1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí na delších cestách - výběr motorky
Naposledy editováno 29.08.2022 21:53:14
1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí na delších cestách - výběr motorky
PS trošku pomohol gelový podsedák., som myslel že som sám
To plexi sa ti podarilo doriešiť?
Naposledy editováno 29.08.2022 22:30:25
1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí na delších cestách - výběr motorky
1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí na delších cestách - výběr motorky
na choppri po styroch hodinach boli prdel
predtym sport turisticka masina a aj po celom dni ok
Naposledy editováno 30.08.2022 04:30:29
hondaman1 píše: to iste na choppri po styroch hodinach boli prdel
predtym sport turisticka masina a aj po celom dni ok
... po precteni tohohle postu si nejde nevzpomenout....
jinak k tematu mam jen tolik, ze pomuze cvicit cviky na "core" zpevneni trupu a hlavne spodnich zad.... a najit si motorku, kde budes trochu predklonen na ruce, na gaucich typu GS a GTL pater proste trpi...
toto není motorka na dlouhé cesty, potřebuješ ještě velké cenduro nebo velkou cestovní motorku
Naposledy editováno 30.08.2022 09:19:56
Naposledy editováno 30.08.2022 09:23:12
2 reakcí na tento příspěvek Pohodlí na delších cestách - výběr motorky
1 reakcí na tento příspěvek Pohodlí na delších cestách - výběr motorky
Naposledy editováno 30.08.2022 14:25:03
2 reakcí na tento příspěvek Pohodlí na delších cestách - výběr motorky
Naposledy editováno 05.09.2022 15:33:32
kovosrot píše: Chlapi prosím Vás ještě o jeden názor. Pokud bystě měli srovnat jízdu třeba 600 km a více (mám s ženou v plánu dělat i delší přesuny okresky, silnice II. III. třídy a při tranzitu dlouhé dálnice), je srovnatelné pohodlí a určitý komfort na velkém enduru (GS 1250, Tiger Explorer 1200), které se mi líbí svojí univerzálností s koráby typu např. Goldwing nebo K1600GTL. Je to srovnatelné nebo koráby vedou? Díky
pro ridice srovnatelne, pro batuzek samozrejme lepsi Goldwing/BMW K
Naposledy editováno 05.09.2022 23:19:36
Pro bábu pořadí v pohodlnosti - je hubená a na motorce často spí. TRIUMPH - leží mě na zádech a spokojeně spí. K 1200 RS/GT - sedí více vzpřímeně a častěji mě "klove" zezadu do helmy při usínání. R 1150 GS "nesnáší", protože sedí jak za stolem, také jí bolí pozadí, furt se musí řadit, motorka cuká a jí to budí, když to vytočím, tak to "brní" do stupaček a vymýšlí prostě spousty různých argumentů pro to, aby k cestě byl z garáže vyvezen TRIUMPH.
Bohužel to vše zjistíš, až když na každém stroji prožiješ pár tisíců kilometrů a pár dlouhých celodenních přesunů. My se letos přesunuli na Káčku za pět dní z Plzně až na Nordkapp (a extra rychlé to nebylo, protože jsem táhnul zapřaženého pávíka - vozík)
A za pár dní vyrážíme na TRIUMPHU do Francie (Monako, S.Tropez, Verdonský kaňon, Mont Blanc, Ženevské jezero - takové kolečko - vykoupat v moři a pojezdit letos naposledy pár zatáček) na týdenní okruh. (V průměru to máme na cca 420km denně......takže některé dny i přes 800km, a některé dny jen pár km okolo pláže. A při takových nájezdech je nutný bohužel i dálniční přesun.)