1 reakcí na tento příspěvek přeprava motorek na vozíku napříč
Jednak je to nakladanie a vykladanie ( priestor za vozíkom je ideálnejší,ako do strany) a potom sú to zotrvačné sily pri zrýchlovaní, ale hlavne pri prudkom brzdení...
1 reakcí na tento příspěvek přeprava motorek na vozíku napříč
2 reakcí na tento příspěvek přeprava motorek na vozíku napříč
A vy co jim radíte, že mají na motorce jet a ne ji vézt na vozíku, tak se vás chci zeptat, jeli byste na motorce třeba za týden po ose do Španělska (kde je i teď počasí na moto)?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přeprava motorek na vozíku napříč
2 reakcí na tento příspěvek přeprava motorek na vozíku napříč
Susu550 píše: ZdenalH> a jaký má smysl jed autem a moto na vleku? Pokud nemáš vlek do 130km/h, tak se táhneš 80kou. A vystojíš si každou kolonu. Jen tak někde nezaparkuješ. A navíc jízda po dálnicích je voprus. Každého věc, já jen, že je to divný ( pro mě).
A zkoušel si to? Dokud jsem si to nevyzkoušel, tak jsem to také nechápal. Jenže ono je vše trochu jinak.
Květen - Holandsko, abychom viděli kvetoucí tulipány..............z ČR do Holandska nudný dálniční přesun (auto, vozík, motorka.....no a tam cca týden ježdění po Holandsku)
Nebo i jen Rumunsko.........celým Maďarskem po dálnici? - kukuřice a větrné elektrárny.........tak jsem jel autem, které jsem nechal přímo na HU - RO hranici.
Jarní a podzimní výlety řeším dnes již jen s pomocí přepravy na vozíku.
Cenově levnější než na moto, časově rychlejší než na moto, pohodlnější než na moto a hlavně bába......ač jízdu na motorce miluje, tak nekvoká.
Protože jak píšeš - jízda po dálnici je voprus (já bych tedy spíše napsal opruz - jen by to neznělo tak tvrďácky)), ale klidně si vedle na sedadle pochrupává a já jsem schopen se přesouvat i v pozdních hodinách - což třeba na podzim po setmění na motorce moc praktikovat nehodlám, protože je to na silnici samý paroháč.
A již mnohokrát jsme se koupali v moři a jezdili si na motorce po pobřeží, abychom na zpáteční cestě jeli přes Alpy za pluhem odklízející sníh.
Na letní dovolenou si motorku netahám, tam zatím důvod nevidím, ale tento způsob dopravy neodsuzuji a i dokáži pochopit.
1 reakcí na tento příspěvek přeprava motorek na vozíku napříč
Susu550 píše: ZdenalH> a jaký má smysl jed autem a moto na vleku? Pokud nemáš vlek do 130km/h, tak se táhneš 80kou. A vystojíš si každou kolonu. Jen tak někde nezaparkuješ. A navíc jízda po dálnicích je voprus. Každého věc, já jen, že je to divný ( pro mě).
Můžeš jet tak rychle jak dokážeš, pokud tě nechytí

A pokud jedou tři lidé, za volantem se můžou střídat a jet prakticky nonstop - jeden řídí, jeden odpočívá, jeden spí. Zastávky jen na jídlo, WC a tankování. To je na motorkách po vlastní ose téměř nemožné, navíc pod střechou nemusí řešit počasí.
Susu550 píše: ZdenalH> a jaký má smysl jed autem a moto na vleku? Pokud nemáš vlek do 130km/h, tak se táhneš 80kou. A vystojíš si každou kolonu. Jen tak někde nezaparkuješ. A navíc jízda po dálnicích je voprus. Každého věc, já jen, že je to divný ( pro mě).
My jsme (ještě se Slovenskem a tuším Estonskem) jediná země v Evropě, kde se může jezdit s vlekem rychle podle toho, co je napsáno na něm. V ostatních zemích je to různě, ale většinou při hmotnosti soupravy nad 3,5t je to 80 na dálnici a dokonce 70 mimo dálnici (Rakousko, Itálie, …). Na vleku můžeš mít napsáno co chceš. Ale to Fidoo jako majitel řidičáku B+E ví.
Vše se soupravou do 3500kg a s vlekem kategorie O1 do 750kg.
To jen pro upřesnění, kdyby jsi náhodou měl dojem, že 130km/h končí na Rozvadově, tak to třeba pro vozíky do 750kg až tak striktně neplatí.
To, co chce převážet tazatel je stejně trochu jinak
Německo 80km/h................Francie - Maximální rychlost závisí na celkové hmotnosti. Jestliže je menší než 3,5 t, rychlostní limit je stejný jako u osobních automobilů. Jestliže hmotnost přívěsu je větší než hmotnost automobilu, rychlostní limity jsou následující: při rozdílu menším než 30 procent 65 km/h, jestliže jde o rozdíl větší než 30 procent 45 km/h. V těchto případech musí být na zadní části karavanu nebo přívěsu umístěno označení, vyznačující maximální rychlost. Tyto vozy nesmějí jezdit v nejrychlejším pruhu na tříproudové dálnici.......................Španělsko 70km/h mimo obec, 80km/h dálnice.
1 reakcí na tento příspěvek přeprava motorek na vozíku napříč
S hrůzou zjišťuji, že přeprava motorek na přívěsu je hotová věda a je k tomu potřeba vystudovat min. raketového inženýra...
Napříč to je blbost, těch 162cm je málo...
Na délku se dají dát dvě mašiny v pohodě, 3 jsou nereálné...
Mám Pongratz 1300kg a 3 mašiny se mi tam fakt nepodařilo naložit...
Jak už zaznělo výše - půjčit si raději přepravník na 3 mašiny...
Fajn, že máš BE, avšak problém bych viděl spíše v tom, že ti to bude naprd, pač většina přepravníků na moto co jsem si kdysi půjčoval byla otypována na 750kg aby lidi nemuseli mít BE, takže se nevlezeš do celkové hmotnosti...
Prázdný přepravník váží cca 3q, ten co jsem si půjčoval já tak dokonce 334kg...

Naposledy editováno 05.11.2022 16:54:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přeprava motorek na vozíku napříč
2 reakcí na tento příspěvek přeprava motorek na vozíku napříč
Když je celková hmotnost vozíku nad 750 kilo, musíš mět řidičák na těžký vozík...
A eště - pokud je tažné vozidlo neco jiného, než osobák, v dobách, kdy sem takovou možnost zkoumal, muselo mět tažné vozidlo (pokud byla souprava nad 3,5 tuny) tachograf...plus režim přepravy jak náklaďák - přestávky, zákaz jízdy v určitou dobu a podobné "radosti".
Jak je to teď nevím a radši to ani nechcu vědět...
Naposledy editováno 05.11.2022 19:17:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přeprava motorek na vozíku napříč
Borntobewild píše: Gazda4> Proč by musely být zákonitě všechny vleky otypovány na 750kg, aby se řidiči věšli do B? Já se se svým autem vejdu do B s 1260kg, u nějaké ochcávky to bude ještě víc.
Tak za prvé: nepsal jsem, že MUSÍ BÝT, ale většinou jsou (já osobně jsem se ještě v půjčovnách nesetkal s bržděným přepravníkem nad 750kg)
A za druhé: pokud si půjčíš přepravník O1 který má v papírech celkovou hmotnost 750kg tak ji nesmíš překročit i kdyby si za svým autem mohl tahat 12tun.
Zdenalbenal píše:
A eště - pokud je tažné vozidlo neco jiného, než osobák, v dobách, kdy sem takovou možnost zkoumal, muselo mět tažné vozidlo (pokud byla souprava nad 3,5 tuny) tachograf
Tachograf musí mít vozidla určitých kategorií nad 3500kg, které to přesně jsou ať si každý dohledá na netu.
A pokud jedeš tímto vozidlem pro vlastní potřebu tak tchg používat nemusíš. Digitál dáš do režimu "OUT" a do analogu kluzák.
