globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia Pegaso 650 Trail
28.3.2008 v 10:27
Uvažuju o koupi lehčího cestovního endura azatím jsem se rozhodoval mezi Transalpem a BMW. Někdo mě upozornila na Pegaso, tak jsem se chtěl zeptat na zkušenosti a srovnání. Rozdíl v ceně je asi daní za horší dostupnost dílů a servisu. Jak je na tom kvalita?
Předchozí
1 2
Následující

Aprilia Pegaso 650 Trail

28.3.2008 v 10:40 | Nahoru | #1
Stačí zadat do google.cz Aprilia pegaso trail zkušenosti a vypadně toho na tebe hromada... Já si na Aprilii vůbec nestěžuji.
Jinak Pegaso se dělá už spoustu let a je to celkem vyhlášenej držák.

Naposledy editováno 28.03.2008 11:13:27

Aprilia Pegaso 650 Trail

31.3.2008 v 21:03 | Nahoru | #2
Mam ji od cervence 07 a maximalni spokojenost.. Pokud budes chtit jezdit i nejaky lehci teren, tak vymen dodavane pneu.. Jsou uplne na prd.. kvuli nim jsem se vyvalel v poli (jel jsem asi 50).. a skody? Lehounce skrabla nadrz a jinak nic. Motor suprovej - dava se i do Yamahy XT, pohodlna a na jednovalec prekvapive nevibrujici Taky jsem uvazoval o TA a o malym BMW GS, ale vyhrala Aprilka - za ty penize nabizi(nabizela) nejvic. Takze za me jedine

Naposledy editováno 31.03.2008 21:05:24

Aprilia Pegaso 650 Trail

8.4.2008 v 19:59 | Nahoru | #3
Já tuhle kočku mám a myslím ,že to bude dobrej stroj.

Naposledy editováno 09.04.2008 22:09:03

Aprilia Pegaso 650 Trail

16.4.2008 v 18:33 | Nahoru | #4
pegaso je cestovatel bez problému měl jsem starší model s 50000km a když jsem ho prodával měl 62 tis.km a šel jak hodinky , spolehlivý stroj

Aprilia Pegaso 650 Trail

22.4.2008 v 17:45 | Nahoru | #5
Neblázni nemůžeš srovnávat Pegaso s BMW GS. Rozdíl v ceně nebude dostupností dílů ale kvalitou. Zkus porovnat spotřebu jízdní vlastnosti spolehlivost pohodlí cestování atd. Jo a zato všechno si holt musíš připlatit.

Aprilia Pegaso 650 Trail

23.4.2008 v 15:29 | Nahoru | #6
novej> No nevim, uz jen fakt ze Pegaso a maly GS se v Italii vyrabely ve stejny fabrice.. Dalsi fakt je ten, ze Yamaha pouziva stejnej motor v modelech XT660..
Jizdni vlastnosti na silnici jsou super, v zatackach jsem ujel kamaradovi na FZ6, v terenu je horsi 19 kolo..
Pohodli - super, cely den v sedle uplne v pohode.. a dalsi dny taky
Spotreba - dobre, misto udavanych 3,5l / 100km u malyho GS se komb. spotreba pohybuje kolem 4,8l.

Pokud bych si zase mel vybirat mezi Trailem a GSem, volim opet Traila

Aprilia Pegaso 650 Trail

23.4.2008 v 19:21 | Nahoru | #7

Dan GPZ>novej> No nevim, uz jen fakt ze Pegaso a maly GS se v Italii vyrabely ve stejny fabrice.. Dalsi fakt je ten, ze Yamaha pouziva stejnej motor v modelech XT660..
Jizdni vlastnosti na silnici jsou super, v zatackach jsem ujel kamaradovi na FZ6, v terenu je horsi 19 kolo..
Pohodli - super, cely den v sedle uplne v pohode.. a dalsi dny taky
Spotreba - dobre, misto udavanych 3,5l / 100km u malyho GS se komb. spotreba pohybuje kolem 4,8l.

Pokud bych si zase mel vybirat mezi Trailem a GSem, volim opet Traila


Rozumím kdyby jsi se navážel do mýho dakara taky by se mi to nelíbilo

Aprilia Pegaso 650 Trail

23.4.2008 v 19:38 | Nahoru | #8

novej>Dan GPZ>novej> No nevim, uz jen fakt ze Pegaso a maly GS se v Italii vyrabely ve stejny fabrice.. Dalsi fakt je ten, ze Yamaha pouziva stejnej motor v modelech XT660..
Jizdni vlastnosti na silnici jsou super, v zatackach jsem ujel kamaradovi na FZ6, v terenu je horsi 19 kolo..
Pohodli - super, cely den v sedle uplne v pohode.. a dalsi dny taky
Spotreba - dobre, misto udavanych 3,5l / 100km u malyho GS se komb. spotreba pohybuje kolem 4,8l.

Pokud bych si zase mel vybirat mezi Trailem a GSem, volim opet Traila
Rozumím kdyby jsi se navážel do mýho dakara taky by se mi to nelíbilo



No myslím ,že Trail a GS 650 je to stejný navíc stejnej vývoj. Oboje jsou dobrý hračky akorád jeden je D a druhej I

Aprilia Pegaso 650 Trail

23.4.2008 v 20:24 | Nahoru | #9
Pegaso "Trail" je trošku takový marketingový trik - v podstatě je to "staré" Pegaso, akorát ten blatníček se trošku zvedl a pár kosmetických úprav...

zajímavé jsou ty informace o vibracích - na vedlejším fóru na ně Libor67 nadává jak špaček...

Já teď mohu čerstvě srovnávat Alpa a Dakara. Už jsem psal, že u Dakara ty vibrace vůbec nějak znatelné nejsou. Dakar je kobylka stavěná mnohem víc do terénu - je lehčí a celková koncepce je taková, aby, když to někde náhodou sebou praští, nedošlo k větším škodám (hezky schované blinkry apod.). Taky spotřeba o dost nižší.

U Alpa se málokterý větší pád neobejde bez alespoň rozbítého zrcátka či urvaného zadního blinkru. Padáky jsou u Alpa naprostá nutnost! V terénu je alpík neohrabanější, ale projede to, co Dakar, akorát pomaleji. Na druhou stranu na silnici je větší robustnost alpa a dvouválec hodně znát... chce to ovšem cestovní plexi - to standardní je na prd. Cestovní pak ale poněkud zavazí a ohrožuje při jízdě ve stupačkách. Tady stojí za zmínku plexi na Dakarovi, které takové maličké, moc velkou důvěru nebudí, ale funguje perfektně.

To Pegaso má tedy blíž spíš ke klasickému BMW F 650 GS (tedy nikoliv k verzi Dakar). To znamená spíš na cestu než do terénu, což bych řekl, že ten Alpík je lepší volba (ale Pegaso je hezší )

Aprilia Pegaso 650 Trail

23.4.2008 v 21:18 | Nahoru | #10
GS (ne Dakar =) Je urcite hodne podobne Trailu - uz jen pro predni 19 kolo , ale aspon ma drateny vyplet a ne lita kola

Ohledne vibraci - kdyz jsem loni stravil v sedle cely tyden od rana do vecera, tak me ruce nebrnely, jako kdyz jsem jen na GPZ 500S cca dve hodiny v kuse.

Tak nevim, podle myho nazoru vibruje kazda motorka

Novej> Zalezi co Doku od sve nove motorky ceka - pokud chce jezdit i terenem (a ne jen polni cesty), tak je urcite Dakar lepsi volba. S pohodlim a spolehlivosti na tom budou obe motorky stejne

Naposledy editováno 23.04.2008 21:26:19

Aprilia Pegaso 650 Trail

23.4.2008 v 22:41 | Nahoru | #11
Musím se přiznat že pegaso se mi líbí víc a kdyby mělo 21" přední kolo tak bych neváhal a šel bych do něj. Jsem vysokej a proto Dakar.

Aprilia Pegaso 650 Trail

23.4.2008 v 22:47 | Nahoru | #12
novej>Tak Aprilky obecně jsou mazlíci Baworáky samo taky nejsou vyloženě hnusné, ale musí si na ně člověk zvyknout

Aprilia Pegaso 650 Trail

23.4.2008 v 22:51 | Nahoru | #13

Repulsion>novej>Tak Aprilky obecně jsou mazlíci Baworáky samo taky nejsou vyloženě hnusné, ale musí si na ně člověk zvyknout


Jak jsem řekl. Aprilia hezčí než bawo ale nízkej předek. Takovej tereňák na asvalt.

Aprilia Pegaso 650 Trail

23.4.2008 v 23:02 | Nahoru | #14
novej> nevím co je vysokej já má m197 cm a 120kg a Trail je jediný na co se vejdu bez úprav.
Trail vyhrálo na celý čáře i když pokukuju po GS 1200

Aprilia Pegaso 650 Trail

23.4.2008 v 23:08 | Nahoru | #15

ProsekTM>novej> nevím co je vysokej já má m197 cm a 120kg a Trail je jediný na co se vejdu bez úprav.
Trail vyhrálo na celý čáře i když pokukuju po GS 1200


To je sakra rozdíl!!!!!! Nebe a dudy. Jestli ti je trail akorát tak si 1200 ani nekupuj nebo na něj nedosáhneš. Jsem o pár cm menší a dakar je mi akorát.

Aprilia Pegaso 650 Trail

23.4.2008 v 23:23 | Nahoru | #16
novej> Bubáku neříkám akorád ,ale na co jsem se vešel v ceně do 200tis kc. GS 1200 je další trasa a myslím ,že se najse i neco jinýho. Mě osobně GS 650 bere asi jako Yamaha ,ale je to pro začátek cca n 2 roky pak si človek zvykne a chce víc a toje GS 1200. To předbíhám zatím jsme rád ,že mám co mám a nechci měnit...

Aprilia Pegaso 650 Trail

24.4.2008 v 07:05 | Nahoru | #17
Tak chtělo by to taky napsat,po jakým ročníku pokukuješ
První Fka a Péga, se dělali souběžně v Itálii,liší se jen snad tím,že Pégo mělo obrácený předky.Pak ty novější kulatější mají 1svíčku,5ventilů,oproti BMW 2svíce,4ventilová hlava.
Nejnovější Pégo s motorem Minarelli,který buší v XT je už hodně odlišný,ono vlastně i BMW 650 už je dvouvál...

Čízák dal Romaně na F650 dopředu 21" kolo a docela to k tomu sedne,ovšem absence vyšší zdvihů je znát - oproti Dakaru.

Aprilia Pegaso 650 Trail

24.4.2008 v 08:12 | Nahoru | #18
Já bych Pego postavil na špici-bezkonkurenční vzhled(jó,Italové umí),cena,výbava,jízdní vlastnosti(na silnici),a to,že nejsou rychle díly ke koupi se snad u nové motorky nemusí řešit... P-H.

Aprilia Pegaso 650 Trail

24.4.2008 v 09:42 | Nahoru | #19
Petr Huska> Souhlas

Aprilia Pegaso 650 Trail

24.4.2008 v 10:26 | Nahoru | #20

ProsekTM>novej> Bubáku neříkám akorád ,ale na co jsem se vešel v ceně do 200tis kc. GS 1200 je další trasa a myslím ,že se najse i neco jinýho. Mě osobně GS 650 bere asi jako Yamaha ,ale je to pro začátek cca n 2 roky pak si človek zvykne a chce víc a toje GS 1200. To předbíhám zatím jsme rád ,že mám co mám a nechci měnit...



Něco na tom je

Aprilia Pegaso 650 Trail

24.4.2008 v 11:41 | Nahoru | #21
Tak jsem tady zahlédl své jméno, tak sem taky něco přispěji. Ano, ty vibrace mně fakt vadí. Kufr vzadu při jízdě brní spolujezdci do zada a víko vydává neuvěřitelné zvuky. Stupačky spolujezdce taky rezonují a jedna spolujezdkyně to patřičně okomentovala. Mám starou Aprílii Pegaso 650 z roku 1992, gumové silenbloky jsou již ztvrdlé, tak jsem se domníval, že ty nové stroje už to mají vyřešené. Kamárád mi půjčil Yamahu XT 660 R z roku 2006 a byl jsem nemile překvapen. Vibrace byli stejné, jako na té mé. Když jsem četl hodnocení nové XT 660 Z, tak tam bylo opět znaménko mínus kvůli vibracím. Asi jsem divnej, ale v roce 2008 za bezmála 200 000 Kč chci kvalitu. Čínské výrobky za poloviční cenu ať klidně vibruji.

Aprilia Pegaso 650 Trail

24.4.2008 v 11:50 | Nahoru | #22
libor67> Nevím co breš jako vibrace ,ale já si myslím ,že to co dělá můj Pegas je stejný jako třeba Moto Guzzi Norge. Je pravda ,že když se motor podtočí tak je to buchar ,ale co je to jednobuch

Aprilia Pegaso 650 Trail

24.4.2008 v 12:39 | Nahoru | #23
ProsekTM> Ale jó, ja to beru, holt k jednobuchům jisté vibrace patří a komu se to nelíbí, ať si prdel políbí. To jako já.

Aprilia Pegaso 650 Trail

24.4.2008 v 13:00 | Nahoru | #24
libor67>

Aprilia Pegaso 650 Trail

25.4.2008 v 07:56 | Nahoru | #25
Co to je vibrace??? Neznám

Naposledy editováno 25.04.2008 07:56:59

Aprilia Pegaso 650 Trail

25.4.2008 v 09:23 | Nahoru | #26
novej> se zeptej holek co je vibrace maji na to takový hračičky

Aprilia Pegaso 650 Trail

25.4.2008 v 12:04 | Nahoru | #27
ProsekTM> Aha tak už vím na čem Libor 67 jezdí

Naposledy editováno 25.04.2008 12:05:10

Aprilia Pegaso 650 Trail

25.4.2008 v 12:08 | Nahoru | #28
novej> No jestli mu to nějaka nedala pod sedlo a když nastartuje tak se to zapne

Aprilia Pegaso 650 Trail

25.4.2008 v 12:29 | Nahoru | #29

ProsekTM>novej> No jestli mu to nějaka nedala pod sedlo a když nastartuje tak se to zapne

Potom nechápu , co se těm slečnám, co občas vozím, nelíbí.

Aprilia Pegaso 650 Trail

25.4.2008 v 13:02 | Nahoru | #30
libor67> Asi jim říkáš ,že to bude nebeská projížďka a ono to je sexuální peklo Já osobně opravdu zázný vibrace nemám leda v nízkých otáčkách a to jen když chci prudce zrychlit .
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kterou motorku vybrat [1, 2, 3] Aprilia Pegaso 650 Trail, Yamaha XT 660 Z Tenere Sportback 65 22.3.2021 v 10:52 Slávek-TDM
Uprava laufu. Aprilia Pegaso 650 Trail vladaobi 6 18.1.2021 v 15:33 FiZzeR
Tachometr Aprilia 650 trail Aprilia Pegaso 650 Trail Fira528 1 8.3.2020 v 05:45 krokoš
Divné cukání a chod motoru Aprilia Pegaso 650 Trail, Aprilia Pegaso 650 Strada,... oskaradam 8 2.9.2019 v 23:11 jenda-pegaso
SOS nesprávný kod Aprilia pegaso 65... [1, 2] Aprilia Pegaso 650 Trail vladaobi 43 31.8.2019 v 20:30 -PePe-


TOPlist