najde se tu nějaký vlastník (co se nestydí) Jawy RVM Scrambler co by měl problém s drnčením plastů kolem nádrže a kontrolkou motoru (grilované kuře) nebo chtěl přidat nějaký poznatek jak mu stroj funguje???Řešili jste už nějaký jiný problém?
1 reakcí na tento příspěvek Jawa RVM 500 Scrambler drnčení plastů,kontrolka motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa RVM 500 Scrambler drnčení plastů,kontrolka motoru
Doporučoval bych ale zkontrolovat dotažení šroubů co plasty drží a případně uchycení motoru v předním úchytu.
Dá se to uvést do rezonančního - drnčícího stavu a hmatem zjistit který plast to je?
Kontrolka motoru může být čímkoliv - dá se to přečíst běžnou diagnostikou na auta, konektor je standardní. Diagnostiku mám.
To je nový stroj z prodejny?
1 reakcí na tento příspěvek Jawa RVM 500 Scrambler drnčení plastů,kontrolka motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa RVM 500 Scrambler drnčení plastů,kontrolka motoru
Jestli to je Euro5, tak má myšlenka na šachy kolem SW jednotky, nebo výměna jednotky za novější, je lichá...
Chce se to podívat co to hlásí, jinak se to nedá odhadnout - maximálně bys mohl vizuálně najít nezapojený konektor kolem systému zpětného spalování zplodin apod.
3 reakcí na tento příspěvek Jawa RVM 500 Scrambler drnčení plastů,kontrolka motoru
(reakce na) Jawa RVM 500 Scrambler drnčení plastů,kontrolka motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa RVM 500 Scrambler drnčení plastů,kontrolka motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa RVM 500 Scrambler drnčení plastů,kontrolka motoru
Jawa RVM 500 Scrambler drnčení plastů,kontrolka motoru
Naposledy editováno 20.06.2023 19:59:22
Na Aliku se dá koupit snad od 300, já si koupil trochu lepší, na auta super a jak jsem zjistil tak na RVM také.
Jinak jsem na tom byl jako ty, na karbce nějakou elektroniku netřeba, stačil multimetr.
Věřím, že se to podaří najít a opravit.
RVM jako taková je fajn motorka. Slabinou jsou trochu servisy - spousta jich je klasických Jawáckých, kde teď poprvé vidí diagnostiku, pokud si ji koupili.
Jawa bohužel žádné školení pro dealery nedělá, technikou je nevybaví, takže znalosti na odhalení závad jsou na jednotlivcích, jak se jim chce učit a jak si s nástrahami elektroniky poradí.
Díky, tak nějak se to snažím sepsat aby to bylo k užitku a někdy i k pobavení.
Jawa RVM 500 Scrambler drnčení plastů,kontrolka motoru
1 reakcí na tento příspěvek Jawa RVM 500 Scrambler drnčení plastů,kontrolka motoru
Dráty a niple mě šly povolit bez problémů, tedy až potom, co jsem pochopil jak je to dělané. Červík je hodně malý inbus, ale při použití kvalitního to šlo bez problémů.
Dráty s niply jsem kupoval, cena cca 100,- nebo tak nějak, u Jawa dealera.
Dráty není problém nechat vyrobit u Marka, ale ty niple budou asi horší, tam nějaký jiný zdroj zatím nemám...
Nevím jestli to je nerez - zkusím magnetem, pokud ano, tak by nemělo dojít k vyreznutí a zablokování.
Jestli nejdou povolit, zkusit je nahřát?
1 reakcí na tento příspěvek Jawa RVM 500 Scrambler drnčení plastů,kontrolka motoru
2 reakcí na tento příspěvek Jawa RVM 500 Scrambler drnčení plastů,kontrolka motoru
(reakce na) Jawa RVM 500 Scrambler drnčení plastů,kontrolka motoru
Nevšiml jsem si že by někdo byl vykulený a že by někdo opěvoval Jawu a nebo Cove, či jiného výrobce.
Jsi šťastný člověk že jsi tyto niple již viděl, ale věř že to není běžný systém k vidění. Ano, mě to překvapilo, jako spousta jiných systémů které mě přijdou pod ruku, ať na motorkách a nebo autech, či jiné technice. A o tom to je, že se člověk učí a sbírá zkušenosti.
Pochybuji, že Ty bys znal vše, co na světě existuje a že máš sebemenší právo hodnotit lidi, kteří si koupí Jawu, RVM, Voge či jakoukoliv značku.
2 reakcí na tento příspěvek Jawa RVM 500 Scrambler drnčení plastů,kontrolka motoru
Jinak ta kontrolka (oranž.vrtulníček) zlobí na tom samém stroji kolegu, objeví se, svítí a sama zhasne. Motorka jede pořád stejně tak to nijak neřeší.
Ať se daří a Scrambler pěkně jezdí.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa RVM 500 Scrambler drnčení plastů,kontrolka motoru
Co si vzpomínám, tak při přechodu na Euro 5 byla chyba v elektroinstalaci - netuším kolik modelů tím bylo postiženo, ale v rámci Euro 5 mělo docházet v určitých situacích k odpojení palivové soustavy a pro tento systém měl být natažen extra vodič od snímače ABS. Pokud nebyl, tak to hlásilo chybu jednotky. Jawa k tomu měla vydat bulletin a tento vodič (snad snímač - ECU) měl být prodejci dodělán.
Aspoň takové jsou mé informace. Předpokládám že chyba by mohlo být P0501.
Ničemu to nevadí, ale otravuje to. Pokud by tomu tak bylo, nechal bych je to vyřešit, což bych udělal i tak, pokud Ti ta kontrolka tedy nevadí...
Ale může to být cokoliv jiného...
Hodně šťastných kilometrů.