Téma: Jawa 50 indukční cívka
2.4.2023 v 08:31
Dobrý den Mám problém.
Dlouho jsem jezdil na fichtlu a jednoho dne jsem to půjčil kamarádovi. Jel bez plechů a vyklopil to v zatáčce
byli jenom řídítka nakřivo a indukční cívka už nefunguje upadl konektor.
Našel jsem doma ještě pár cívek ale jsou 6V já tam měl 12V a na tu 6V to chází jiskru dobře ale vevnitř to nic nedějá. Tak se chci zeptat jestli nemáte zkušenosti s nějakou cívkou 12V popřípadě kde koupit.
Dlouho jsem jezdil na fichtlu a jednoho dne jsem to půjčil kamarádovi. Jel bez plechů a vyklopil to v zatáčce

Našel jsem doma ještě pár cívek ale jsou 6V já tam měl 12V a na tu 6V to chází jiskru dobře ale vevnitř to nic nedějá. Tak se chci zeptat jestli nemáte zkušenosti s nějakou cívkou 12V popřípadě kde koupit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 indukční cívka
Milos1> Ahoj, zapomněl jsem napsat, promiň
Tak situace je taková, že to opravdu jiskřilo. Ne třeba pořád, ale celkem dost. Ale "vtip" je v tom, že jsem si myslel, že to má trochu jiskřit... Tak jsem objednal nový kondenzátor https://www.partdec...758&search=NA604
a po výměně to co? Taky jiskří! Ale jak jsem psal, nechám udělat nejdříve GO motoru a pak navazující. Teď je pařízek bez motoru, který je teď v lepších rukách, u odborníka
Celkem to má stát kolem 12.000,- abych zase nedostal kapky, že do toho nechci vrazit ani korunu
Až se motor vrátí a bude v lepší kondici, tak budu pokračovat dál.
Ale jedna věc by stála za pár slov - když jsem odmontoval výfuk, tak byl válec na této přírubě úplně mokrý od černého olejnatého sajrajtu, úplný mazut. Čím by to mohlo být? Moc oleje v benzínu? Děkuji

a po výměně to co? Taky jiskří! Ale jak jsem psal, nechám udělat nejdříve GO motoru a pak navazující. Teď je pařízek bez motoru, který je teď v lepších rukách, u odborníka


Ale jedna věc by stála za pár slov - když jsem odmontoval výfuk, tak byl válec na této přírubě úplně mokrý od černého olejnatého sajrajtu, úplný mazut. Čím by to mohlo být? Moc oleje v benzínu? Děkuji
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 indukční cívka
JirkaPařez> Moc oleje je jedna možnost. Další možnost je příliš bohatá směs. Pak je také možné, že během oživovacích pokusů to špatně spalovalo. Kladívka jiskřit nemají, asi tam bude ještě nějaká chyba. Jenom tak pro informaci, kondenzátor je nejporuchovějším dílem zapalovací soustavy. Ty současné jsou opravdu příšerně nekvalitní. I to že si dal nový, neznamená že byl v pořádku, jenomže jak to má kdo poznat. Na Stadiony dáváme kondenzátory dva. Jednak to má lepší jiskru a za druhé, je větší šance, že se dojede. Než ti dorazí motor, tak vyčisti ten výfuk a vložku tlumiče. U "zweitaktu" přicpaný výfuk je dost problém. Když motor nemůže pořádně "vydechnout", nemůže se ani "nadechnout" a výkon je pryč. U těchto malých objemů záleží opravdu na každé maličkosti. Tož asi tak, a pak dej vědět.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nechce zaradiť do 1 Jawa 50/05 | Babetista12 | 7 | 13.4.2025 v 14:39 Babetista12 |
Jawa 05 pořád zachcana Jawa 50/05 | Babetta-Sam | 7 | 4.3.2025 v 20:48 Babetta-Sam |
Motor z Jawa 50 555 do 05 Jawa 50/05, Jawa 50/550 Pionýr | LukoCZE | 6 | 3.3.2025 v 17:18 ja1 |
Jawa 05 problem s jiskrou Jawa 50/05 | Babetta-Sam | 7 | 24.1.2025 v 22:11 combust |
Jak zespolehlit fichtla [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | Leffee | 32 | 17.11.2024 v 07:31 Johny_R |