Téma: Podřazování - Rev-matching
10.1.2023 v 18:51
Ahoj! Tak mistři, jsem zvědav na názory a postřehy. Před nějakou dobou jsem měl rozhovor o stylu jízdy s par přáteli a narazili jsme na téma podřazování.

Jaký dle vás ten správný postup.

A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky

B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.

Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?

Díky a čáu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

14.1.2023 v 17:31 | Nahoru | #1
assassin> Došiel som už ďalej, neřeš. Svoje lepšie si nebol schopný sformulovať.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

14.1.2023 v 17:39 | Nahoru | #2
marna> Sam tam pouzivas priklad jizdniho kola a ptas se na ktery prevod je snazsi "prohrabnout" zadnim kolem - a ano, je to snazsi na lehci prevod (tzn u motorky jako jednicka). Ted si predstav, ze se do pedalu kola opres pulkou sve vahy a zadni kolo prohrabne (nedokaze prenest ten moment na podklad) ikdyz se na pedaly pokusis postavit celou vahou, porad na osu klik pusobi stejny moment, protoze cokoliv navic zpusobi protoceni. No a ted tu mame tezkej prevod, do pedalu se postavis celou vahou a kolo jen zvolna akceleruje - v tuto chvili na osu klik pusobi dojnasobny moment nez v predchozim pripade.

Ze pretrhnes na kole retez nebo zlomis osu klik hrozi na tezke prevody vice nez na lehke… a je to dobrej priklad simulace zatizeni spojky na motocyklu.

Naposledy editováno 14.01.2023 17:40:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist