globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 80000 km bez kontroly vůle ventilů
Zdravím, pánove předepsaný interval kontroly vůle ventilů je 42 000 km, motorka má 80 000 km a dle slov posledního majitele nebyly za posledních 30 000 km ,co je on majitel, kontrolovány. Prvního už nedohledám. Jak často u GTR provádite kontrolu? Mám zájem o koupi a zároveň obavu, aby nebyly zanedbané vůle ventilů problém . Motorka dle zvuku v pohodě jízdu jsem ještě ne absolvoval. Díky

Naposledy editováno 12.12.2022 13:40:35

80000 km bez kontroly vůle ventilů

Skvělá odpověď, děkuji! 12.12.2022 v 13:43 | Nahoru | #1
Ničeho se neboj, nech si je potom zkontrolovat a udělat synchro.

80000 km bez kontroly vůle ventilů

Skvělá odpověď, děkuji! 12.12.2022 v 13:48 | Nahoru | #2
Na hornetu 9 jsem taky poprvé koknul asi v 50 tis,blo to ok.Teť má 80 a koukat tam ani nebudu,ten motor je furt stejnej

1 reakcí na tento příspěvek 80000 km bez kontroly vůle ventilů

12.12.2022 v 13:52 | Nahoru | #3
Trochu jsi mě uklidnil, na motorkách si dělám spoustu údržby sám, ale do motoru se srát nechci. Samozřejmě mám to v plánu nechat udělat, tak snad to bude cajk.Díky za odpověď.

80000 km bez kontroly vůle ventilů

12.12.2022 v 14:08 | Nahoru | #4
To se nedivim, dělat ventily na týhle hovadině je očistec a tudíž to stojí mašli

1 reakcí na tento příspěvek 80000 km bez kontroly vůle ventilů

12.12.2022 v 14:25 | Nahoru | #5
A da sa vobec podla nejakych priznakov (zvuk, klepanie) odhadnut ze uz by bolo nacase?
Teda pokial to clovek nerobi poctivo podla manualu...

80000 km bez kontroly vůle ventilů

12.12.2022 v 16:13 | Nahoru | #6
Ten interval je doporučení výrobce že by se měla provést kontrola. Neznamená to, že je vůle při každé kontrole mimo tolerance. Může a nemusí to být v pořádku.

1 reakcí na tento příspěvek 80000 km bez kontroly vůle ventilů

12.12.2022 v 16:50 | Nahoru | #7
Nema gtr hydrostely

(reakce na) 80000 km bez kontroly vůle ventilů

12.12.2022 v 16:57 | Nahoru | #8
HornisGSX> má variabilní časování na sací vačce, jinak normálně podložky pokud vím

(reakce na) 80000 km bez kontroly vůle ventilů

12.12.2022 v 17:12 | Nahoru | #9
barran> nie nedá.

2 reakcí na tento příspěvek 80000 km bez kontroly vůle ventilů

12.12.2022 v 17:58 | Nahoru | #10
Nech to jednoduše zkontrolovat při servisu. A podtlaky udělej taky. Třeba u FJR to je po 40 tis. A GTR jak píšeš to je podobný. A jestli na poslech nic necvaká tak to nijak poničený není. GTR je skvělá motorka a na dálkovou si namaže na chleba cokoliv. Udělej komplet servis na novou sezónu a hodně šťastných kilometrů

1 reakcí na tento příspěvek 80000 km bez kontroly vůle ventilů

12.12.2022 v 21:49 | Nahoru | #11
Gtrko mam od leta a co ventily, ale i svicky vymenit je v tej elekrarne ocistec. Jinak jestli je zvuk cistej a zahraty to ma klidnej volnobeh, tak bych do teho nevrtal. Jo a jinak to jede pekne. Ma to hrozne dlouhou sestku, 5tis otacek je 170km/h a to se ta motorka nudi. Kdyby cokoliv, ta písni, resil jsem i cidla v kolech a podobny kraviny.

80000 km bez kontroly vůle ventilů

13.12.2022 v 07:41 | Nahoru | #12
základný problém nekontrolovania ventilov je ten, že to počuť až keď je zle, potom to už nieje o servisovaní, ale oprave. Už sa musí zložiť hlava, dúfať že ti úlomok z ventilu nespadol do valca, že sedlo vyzerá OK a tebe bude stačiť len zalapovať nový ventil, nahodiť hlavu s novým tesnením a bude to ok. Taká práca na týchto obrstrojoch je očistec, plná garáž dielov a to si sa dostal len ku sviečkam...
cvakanie? bohužiaľ, keď ti výfukový ventil drží priotvorený tak žiadne cvakanie nepočuť a voľnobeh je OK pretože pri 1.000 otáčkach má minimálnu tlakovú stratu.

80000 km bez kontroly vůle ventilů

13.12.2022 v 08:25 | Nahoru | #13
Děkuji všem za rady a info.

(reakce na) 80000 km bez kontroly vůle ventilů

13.12.2022 v 08:30 | Nahoru | #14
Zelinář> Diky za ochotu. K těm čidlům je to r.v 07 , v případe slabé baterky hodí hlášku na pal.počít. a po čase zmizí, nebo bude strašit pořád do výměny bater.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 80000 km bez kontroly vůle ventilů

13.12.2022 v 08:45 | Nahoru | #15

Eddie83 píše: Nech to jednoduše zkontrolovat při servisu. A podtlaky udělej taky. Třeba u FJR to je po 40 tis. A GTR jak píšeš to je podobný. A jestli na poslech nic necvaká tak to nijak poničený není. GTR je skvělá motorka a na dálkovou si namaže na chleba cokoliv. Udělej komplet servis na novou sezónu a hodně šťastných kilometrů



Dokonce i FJR??

To snad ne ...

80000 km bez kontroly vůle ventilů

13.12.2022 v 17:42 | Nahoru | #16
Mel sem GTR od nova do sto tisic. Priblizne. Ventily jsem nechal delat podle manualu po 42 tis. km. Pokazde se menily podlozky. Jedna, nebo dve. Ale pokazde bylo potreba vymenit tesneni podl vikem motoru, ktere miiiirne prosakovalo. V chodu ani chovani motoru nebylo poznat, jestli jsou ventily pred servisem, nebo po nem.

(reakce na) 80000 km bez kontroly vůle ventilů

13.12.2022 v 18:51 | Nahoru | #17
Piwell> Pěkně ty ...

Naposledy editováno 13.12.2022 18:53:30

(reakce na) 80000 km bez kontroly vůle ventilů

14.12.2022 v 09:09 | Nahoru | #18

Eddie83 píše: ...A jestli na poslech nic necvaká tak to nijak poničený není....


Jak naznačuje Destroyer, já bych byl spíš nervózní když to není vůbec slyšet, zvlášť za studena.

80000 km bez kontroly vůle ventilů

14.12.2022 v 09:10 | Nahoru | #19
Tohle je věčný téma. Dvě stejný motorky, stejný způsob užívání a u každý budou ty ventily jinak. Každej motor je v tomhle originál. Každou chvíly čtu názory "kámoš to měl po 50tis km v pohodě, v servisu za to zaplatil, já to budu mát taky dobrý, mám jenom 40tis km".
Pokud je ten servis předepsanej po 40tis km, tak kolem tý hodnoty to nechat zkontrolovat-ano může to bejt zbytečný, ale taky to může bejt na hraně už. Moje moto to má třeba po 15tis km, a snažim se to +- dodoržovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 80000 km bez kontroly vůle ventilů

14.12.2022 v 09:38 | Nahoru | #20
Niki76> Podívej se na youtube, chlapík to tam dělá, ať víš co to obnáší. Nejhorší na tom je, že tam je chujský přístup kvůli rámu (nejde to shora). Sundává tam chladič, mění těsnění a dost vymezovacích podložek na ventilech. Mě to v budoucnu čeká, mám +- stejný motor a stačilo mi měnit svíčky, jedním slovem porod pokud nemáš správné nástavce na golu. V servise si za to řeknou asi balík, protože než se k tomu dostaneš musíš toho hodně odstrojit.
Já si dělám servis sám a bude to výzva s mými velkými prackami. Zvládl by to spíše gynekolog . Na hovno je, že kolem víka je ještě takový tepelný ochrana, látka nebo co to je a to dost překáží. Ale určitě chci dodržet ten servisní interval 42 tis.

1 reakcí na tento příspěvek 80000 km bez kontroly vůle ventilů

14.12.2022 v 10:37 | Nahoru | #21
Hodne z vas tady pise, jak je to strasna prace a stoji to balik. Ano, je to strasna prace. Jen vymenit vzduchovy filtr znamena odplastovat levy horni bok. Ale neni to nic, co by neslo zvladnout a neni tam zadna “past”. A v servisu vsechny prace vzdycky zvladli bez problemu. Zaroven s GTRkem jsem mel Hondu CBF 1000. Ceny servisu ve znackovych servisech byly ve stejnych radech tisicu. Dokonce tyhle vetsi servisy jako ventily, byly u Krawky o par stovek levnejsi. Rozhodne jsem nemel pocit, ze bych v servise Kawasaki mel vykrvacet jen proto, ze mam GTR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 80000 km bez kontroly vůle ventilů

14.12.2022 v 12:31 | Nahoru | #22
gtrcbf> Mě nejde o to, že bych na servis neměl, ale mám to z ruky a i časově je to blbě. Třeba čekačka do Kawasaki Hlučín byla cca měsíc. Nikdy jsem s nimi neměl problém, ale spoustu věcí zvládnu sám, baví mě to a ještě mi zbyde na béňo.
Chtěl jsem jen říct, že konkrétně u GTR a ZZR je debilně udělaný rám přes motor a není tam z vrchu přístup. a dělat to škvírou zboku která má cca 8 cm (zvláště svíčky) je opruz. Ten vzduch. filtr je v klidu, jinak Kawasaki ZZR1400 je super stroj, až na tento přístup k motoru. Jen to chce trochu trpělivosti

(reakce na) 80000 km bez kontroly vůle ventilů

14.12.2022 v 12:59 | Nahoru | #23
PetrJ81> Je hodně motorek kde musíš kvůli svíčkám či ventilům, dát pryč chladič a povolit motor a vyklopit ho dolů. A pak už se ke všemu celkem dobře dostaneš.

(reakce na) 80000 km bez kontroly vůle ventilů

14.12.2022 v 13:22 | Nahoru | #24
PetrJ81>Jj,právě mám velký hňapy rukavice 3xl, v servise, u ochotného a šikovného týpka mě to udělá za 3500,- kontrolu v případě podložek 500 za ks. Svíčky nechám rovnou vyměnit, taky, ale příští bych chtěl měnit a kontrolu udělat sám.

80000 km bez kontroly vůle ventilů

Skvělá odpověď, děkuji! 14.12.2022 v 21:28 | Nahoru | #25
U zx 12r, ZZr 14,gtr 14 je to daň za monokoq rám, rozdeklovat,vyházet chladiče,svody zepředu vyvěsit.. A pak je tam místa, že se tam dá tančit, víc jak u kdejakého delta boxu z vrchu..na tuhle práci.

Naposledy editováno 14.12.2022 21:29:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hluk řazení GTR 1400 a typ oleje Kawasaki GTR 1400 Niki76 7 19.2.2024 v 20:49 1Václav1
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 bubuolin 7 7.8.2023 v 10:54 bubuolin
Servis gtr1400 Kawasaki GTR 1400, Kawasaki GTR 1000 bubuolin 0 31.7.2023 v 15:15 bubuolin
Dominátor na GTR 1400 a boční kufr Kawasaki GTR 1400 Niki76 10 9.7.2023 v 18:00 Niki76
start motoru gtr Kawasaki GTR 1400 zolino 16 9.6.2023 v 21:35 Zelinář


TOPlist