paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Voge 300 rally, RE Himalayan, CRF 300l nebo
Ahoj.

Nechtěl jsem zakládat nové téma,ale jak chcete

Uvažuju o koupi nové motorky.
Zjistil sem že ER6 je na mě zbytečně rychlá a moc silniční :) Hledám něco pohodového na víkendové vyjížďky po silnicíh 3 až lesní třídy kolem baráku, prozkoumávání kdejakého koutu do nějakých 100km. Možná že se dvakrát, třikrát za sezónu dostanu na delší výlet.
Moje stará fx 650 vigor byla ten typ co mě bavil...ale musel jsem si zkusit něco rychlejšího no...
To znaměná tak 2-4 tisíc km za sezónu. Pokud budu dojíždět i do práce tak o tisíc víc...
Vážím 110kg a 181cm tak abych tam taky pasoval.
Vybírám, čtu/koukám na recenze,testy... Čím víc, tím míň vím a asi mě jebne....takže tak...
Ve výběru je
1) Himalayan
2) Voge 300 rally
3) CRF 300L
4) vzhledem k nájezdu km ušetřit a koupit nějakou jetou starší motorku typu freewind atp...
5) nebo vybírám úplně blbě

1) Himalayan--- prostě se mi líbí, jednoválec vzduchem už jsem měl a tak nějak tuším co čekat. Na okresky zdá se super. A nějakou lesní pěšinu taky ustojí. Delší trasy by volným tempem taky neměly být problém..zda se mi jako ideální volba. Přijde mi ale totálně předražený.. je to jen můj pocit? Stojí to za to? Vy co ho máte nebo znáte.

2) Voge - Loncinu se nebojim, Jezdí to tu někdo? Krom recenzí testerů jsem na něj nikde nenarazil. Přijde mi to motorka vhodná právě na to ježdění kolem baráku ale neupadne mi řiť při občasné jednorázovce 200km+..Cena je pěkná, nevím jak příslušenství, ale to bych odpustil když stojí o 30 tisíc méně než Himalayan. Dost se jezdí ve Španělsku a tak..ale tady?
Časem náhradní díly,kdoví co EU vymyslí na Čínu za blbost...

3) CRF 300? Cena jako Himalayan.. vyměnit zadní tlumič- to čtu všude, fakt je to tak zlý? Jsem těžkej takže nejspíš jo..to.je dalších 10k navíc? Přijde mi spíš orientovaná do terénu tzn. na moje polní cesty asi zbytečná,a na delší trasy míň vhodná.

4) Moc nenajedu, na vyložene nové moto netrvám, ale zase nechci dát 130 za jetou když 140 stojí nová,nějaký návrh na ojetinu vhodnou pro moje potřeby?
Ruce dozadu nemám takže běžnější servis doma není problém..

Děkuju

Naposledy editováno 11.05.2023 16:24:44

1 reakcí na tento příspěvek Voge 300 rally, RE Himalayan, CRF 300l nebo

11.5.2023 v 20:20 | Nahoru | #1
Já jsem řešil něco podobnýho a zkončil jsem u lehce jetyho Himalayana..je to asi nejmenší motorka, kterou si dokážu představit jako jedinou...zároveň je dostatečně robustni, má nějakou duši, charizma a tak tu potřebu mít motorku v mých očích splní...možná to bude mit někdo jinak, ale třeba z KLX 250 jsem ten pocit neměl, z jawy jo, ale tam jsem zase narážel na prakticky věci...zní to asi divne, ale já to takto vnímám...
V neděli jsem se vrátil z výletu po Bosně...shodou okolností se mnou jel i kamarád na CRF300l s upraveným podvozkem a větší bandou...taky se tam k nám přidal kamarád (mučedník) na 1290adventure R... Jeli jsme (spolu s CRF) i přesun 500km, tam lítání po horách, kam nás sníh pustil...
Když to srovnám...CRF toho Himalayana ve všech měřitelných aspektech převyšuje a to dost podstatne...motor je živější a spolu s 6-ti kvaltem nemá na silnici HIM šanci..v terénu je to podobný, tam se ještě přidává podvozek z úplně jiné dimenze...
Celkově mě ten podvozek na tom Himlu neskutečně se.e a budu to asi řešit...ten je v mých očích opravdu tragédie a to nejsem rozmlsanej...sedl jsem na to ze starého Alpu a jawy..
Za mě má Himl smysl, pokud ti to enfieldi charizma vleze tak nějak pod kůži a sedne ti to...jinak za ty prachy najdeš papírove lepší volbu...chce to urcite zkusit..
Preju šťastnou ruku

Ještě doplním...Himl nemá problém jet GPS kilo klidně celý den...tzn. stíhá rychlejsimu provozu a dá se s ním i predejt...
Krátkodobe ho jde roztočit na 120 ale je to tak na cigáro než se tam dostane a pak ti rychle vysvětlí, že takhle by to nešlo...
Víc ani ťuk..

Naposledy editováno 11.05.2023 20:24:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Voge 300 rally, RE Himalayan, CRF 300l nebo

11.5.2023 v 21:03 | Nahoru | #2
Wenca24> Ktery to mas rocnik? Ja loni na podzim testoval ten 2022 v Dirtbikes (i jsem to tu nekde psal) a nebyl problem to rozmotat na 130 / 140 na tacho rychle (a to to porovnavam treba s ZX-9R ). Ten motor je na tom to nejlepsi, podvozek byl dobry na rozbite cesty, v terenu uz urcite bez uprav toho moc stihat nebude, kdyz bude treba nejake tempo a navic je to tezke. Ten Sym NH T300 je o nejakych 30 kilo lehci pri stejnem vykonu, ale teda o 10Nm mensi kroutak no, ale na tachaci z toho se taky vyhrabe kolem 155.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist