Téma: Podřazování - Rev-matching
10.1.2023 v 18:51
Ahoj! Tak mistři, jsem zvědav na názory a postřehy. Před nějakou dobou jsem měl rozhovor o stylu jízdy s par přáteli a narazili jsme na téma podřazování.

Jaký dle vás ten správný postup.

A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky

B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.

Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?

Díky a čáu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

14.1.2023 v 18:23 | Nahoru | #1
assassin> Ja som tu svoje tvrdenia viackrát argumentami dokladal, no označil si ich +/- ako nesmyslné bláboly ktorým nemá cenu venovať pozornosť. Takže na základe tvojej arogancie už nie som ochotný kvôli tebe niečo spisovať a vôbec s tebou rozoberať.
S tým momentom je to celkom zaujímavé. Keby si pouvažoval a pozorne prečítal čo tu a v susednej téme je + ak si mal príležitosť jazdiť so šmýkajúcou spojkou, prídeš na to.
Držím ti palce

(reakce na) Podřazování - Rev-matching

14.1.2023 v 18:31 | Nahoru | #2
marna> v sousedni teme to tvrdis jen ty a nikdo dalsi. Ja jsem klouzajicich spojek nekolik opravil a vzdy se to projevovalo nejzretelneji a nejvice na nejvyssi kvalt v otackach kdy ma motor nejvyssi kroutici moment (na moji motorce tedy nekde kolem 200kmh)

O par prispevku vyse jsem i na prikladu ukazal proc tomu tak je.

Muzu to prepsat i do momentovych rovnic a odkazat se na konkretni fyzikalni zakony, ale k cemu to, kdyz to nekdo nedokaze pochopit ani vykladem pro blbce..

Tom: bohuzel,hotove ani zdaleka vse neni :(

Naposledy editováno 14.01.2023 18:32:50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist