať tě u toho nikdo nesejme.
Po okreskách je čtyřkilo, které máš, naprosto nejlepší.
Na dálky je motorka bez funkčního štítku použitelná tak do 80 km/h, s větrem v zádech do kila.
50 kW znamená v těch tvých kategoriích nad 600 ccm. Jenže i když spousta lidí "potřebuje" vyšší výkon, když ho konečně mají, tak ho stejně nepoužívají.
Spíše dvouválec? Když to nerad točíš, tak je podle mě lepší čtyřválec. Nebo naopak maloobjemový dvouválec, který se nechá rád vytočit (ale nebude mít 50 kW).
Spotřeba a dojezd jsou taky důležité parametry. Když to v létě topí, to nechceš.
Abys našel řešení, buduš muset někde hodně slevit z požadavků. Nebo jinak, v Adv 390 už jsi řešení našel.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zajímavá motorka do 100 tisíc
- Do práce jezdím z vesnice po okreskách do malého městečka v Beskydech, z práce kolem kopců domů
- V podstatě bych rád něco podobného, jako ten 390 Adventure, co mám, ale trochu silnější. Jde mi o to, že když jsem jel třeba včera z Jeseníků a z toho cca 70 km po dálnici, víc než 140 při 8000 otáčkách už jsem z toho nechtěl tahat. A tím, že je lehká, tak už v té rychlosti nepůsobí až tak stabilně. Kdybych jel třeba v létě Dolomity, bylo by fajn se po dálnici přesouvat rozumně.
No a dáš mi tip na nějakou konkrétní motorku?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oblíbené téma po 1001 - co na začát... [1, 2] Honda CBF 600N, Yamaha XJ6, Honda CB 500X, Honda CB ... | Burdin | 39 | 3.5.2024 v 11:20 Koudy01 |
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 | aklenot | 1 | 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf |
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 | RiosCZE | 3 | 29.4.2024 v 15:08 Krautkopf |
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 | Kuba1369 | 9 | 27.4.2024 v 09:12 Woodpec |
Řazení a spojka KTM 390 Adventure | DCT | 7 | 29.3.2024 v 13:44 DCT |