aku mate skusenost s jazdou v lete v meste. Ked je tak dobrých 35 stupnou, asfalt a budovy su este same osebe ako radiatory a mate motorku so vzduchom chladenym motorom. Sice sa daju obehnut kolony ale aj tak sa stale ide pomaly od semaforu k semaforu. Konkretne myslim motorky s vacssim objemom ako napr Yamaha midnight star 950.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchom chladený motor v prehriatom meste
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchom chladený motor v prehriatom meste
Ferfi píše: FrancisR> Tak taky se třeba měří teplota hlavy válců a tam je to běžná teplota.
V motorsportu se měří kde co, obzvlášť dnes s možností mít velký display s více virtuálními "budíky". Běžná "turistická" motorka si vystačí s teplotou oleje u vzducháče nebo teplotou kapaliny u vodníka, BFU by z více údajů byl beztak zmatený a nevěděl by, co z kombinace mnoha údajů vyvodit k úpravě stylu jízdy.