globalmoto_kveten





Téma: Podřazování - Rev-matching
10.1.2023 v 18:51
Ahoj! Tak mistři, jsem zvědav na názory a postřehy. Před nějakou dobou jsem měl rozhovor o stylu jízdy s par přáteli a narazili jsme na téma podřazování.

Jaký dle vás ten správný postup.

A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky

B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.

Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?

Díky a čáu

2 reakcí na tento příspěvek Podřazování - Rev-matching

10.1.2023 v 20:13 | Nahoru | #1
Nemá to žádný vliv,jenom to hezky zní . Musel by být mezi každou rychlostí neutrál a v neutrálu meziplynem srovnat otáčky kol. Jinak se můžeš klidně uvrkat ,ale kola máš pořád v záběru.

(reakce na) Podřazování - Rev-matching

10.1.2023 v 20:21 | Nahoru | #2
Valve> Myslíš, ze to zvýšení otáček při podřazování nemá žádný vliv? Jako jedna věc je, ze to hezky zní, každopádně ja v tom vidim alespoň ten smysl, ze průběh podřazeni je “jemnější”. Každopádně ten neutrál tam není, jelikož nejde o klasicky meziplyn. Spíše o vyrovnání otáček před vypuštěním spojky, meziplyn v právem slova smyslu je zase někde jinde.

(reakce na) Podřazování - Rev-matching

10.1.2023 v 20:50 | Nahoru | #3
Valve> presne si to popisal. Preto sme na skodovkach vedeli jazdit aj bez spojky-v pripade jej poruchy. V neutrali sme priblizne zosynchronizovali otackami motora prevodovy stupen voci stalemu prevodu a rychlost tam isla zasunut (okrem 1). No skus to na motke bez spojky....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist