1 reakcí na tento příspěvek Spojkové plechy hladké vs vroubkované
assassin píše: Asi se mi nechce to polopate vysvetlovat, ale myslim, ze z obrazku je jasne, ze slepene lamely nezabrani pohybu pritlacaku ani packy a ze pokud se ma vlivem momentu od motoru nebo kola zacit hridel prevodovky otacet nezavisle na motoru tak se musi rozlepit vsechny lamely. Jsou totiz svazane drazkami v kosi.
Tohle mi je jasné. Lamely prostě nemůžou být slepené všechny a nebo žádná v případě zmáčknuté páčky spojky jak psal Ariet.
1. Pokud nezmáčkneš páčku spojky tak jsou slepené všechny
2. Pokud páčku spojky zmáčkneš až k řídítkům tak se to prostě v ten moment rozlepilo jenom a pouze mezi jednou lamelou a plechem či přítlačákem a poznáš to tak, že při jedničce a spojce nepohneš motorkou. Je jasné že zbytek lamel je slepený když to drží, ale musí být jedna rozlepená když jde páčka spojky zmáčknout.
3. Pokud motorka stojí nastartovaná se spojkou a s rychlostí tak až v tento moment jsou všechny lamely na tuti rozlepené.
Celkem jednoduché k pochopení a fakt mne celkem zaráží, že v tom něco hledáš. Vlastně nezaráží
Naposledy editováno 07.11.2022 09:31:59
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna/vyndání tlumiče na KLR Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 13 | 28.5.2024 v 22:23 Firecracker |
duplikát, prosím smazat Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 0 | 9.5.2024 v 18:58 Firecracker |
na smazání Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 0 | 9.5.2024 v 18:42 Firecracker |
Regulátor nereguluje (možná) [1, 2] Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 52 | 10.8.2023 v 20:29 Anti |
Regulátor nereguluje Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 1 | 13.7.2023 v 18:53 spac1 |