Téma: Jawa 50 indukční cívka
2.4.2023 v 08:31
Dobrý den Mám problém.
Dlouho jsem jezdil na fichtlu a jednoho dne jsem to půjčil kamarádovi. Jel bez plechů a vyklopil to v zatáčce
byli jenom řídítka nakřivo a indukční cívka už nefunguje upadl konektor.
Našel jsem doma ještě pár cívek ale jsou 6V já tam měl 12V a na tu 6V to chází jiskru dobře ale vevnitř to nic nedějá. Tak se chci zeptat jestli nemáte zkušenosti s nějakou cívkou 12V popřípadě kde koupit.
Dlouho jsem jezdil na fichtlu a jednoho dne jsem to půjčil kamarádovi. Jel bez plechů a vyklopil to v zatáčce

Našel jsem doma ještě pár cívek ale jsou 6V já tam měl 12V a na tu 6V to chází jiskru dobře ale vevnitř to nic nedějá. Tak se chci zeptat jestli nemáte zkušenosti s nějakou cívkou 12V popřípadě kde koupit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 indukční cívka
JirkaPařez> Moc oleje je jedna možnost. Další možnost je příliš bohatá směs. Pak je také možné, že během oživovacích pokusů to špatně spalovalo. Kladívka jiskřit nemají, asi tam bude ještě nějaká chyba. Jenom tak pro informaci, kondenzátor je nejporuchovějším dílem zapalovací soustavy. Ty současné jsou opravdu příšerně nekvalitní. I to že si dal nový, neznamená že byl v pořádku, jenomže jak to má kdo poznat. Na Stadiony dáváme kondenzátory dva. Jednak to má lepší jiskru a za druhé, je větší šance, že se dojede. Než ti dorazí motor, tak vyčisti ten výfuk a vložku tlumiče. U "zweitaktu" přicpaný výfuk je dost problém. Když motor nemůže pořádně "vydechnout", nemůže se ani "nadechnout" a výkon je pryč. U těchto malých objemů záleží opravdu na každé maličkosti. Tož asi tak, a pak dej vědět.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 indukční cívka
Milos1> Ahoj, teď se zmítám ve spárech chřipky, ale ten výfuk určitě vyčistím. Možná bych to mohl zkusit potom nastartovat bez té vložky výfuku. Ačkoli mě napadá, že ta nepůjde jen tak vyndat a strčit zpátky, asi bude překážet zadní kolo. Tak jedině výfuk na válec bez vložky, zkusit a potom s vložkou - co myslíš?
A ty dva kondenzátory, ty jsou k sobě třeba přidrátovány a konektor je od každého z nich na stejném šroubu (kladívku)? Nebo je třeba je nějak zapojit mezi sebou?
Děkuji
A ty dva kondenzátory, ty jsou k sobě třeba přidrátovány a konektor je od každého z nich na stejném šroubu (kladívku)? Nebo je třeba je nějak zapojit mezi sebou?
Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 indukční cívka
Milos1 píše: JirkaPařez> ........Na Stadiony dáváme kondenzátory dva. Jednak to má lepší jiskru ......
A kterej parametr takový jiskry to zlepší?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nechce zaradiť do 1 Jawa 50/05 | Babetista12 | 7 | 13.4.2025 v 14:39 Babetista12 |
Jawa 05 pořád zachcana Jawa 50/05 | Babetta-Sam | 7 | 4.3.2025 v 20:48 Babetta-Sam |
Motor z Jawa 50 555 do 05 Jawa 50/05, Jawa 50/550 Pionýr | LukoCZE | 6 | 3.3.2025 v 17:18 ja1 |
Jawa 05 problem s jiskrou Jawa 50/05 | Babetta-Sam | 7 | 24.1.2025 v 22:11 combust |
Jak zespolehlit fichtla [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | Leffee | 32 | 17.11.2024 v 07:31 Johny_R |