bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
21.10.2022 v 19:20
Nic lehčího než 701/690 na takový cesty neexistuje. Nejde sehnat a nevyrábí se.
Ty kraviny dole ani nemá cenu číst, je tam dohromady tak 10 přízpěvků k věci a závěr už znáte.

Vážení, moje motorka, mastodont 701 je hrozně těžká a nedá se reálně odlehčit. Tak přemejšlím, co si pořídit lehký enduro cca 115 kilo, hodit na něj brašny, vaky s benzínem a vyrazit na něm do vzdáleností tak 1-5 tkm od baráku po silnici a na místě krosit. Navedl mě na to nejdřív Jaro a teď jeden známej mě dohlodal tím, že o podobným stroji uvažuje. Něco lehkýho na cestování, protože už je starší a 701 je na něj moc vysoká a těžká. Vysoká by nevadila, ale těžká vadí.

Téma je myšlený vážně, nedělám si srandu. Jestli to nebude znatelně horší cestovat na něm, než na 701/690 tak by to stálo za zvážení. Sice na to tyhle stroje nebudou primárně určený, ale lehce potunit se to určitě dá.

Díval jsem se a v úvahu připadá tak exc 500, nebo swm 500. 300 tisíc x 180 tisíc nové stroje. Docela pálka a rozdíl.
Případně nějaký jiný duál enduro stroj.

Jenže zatím mi nikdo neřekl, jak to pojede po dálnici v rychlosti 100-110 kmh cruise speed. Spotřeba x opotřebení motoru x intervaly oleje. Ceny za generálkování motoru. Samozřejmě bych zgelovatěl a komplet překopal sedadlo a nějak pořešil držení bagáže na nosiči cca 25 kilo nákladu + 100 kg + vaky na benzín vepředu + já s oblečením. Větrnej štítek a relý masku a super drahý extra nádrže nechci, je to zbytečný. Možná jednu 5l přídavnou na přední vidle, jako to mám teď a na ní pořádný led reflektory pro noční krosení.
Jo a vibrace do řidítek, to je pro mě neznámá a srovnat můžu tak akorát se 701 kou, nebo 690kou novou. Ne se starým vibrátorem LC4.

Jestli máte nějaký poznatky k tématu tak sem s nimi. Přízpěvky typu: že se na tom nedá jet ani z prahy do brna raději ne.

Děkuji za pozornost.


Naposledy editováno 09.11.2022 23:13:11


uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 11:58 | Nahoru | #151
no pak ale už nemáš co řešit a jdeš do exc500 protože vozejk řeší přesun a můžeš s sebou vzít olej i drapáky, jen je naprd, že se musíš vrátit stejnou cestou

takže to vidím, že jsem skončil s vostrejma a zůstávám u svýho mastodonta

ušetřím hromadu peněz a dám si lehčí vejfuk a jsem o 2 kila zase dole, lepší než nic a to jsem zase dopadl

zase mi na djatlova dovezeš opravdovej bahenní drapák a svěžího trackera na cestu severem

Naposledy editováno 24.10.2022 11:58:49

uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 12:17 | Nahoru | #152
Ak sa budem chcieť túlať, tak budem meniť olej. Ak len pojazdiť v cieľovej oblasti, tak sa toho do auta zmestí veľa.

Ural ti nevyriešim práve preto, že sa chceš vrátiť inou cestou a ja by som to tak rád tiež.

2 reakcí na tento příspěvek uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 12:19 | Nahoru | #153
Má sice jen 40 koní, pro někoho může být 125 kg moc, nelze ji koupit novou, ale asi se požadavkům blíží nejvíce:
www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/ccm/ccm-gp-450-adventure-maly-velky-cestovatel-34511.html

(reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 12:27 | Nahoru | #154
kotzitzaq> už se to tu probíralo a ne, tohle fakt nebrat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 12:29 | Nahoru | #155
kotzitzaq> motorka hej, ale motor nie. Viď príspevok minimálne od Krokoša na tretej stránke

uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 12:50 | Nahoru | #156
něco jako je to ccm s motorem třeba KTM 390 by byla pecka... škoda, že to neexistuje...

(reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 12:59 | Nahoru | #157
jaro27>
Neprocházel jsem úplně všechny příspěvky, tak jsem přehlédl, že už to tady bylo.

2 reakcí na tento příspěvek uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 13:44 | Nahoru | #158
No a řešili jste taky kolik motohodin vydrží motor do první generálky, píst, ojnice,ložiska ?

a ten interval výměny oleje za 1500-2000 km je evidentně nesmysl

abyste se pak nedivili až vodkráglujete motor

a co praskání podsedlovky, kolik kilo bude vážít nová ocelová, nebo titanová, tam bych se ale bál ceny a opravitelnosti někde mimo

(reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 13:48 | Nahoru | #159
ZdendaZB> Co rika výrobce je jasne, to se pise v manualu - zbytek je uz na každém co chce riskovat. Ja treba na sxf450 mam v motoru vse původni a mam pres 160mth (píst se ma menit po 50mth, po 100mth velka go - tzn ojnice, komplet rozvody, komplet loziska)

Znam lidi co maji na 450 endurech pres 400mth a jen sem tam menenej píst…

Ale nikdo ti to nezaruci. To same s tim olejem, kazdej si ten interval resi podle sebe, ale jakej ma dopad na životnost prodlouzeni na x násobek ti nikdo nerekne.

uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 14:51 | Nahoru | #160
takže po zjištění jak je to s olejem, krátkými intervaly pro generálkování to vzdávám, bohužel tudy cesta nevede

takže vyměním vejfuk u svýho stroje, abych trochu odlehčil a budu dál jezdit na svým mastodontovi, nedá se nic dělat
akumulátor jsem udělal lifepo4 vlastní konstrukce a ušetřil na něm 2 kila, teď ještě vejfuk a 4-4,5 kila budou pryč, ze základu samozřejmě

víc s tím asi už neudělám

a jen pro představu různý přídavný nádrže 13lt váží kolem 6-7 kil já jdu nakonec cestou dvou vaků po3lt před zadní brašny 500gr nad zadníma stupačkama a dvěma petlahvema do kapsy na falešný nádrži po 2lt, pak je hodím do křoví a dám do kapes zase vodu ve vacích

takže získám navíc 10lt za hmotnost 550 gramů a mám vyřešeno long rejndž dosah

Naposledy editováno 24.10.2022 14:57:06

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 15:22 | Nahoru | #161

ZdendaZB píše: No a řešili jste taky kolik motohodin vydrží motor do první generálky, píst, ojnice,ložiska ?

a ten interval výměny oleje za 1500-2000 km je evidentně nesmysl

abyste se pak nedivili až vodkráglujete motor

a co praskání podsedlovky, kolik kilo bude vážít nová ocelová, nebo titanová, tam bych se ale bál ceny a opravitelnosti někde mimo



Čau, najviac ma nasralo, že tú CCM predávali svojho času aj v Čechách a už v dobe predaju neexistovali náhradné diely. BMW sa na to vysralo, Husqvarna detto a CCM kúpila asi to čo ostalo na sklade v loncine za pár šupov a vôbec nemali v úmysle sa zaoberať nejakými ND a s úbožiakmi ako som ja čo to kúpili. Ojničný čap je v jenom kuse z jednou stranou kľuky , čo som vymyslel, že odrezať čap prevŕtať kľuku a nalisovať z niečoho iného sa nedá , lebo tam je málo materálu. U toho nešťastia ma stála oprava kľuky 590 € a použila sa na to kľuka o ktorej mi písal Ariete pred 4 mesiacmi z Austrálie. U hociktorého modelu KTM kúpiš novú ojnicu s ložiskom a čapom za cca 150 € a oprava za dva týždne v zime . Možno mesiac v lete. Tých dielov do tej CCM , husky, alebo BMW bude čím ďalej menej. Nepíšem o alternárore, čo sa tiež serie.

PS: čím viac a čím novšie motorky sa viac serú. Čítal som o GAS GAS , chlapík si kúpil dve nové sebe aj synovi, a na oboch odpadla stupačka, utrhol sa zvar, teda nie na jednom kuse, ale na oboch a následkom špateného tepelného spracovaania , asi prekalili kľuku tak sa utrhla na oboch motorkách za altíkom. Serú sa aj autá. Svet sa v konskú piču obracia.

Naposledy editováno 24.10.2022 15:34:30

uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 15:50 | Nahoru | #162
Když to čtu tak je mě špatně. Je to jasný ostrý nepřipadá v úvahu a experimenty typu BMW už vůbec ne.

Tak jsme došli.

Naposledy editováno 24.10.2022 19:19:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 19:20 | Nahoru | #163

krokoš píše: Čau, najviac ma nasralo, že tú CCM predávali svojho času aj v Čechách a už v dobe predaju neexistovali náhradné diely. BMW sa na to vysralo, Husqvarna detto a CCM kúpila asi to čo ostalo na sklade v loncine za pár šupov a vôbec nemali v úmysle sa zaoberať nejakými ND a s úbožiakmi ako som ja čo to kúpili. Ojničný čap je v jenom kuse z jednou stranou kľuky , čo som vymyslel, že odrezať čap prevŕtať kľuku a nalisovať z niečoho iného sa nedá , lebo tam je málo materálu. U toho nešťastia ma stála oprava kľuky 590 € a použila sa na to kľuka o ktorej mi písal Ariete pred 4 mesiacmi z Austrálie. U hociktorého modelu KTM kúpiš novú ojnicu s ložiskom a čapom za cca 150 € a oprava za dva týždne v zime . Možno mesiac v lete. Tých dielov do tej CCM , husky, alebo BMW bude čím ďalej menej. Nepíšem o alternárore, čo sa tiež serie.

PS: čím viac a čím novšie motorky sa viac serú. Čítal som o GAS GAS , chlapík si kúpil dve nové sebe aj synovi, a na oboch odpadla stupačka, utrhol sa zvar, teda nie na jednom kuse, ale na oboch a následkom špateného tepelného spracovaania , asi prekalili kľuku tak sa utrhla na oboch motorkách za altíkom. Serú sa aj autá. Svet sa v konskú piču obracia.



A proč to teda neprodáš a někoupíš něco normálnějšího ?

uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 19:54 | Nahoru | #164
Ježíšmarjá, já su tak rád, že mám XRko

(reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 20:53 | Nahoru | #165
ZdendaZB> čau, no, keby som mal KTM o čom by som písal? Na čo by som sa sťažoval? teraz som zaujímavý. Nie robím si srandu. Vedel som do čoho idem, enduro som si kúpil pre zábavu, mám aj cestnú motorku. No zas až taký hnusný prúser som s tými dielmi nečakal, aj som si myslel, že tá hnusoba huska vydrží viac, lebo to je uškrtené ako som písal z 45 kW u BMW na 30 kW u Husqvarny, a otáčky u BMW sú 9000 ot/min a u mojej husky len 7000 ot/min, no čo už. Mám 62 rokov , som myslel, že ma to prežije. Teraz druhá kľuka a nový piest, možno už to vydrží viac ako ja. Síce ešte to nemám poskladané. A môj otec hovoril: každý blbne svým spúsobem, Tak blbnem ja , svojím ty aj jaro27 z Prešova svojím , ale je aspoň sranda.

1 reakcí na tento příspěvek uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 21:00 | Nahoru | #166
Díval jsem se na ten obrázek s kolečkem v kyvce, to je husto hustý, jak rychle se to vymění. Po silnici jedu jedno, pak dorazím, vyměním a až se budu vracet tak vrátím. Kolik by to vzalo času ?

(reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 21:03 | Nahoru | #167
krokoš> Sold to Krokoš. Poslední kus na celém světě...

(reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 21:23 | Nahoru | #168
ZdendaZB> tá výmena kolieska nie je nič strašného, ale neviem ako by si to robil bez hlavného stojanu. keď som nemal montážny stajan, tak som našiel niečo čo pasovalo pod motorku, náhodou to bola kocúrova búda, urobil som mu takú zateplenú. Potom som to doštičkami vypodložil hodinu som pri tom pičoval , musíš odpojiť prepákovanie od kývačky , teda jednu skrutku, potom odskrutkovať tie dva čapy pravý a ľavý čo držia kývačku kývačku aj z kolesom posunúť do zadu, brzdová hadica je už na to dimenzovaná tá sa odpojiť nemusí. Koliesko je chytené cez takú podložku ako má XT-čko podložku držia dve skrutky M6 . Potom je ale pakáreň trafiť tú kývačku späť, obe strany aby sadli a tie čapy musíš trafiť do závitov v kývačke. Na montážnom stojane je to paráda , ale niekde na ceste sa s tým srať by som teda nechcel. Ináč tie kurvy angláni použili crosové motory , lebo endurácke a SM majú 6 kvaltov a crosové 5 kvaltov. ako som písal, čo ostalo u číňanov na sklade , nikto to nechcel to kúpili za pár šupov a na náhradné diely nikto , ale nikto nemyslel. Môžu sa hanbiť , špiny. Ináč to enduro podľa tacho na šestke išlo aj 150 km/hod. Ten omedzovač bol asi len od 1 po štrvtý kvalt. Na 5 a 6 som to už do omedzovaču nedostal. Možno som to ale mal omedzené zvyškami môjho senilného mozgu- pud sebazáchovy.

Ariete: tú kľuku mám z austrálie , týpek pri demontáži, poškodil ten ľavý koniec zo závitom. Asi sa mu rozdrbal ten stator a použil blbý sťahovák. Tak pravú stranu kľuky použil opravár samozrejme z mojím súhlasom a na moje riziko jeho a ľavú časť kľuky moju. Na pravej kľuke je ten čap.

Naposledy editováno 24.10.2022 21:39:10

1 reakcí na tento příspěvek uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 21:45 | Nahoru | #169
sodoma komora tak to teda ne, to je naprostá šílenost, jen pro nadšené sběratele a veteránisty

(reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 21:55 | Nahoru | #170
jaro27> Odkazy ke spotřebě TPI, ale jenom pro tebe, protože Zdendovi není ani rady, ani pomoci. Jemu nikdo nevysvětlí, že když pojede na Ural, nemá cenu nasedat na motorku dřív, než na Volze někde 500 km za Moskvou.
Karbec je ošemetná záležitost, jak se opotřebí jehla a šoupátko, zvýšená spotřeba o dva litry proti novému je hned. Navíc se větší průměry musí pořád přetryskovávat podle teploty a nadmořské výšky.
TPI nemám, ale hledal jsem různě, u nás i v zahraničí, stejně jako reference na životnost - 4 litry při hodinovém ježdění po MX trati , tady píšou , že na 8,5L nádrž se dá ujet od 50 do 90 mil, podle obtížnosti terénu a u průměrných pilotů, což by zase odpovídalo těm 4 L na hodinu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 21:58 | Nahoru | #171
ZdendaZB> no, ešte viec by som sa pri tvojom použití bál spojky. Ako tu už písali spojka je na kľuke, no má tanierovú pružinu a pri malom opotrebení začne šmýkať, ale tak že si nepojazdný. Existuje k tomu ND po 0,1 mm odstupňované prítlačné kotúče. No, dostaň sa k tomu niekde v Albánii. Ako som písal vyššie v nejakom príspevku čítal som nejaký cestopis kde maník na tom niekde v riti pre túto spojku skončil a bol veeeľmi nasratý na to BMW. Na môj účel je to motorka v pohode spojjka má u mňa hydraulické ovládanie ide pekne , teda išla, keď motorka fungovala. Jazdím na štupľoch po ceste len preprava na motokrosovú trať. Pre mňa , keď to funguje to stačí, akurát mám problém, keď sadnem na normálne enduro. No pre teba je to na hovno.

Naposledy editováno 24.10.2022 22:01:58

uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 22:23 | Nahoru | #172
Já to chápu, chápu i Jara i Arieta, ale jestli vozejk, tak má smysl nasedat až přímo na Urale, Volha je těžká civilizace a i za ní je to celkem o ničem. Kromě Kavkazu samozřejmě

Ta spojka to je taky docela peklo. Na tigrovi jsem měnil jednou přímo v poušti v uzbekistánu, protože to šíleně začalo klouzat, skládal jsem ji z opotřebovaný, která už nebrala a ze spojky co tam byla a začala klouzat. Trvalo to 40 minut a z toho jsem 10 minut přemejšlel který lamely ještě použít a který ne. Kdybych měl ještě ladit pružiny tak potěš. A u husqvarny to jde vyměnit taky rychle, vozím náhradní na předním blatníku pod světlem. Jsem připraven na vše, ale oproti tigrovi tady teda vydrží mnohem dýl. Evidentně lehčí motorka, nemusí se tak spojkovat. A hydraulická je taky, což nevím jestli je nějaká výhoda. Nikdy jsem to neměl.

Naposledy editováno 24.10.2022 22:23:59

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 23:08 | Nahoru | #173
krokoš> byl to beba v Albánii...podkládali to víčkem od konzervy..už si nepamatuju, jestli se jim to podařilo rozchodit, ale myslím že nějak dojel...pak to hned prodal a šel si koupit EXC...bo na KTM uz jdou sehnat díly v kdejake řiti...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

24.10.2022 v 23:52 | Nahoru | #174
Wenca24> Béba byl v tomhle pechfógl. Zpunktoval výlet do pouště s tím, že se pojede azimut. Na to koupil nějakou starší EXC, nebo co to bylo za ostrou KTM, která mu ale umřela ještě při asfaltov?m přesunu cestou z trajektu do Douz. Když jsem ho potom táhnul na laně do kempu, kde měli lidé od KTM základnu včetně celého fabrického náklaďáku s díly, místní taxikář nám vjel do cesty a byla z toho polízanice, takže jeho motorka namísto k mechanikům od KTM putovala rovnou v dodávce zpátky na trajekt a on si ten výlet pouští znuděný odjezdil na čtyřkolce z půjčovny. Aby si tam z toho nehodil mašli, alespoň na jeden den mu kluk z party půjčil LC4 na docela povedený fakultativní písečný výlet.

Důvod, proč motorka nezvládla dlouhý asfaltový přesun, prý byla utavená cívka napájející CDI. Nevydržela v tom vedru monotónní jízdu ve vysokých otáčkách, přeci jen to je pár stovek km po kvalitní silnici. Po téhle zkušenosti si pak snad koupil to CCM, aby mohl hoblovat Albánii.

uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 00:02 | Nahoru | #175
hele, nevím, kam jsi už dospěl a co vše bylo napsáno...ale...

měl jsem 690 a jezdil s klukama na lehkých. dalo se. problém byl spíše ve mně než v motorce. ale na delší ježdění po silnici to moc nebylo. tak kolem stovky, bez halterů.

teď mám o terénu exc450 a to není na ježdění po asfaltu vůbec. možná krátkodobě bez špuntů a halterů, ale za mě je silniční přesun na špuntech max 20 km rychlostí 70-80.

dá se vše, ale s haltery a špunty jsem jel déle přes kilo jen na 990adv

so by se na té exc500 dalo...bez ostrých špuntů, halterů a s nějakým štítkem. jinak dlouhodobá 80.

a ktm dělala 950se...na tom lze vše, ale jako nové to nikdo nekupoval kvůli ceně a teď slušný kus seženeš kolem 200 tkč

za sebe bych koukal na něco, co už máš.

1 reakcí na tento příspěvek uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 08:07 | Nahoru | #176
690 ku považuju za polosilniční-poloterénní motorku, s tím se dají točit tisíce bez problémů a pak špatný cesty, ale terén nic moc, je to těžký, ale zase lepší než nic nebo nějkej gigantek

Štítek je akorát tak k vzteku, protože veškerej proud vzuchu háže přímo do helmy a pak máš dost mnohem dřív než bez něj. Kdyby se tam namontoval regulérní velkej, tak musíš dodělat pořádnou konstrukci, v terénu do toho budeš narážet helmou a nakonec to někde ulomíš. Cestovní rychlost stálá je 110 bez problémů.

950ka je nesmyslná motorka, 200 kilo suchá hmotnost, co s tím budeš dělat naloženej mimo dobrý cesty ? Jak zapadneš tak končíš, umřeš při vytahování, když to budeš držet někde na jedný noze, v bahnitým úseku, nebo v písku, tak tě to zavalí. Jediný, že to pojede líp po asfaltu, ale s drapákama stejně nemůžeš jezdit rychle, protože jinak rychle odejdou do věčných lovišť. A pohodlí, tady se taky žádnej zázrak nekonná. A extra výkon v terénu vůbec nepotřebuješ, kromě nějakýho pouštního relý, ale to nejezdím.

Naposledy editováno 25.10.2022 08:08:42

(reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 08:27 | Nahoru | #177

Wenca24 píše: krokoš> byl to beba v Albánii...podkládali to víčkem od konzervy..už si nepamatuju, jestli se jim to podařilo rozchodit, ale myslím že nějak dojel...pak to hned prodal a šel si koupit EXC...bo na KTM uz jdou sehnat díly v kdejake řiti...



Čau, presne, presne to viečko si pamätám, a po tom všetkom si potom kúpil to CCM s tým motorom? Lebo som zas niekde čítal, tu na fóre, že niekto chválil to CCM, že to nemá žiadne poistky a tak, že jednoduchú elektriku a niekto mu napísal, že mu na tom vyhorela celá elektrika, dobre, že nezhorela celá motka. tiež sa to stalo niekde v tramtárii.

(reakce na) uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 08:39 | Nahoru | #178
vilemx> Ono, když asi jezdíš víc, tak se hot víc takových příhod nasbírá... Dokud to odsírá jenom technika, je to ještě v pohodě
Bebu osobně neznám, ale jeho web a trasy mi ze začátku pomohli

1 reakcí na tento příspěvek uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 09:58 | Nahoru | #179
Je vůbec nějaká motorka, která se pořád nevysejpá ?

Naposledy editováno 25.10.2022 09:58:47

uzavŔENO - Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálni...

25.10.2022 v 10:05 | Nahoru | #180
beba a CCM

CCM 450 bol môj sen a predal som kvôli nej dve motorky, aby som si mohol kúpiť tú pravú. Zohnal som tri, jazdenka, potom predvádzačka od dílera a nová. Všetko v čase, keď sa už vlastne ani nepredávala (už v CZ neboli). Ja som ich mal v Poľsku.
Ja to príbeh, skrátim to, nekúpil som ani jednu a nasratý som kúpil 690.
690 ma najprv sklamala ale po čase som zistil, že je to skvelá motorka, no furt som mal vzadu v duši smútok, že som predsa len nekúpil tú CCM (v Poľsku to bol samý ojeb...).
Vedel som, že vesmír mal nejaký dôvod, že mám teraz 690 a nie CCM, ale netušil som aký až kým som sa teraz nedozvedel pravdu o tom motore.
Ešte raz poďakovanie Brúčovi a Krokošovi. A Krokoš musí byť veľká duša, ak takto otvorene prizná čo má doma za nepodarok. Poklona.

Je jasné, že veľa je o jazdcovi. Ale asi práve preto že nejazdím ako Chris alebo Míra, pre mňa je motorka nad 150 kg mimo asfalt nezmysel. Ale opakujem, pre mňa.
Oni tu potom prispievajú aj jazdci, ktorý jazdia na 250 kg motorkách bosnianske šotoliny a tvrdia že jazdia off road alebo enduro. S tými ja proste nenájdem spoločnú reč.

Halter je veľký problém na asfalte s drapákmi a nevyváženým kolesom?
Na 690 obúvam až na výnimky MT21 a viem aj na nových držať rýchlosť 140 tacho a spraviť 1000km. Nie je treba ma presviedčať, že sa to nedá, lebo ja tak jazdím. Zaujíma ma, že ak by som nahodil halter aspoň do zadu, či to bude citeľne na asfalte poznať.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F kika. 42 16.3.2024 v 12:53 krokoš
KTM EXC-F 500 emulze v sání KTM EXC 500 F Vlastik177 9 18.1.2024 v 07:50 Anti
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
SWM RS 500 R 2021 SWM RS 500 R KubAiS 18 7.12.2022 v 16:55 lopata75


TOPlist