Téma: Vzduchom chladený motor v prehriatom meste
 
23.1.2023 v 10:15
Cavte
aku mate skusenost s jazdou v lete v meste. Ked je tak dobrých 35 stupnou, asfalt a budovy su este same osebe ako radiatory a mate motorku so vzduchom chladenym motorom. Sice sa daju obehnut kolony ale aj tak sa stale ide pomaly od semaforu k semaforu. Konkretne myslim motorky s vacssim objemom ako napr Yamaha midnight star 950.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchom chladený motor v prehriatom meste

23.1.2023 v 15:42 | Nahoru | #1

marna píše: ... vzduchom chladené motory pracujú pri vyšších teplotách, bežne až 160°C ...


Je to spalovací motor, ne fritéza. Běžně 160°C už je moc i na vzducháč, tedy pokud se bavíme o teplotě oleje, protože jiné hodnoty krom okolního vzduch vzduchem chlazený motoro neměří. Běžná teplota oleje u běžného vzduchem chlazeného motoru, ne u závodního na okruhu, je 110-130°C. U běžně dostupných olejů při teplotách nad 130°C rapidně klesá viskozita oleje a tento přestává mazat a vytěsňovat vůle v klikovém mechanismu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchom chladený motor v prehriatom meste

23.1.2023 v 15:52 | Nahoru | #2
FrancisR> Nie je ti z vety ktorú cituješ jasné o teplote čoho hovorí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchom chladený motor v prehriatom meste

23.1.2023 v 15:53 | Nahoru | #3
FrancisR> Tak taky se třeba měří teplota hlavy válců a tam je to běžná teplota.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist