jak má prosím fungovat palivové čerpadlo na Honda Shadow VT750 C2 Ace rv. 2003, resp. kdy má dávat? Čerpadlo mi přestalo dávat, bylo horké na dotek. Vyměnil jsem jej a nyní po sepnutí klíčku necvakne, po nastartování začne cvakat. Najednou se moto ulije, chcípne a je slyšet jak čerpadlo stále cvaká. Mám podezření na relé nebo řídící jednotku. Nicméně ví prosím někdo kdy má/nemá čerpadlo dávat?
Díky Kafi
1 reakcí na tento příspěvek Honda Shadow VT750 Ace - Palivové čerpadlo
wáca píše: čerpadlo dává až z otáčením motoru......proto když máš prázné karbce chvilku trvá než se naplní a chytne......nevím jak jsi zjistil že se ulejvá, pokud tam jde moc benzínu měl by přepadem vytékat ven a ne do motoru....jinak u těch čerpadel stačí vyměnit kontakty, moc často se neposere celé čerpadlo
Ano, po nastartování začne dávat, pak když vypneš motor přes killer switch (klasický vypínáč jiskry na řidítkách), slyšíš jak čerpadlo pořád dává až do vypnutí klíčku. Normálně z výfuku cítíš hrozně bohatou směs, když se rozjedeš a pustíš plyn tak chcípne. Znovu nastartovat musíš s otevřeným plynem...
Nikde mi benzín nekape...
1 reakcí na tento příspěvek Honda Shadow VT750 Ace - Palivové čerpadlo
ynzha píše: Nedals tam náhodou čerpadlo určené pro stříkačky? To dává podstatně větší tlak, který ventil v karbecu neudrží..
Dal.jsem tam Nízkotlaké palivové čerpadlo 12V pro karburoáaorové systémy
Tlak: 0,21-0,34Bar (origo má 0,35bar)
Průtok: 110l /hod (pak jsem zjistil, že origo má 60l/hod)
Měnil jsem rovnou i hadice po 20letech...
Když jsem moto koupil, čerpadlo bylo odpojené a benzín šel samospádem..Vyměnil jsem na čerpadle kontakty a vše zapojil. Zhruba 500km vše ok, pak čerpadlo přestalo dávat (moto běželo na 1 válec až zdechlo), čerpadlo na dotek horké a v hadici z odvzdušnění kontkatů ("náustek nanplast. víčku) trocha kapaliny. Přepojil jsem vše na samospád a hned moto chytlo. Inu objednal jsem čerpadlo i hadice.
Bohužel jsem vůl a koupil jen 8mm hadici, jenže z kohoutu je 10mm a na karbce jde hadice s redukcí 8mm/10mm...no s trochou snahy jsem tam ty hadice dostal... Zapojil čerpadlo...
Od té doby začne cvakat po nastartování a přestane až po vypnutí klíčkem. Přes chcípák nepřestane. Když to nechám na neutrál nastartované stát tak po chvíli je cítit z výfuku jak je směs bohatá...pomůže to držet pod plynem a pak je problém startovat, chytne jen s otevřenym plynem....Pokud zavřu palivový kohout a nechám moto běžet, běží ok až do doby vysušení karbců...
Pod moto nikde ani kapka...
Co mě napadá:
- někde mám po výměně hadic netěsnost
- vadí větší průtok
- zůstává mi zaseknuté relé a odskočí až po vypnutí klíčku
Objednal jsem origo čerpadlo a koupím i 10mm hadice
Schema co sem nasel k VT750C
Což je starší model ale na USA forech jsem se dočetl, že C2ACE tommá řešené stejně
1 reakcí na tento příspěvek Honda Shadow VT750 Ace - Palivové čerpadlo
Tebou koupená náhrada má nejspíš trvalý odběr (při natlakování se na rozdíl od originálu nezastaví), takže relátko nemá informaci o rozepnutí kontaktů v čerpadle, takže čerpadlo tlačí od první jiskry až po vypnutí klíčku.
Protékání s tím nesouvisí, ale jde o jiný problém. Nové čerpadlo dává vyšší tlak, než snesou tvé jehlové ventily na plovácích. Buďto už je stářím vymačkaná nebo zanesená dosedací gumička na ventilku (na jednou nebo na obou). Nebo nové čerpadlo dává vyšší tlak, než na kolik jsou ventilky dimenzované pro originál čerpadlo.
Jako na potvoru ti teď nenapîšu, jaký tlak dává originál čerpadlo. Z hlavy to nevím a na telefonu to nevygůglím :(( Ale jde o stejně čerpadlo, které se od devadesátých let montovalo do spousty jiných karbecových motorek (Varadero, Afrika, LC8, CBR, Ninja apod.
vilemx píše: To relé není klasické relátko, ale má v sobě elektroniku, která sepne po každé hozené jiskře a zároveň rozepne, pokud se u originál čerpadla rozepnou kontakty - je tím zajištěno, aby šel do čerpadla proud, jen pokud je zapnuté zapalování, motor se točí a palivové vedení od čerpadla po karburátory není natlakované.
Tebou koupená náhrada má nejspíš trvalý odběr (při natlakování se na rozdíl od originálu nezastaví), takže relátko nemá informaci o rozepnutí kontaktů v čerpadle, takže čerpadlo tlačí od první jiskry až po vypnutí klíčku.
Protékání s tím nesouvisí, ale jde o jiný problém. Nové čerpadlo dává vyšší tlak, než snesou tvé jehlové ventily na plovácích. Buďto už je stářím vymačkaná nebo zanesená dosedací gumička na ventilku (na jednou nebo na obou). Nebo nové čerpadlo dává vyšší tlak, než na kolik jsou ventilky dimenzované pro originál čerpadlo.
Jako na potvoru ti teď nenapîšu, jaký tlak dává originál čerpadlo. Z hlavy to nevím a na telefonu to nevygůglím :(( Ale jde o stejně čerpadlo, které se od devadesátých let montovalo do spousty jiných karbecových motorek (Varadero, Afrika, LC8, CBR, Ninja apod.
Super dekuji moc!! Kdyz fungovalo stare, tak se to neuchcavalo...takze nejdriv namontuju origo az prijde a pokud by se stale uchcavalo tak vymenim ventilky....dekuji moc!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tachometer Honda Shadow 750 1997 Honda VT 750 Shadow C2 ACE | Srul | 4 | 20.3.2024 v 22:14 ja1 |
Nosic na Honda Shadow vt750 Honda VT 750 Shadow C2 ACE | Waldenwarden | 0 | 16.8.2023 v 11:12 Waldenwarden |
Nahon na kolo Řetěz/Řemen Honda VT 750 Shadow C2 ACE | kykys | 2 | 24.2.2022 v 19:39 Boris. |
Laděný výfuk - Honda Shadow VT 750 ... Honda VT 750 Shadow C2 ACE | Vojta_7979 | 1 | 21.11.2021 v 10:18 Saints |
USB zásuvka na Honda Shadow VT 750 ... Honda VT 750 Shadow C2 ACE | Vojta_7979 | 7 | 20.1.2021 v 13:40 hondaman1 |