bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: přeprava motorek na vozíku napříč
 
3.11.2022 v 22:15
Zdravím všechny co tahají min. 3 motorky na delší trasy na vozíku. Vlastním B-E a vozík do 1300kg - kola pod ložnou plochou , ložná plocha š.162cm x délka 260cm. U vozíku lze vyjmout všechny bočnice , takže vznikne rovná plocha. Koupil jsem 3ks žlaby s kolíbkovým dorazem (délka 206cm) firma VPP. Moje otázka zní ..... , jestli někdo z vás přepravuje motorky napříč na vozíku. S touto ložnou plochou by to bylo pohodlné co se týče nakládání a mezery mezi motorkami + pohodlným zakurtováním na obou bocích vozíku. Motorky budou oběma koly ve žlabu (předním v kolíbce). Žlab však bude z každé strany vyčuhovat z boku vozíku o 22cm. Samozřejmě na obě kola přijde reflexní vesta jako vyčuhující náklad z ložné plochy. Byly vyzkoušeny i varianty do pyramidy 3 vedle sebe , ale stále málo místa na kurtování a hlavně problém s naložením 3ks cestovních endur GS1250 , Multistrada V4 , Afrika Twin. Prosím o jakoukoli reakci jestli to není úplná blbost. Někde jsem viděl , že to takto lze , ale měly širší vozík. Zákon říká , že přesah šířky ložné plochy může být do 400mm.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přeprava motorek na vozíku napříč

4.11.2022 v 14:39 | Nahoru | #1
ZdenalH> a jaký má smysl jed autem a moto na vleku? Pokud nemáš vlek do 130km/h, tak se táhneš 80kou. A vystojíš si každou kolonu. Jen tak někde nezaparkuješ. A navíc jízda po dálnicích je voprus. Každého věc, já jen, že je to divný ( pro mě).

(reakce na) přeprava motorek na vozíku napříč

4.11.2022 v 18:18 | Nahoru | #2

Susu550 píše: ZdenalH> a jaký má smysl jed autem a moto na vleku? Pokud nemáš vlek do 130km/h, tak se táhneš 80kou. A vystojíš si každou kolonu. Jen tak někde nezaparkuješ. A navíc jízda po dálnicích je voprus. Každého věc, já jen, že je to divný ( pro mě).



A zkoušel si to? Dokud jsem si to nevyzkoušel, tak jsem to také nechápal. Jenže ono je vše trochu jinak.
Květen - Holandsko, abychom viděli kvetoucí tulipány..............z ČR do Holandska nudný dálniční přesun (auto, vozík, motorka.....no a tam cca týden ježdění po Holandsku)
Nebo i jen Rumunsko.........celým Maďarskem po dálnici? - kukuřice a větrné elektrárny.........tak jsem jel autem, které jsem nechal přímo na HU - RO hranici.
Jarní a podzimní výlety řeším dnes již jen s pomocí přepravy na vozíku.
Cenově levnější než na moto, časově rychlejší než na moto, pohodlnější než na moto a hlavně bába......ač jízdu na motorce miluje, tak nekvoká.
Protože jak píšeš - jízda po dálnici je voprus (já bych tedy spíše napsal opruz - jen by to neznělo tak tvrďácky)), ale klidně si vedle na sedadle pochrupává a já jsem schopen se přesouvat i v pozdních hodinách - což třeba na podzim po setmění na motorce moc praktikovat nehodlám, protože je to na silnici samý paroháč.

A již mnohokrát jsme se koupali v moři a jezdili si na motorce po pobřeží, abychom na zpáteční cestě jeli přes Alpy za pluhem odklízející sníh.
Na letní dovolenou si motorku netahám, tam zatím důvod nevidím, ale tento způsob dopravy neodsuzuji a i dokáži pochopit.

(reakce na) přeprava motorek na vozíku napříč

4.11.2022 v 21:41 | Nahoru | #3

Susu550 píše: ZdenalH> a jaký má smysl jed autem a moto na vleku? Pokud nemáš vlek do 130km/h, tak se táhneš 80kou. A vystojíš si každou kolonu. Jen tak někde nezaparkuješ. A navíc jízda po dálnicích je voprus. Každého věc, já jen, že je to divný ( pro mě).


Můžeš jet tak rychle jak dokážeš, pokud tě nechytí
A pokud jedou tři lidé, za volantem se můžou střídat a jet prakticky nonstop - jeden řídí, jeden odpočívá, jeden spí. Zastávky jen na jídlo, WC a tankování. To je na motorkách po vlastní ose téměř nemožné, navíc pod střechou nemusí řešit počasí.

(reakce na) přeprava motorek na vozíku napříč

5.11.2022 v 07:59 | Nahoru | #4

Susu550 píše: ZdenalH> a jaký má smysl jed autem a moto na vleku? Pokud nemáš vlek do 130km/h, tak se táhneš 80kou. A vystojíš si každou kolonu. Jen tak někde nezaparkuješ. A navíc jízda po dálnicích je voprus. Každého věc, já jen, že je to divný ( pro mě).


My jsme (ještě se Slovenskem a tuším Estonskem) jediná země v Evropě, kde se může jezdit s vlekem rychle podle toho, co je napsáno na něm. V ostatních zemích je to různě, ale většinou při hmotnosti soupravy nad 3,5t je to 80 na dálnici a dokonce 70 mimo dálnici (Rakousko, Itálie, …). Na vleku můžeš mít napsáno co chceš. Ale to Fidoo jako majitel řidičáku B+E ví.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist