Naposledy editováno 31.03.2008 21:05:24
Jizdni vlastnosti na silnici jsou super, v zatackach jsem ujel kamaradovi na FZ6, v terenu je horsi 19 kolo..
Pohodli - super, cely den v sedle uplne v pohode.. a dalsi dny taky
Spotreba - dobre, misto udavanych 3,5l / 100km u malyho GS se komb. spotreba pohybuje kolem 4,8l.
Pokud bych si zase mel vybirat mezi Trailem a GSem, volim opet Traila
Dan GPZ>novej> No nevim, uz jen fakt ze Pegaso a maly GS se v Italii vyrabely ve stejny fabrice.. Dalsi fakt je ten, ze Yamaha pouziva stejnej motor v modelech XT660..
Jizdni vlastnosti na silnici jsou super, v zatackach jsem ujel kamaradovi na FZ6, v terenu je horsi 19 kolo..
Pohodli - super, cely den v sedle uplne v pohode.. a dalsi dny taky
Spotreba - dobre, misto udavanych 3,5l / 100km u malyho GS se komb. spotreba pohybuje kolem 4,8l.
Pokud bych si zase mel vybirat mezi Trailem a GSem, volim opet Traila
Rozumím kdyby jsi se navážel do mýho dakara taky by se mi to nelíbilo
novej>Dan GPZ>novej> No nevim, uz jen fakt ze Pegaso a maly GS se v Italii vyrabely ve stejny fabrice.. Dalsi fakt je ten, ze Yamaha pouziva stejnej motor v modelech XT660..
Jizdni vlastnosti na silnici jsou super, v zatackach jsem ujel kamaradovi na FZ6, v terenu je horsi 19 kolo..
Pohodli - super, cely den v sedle uplne v pohode.. a dalsi dny taky
Spotreba - dobre, misto udavanych 3,5l / 100km u malyho GS se komb. spotreba pohybuje kolem 4,8l.
Pokud bych si zase mel vybirat mezi Trailem a GSem, volim opet Traila
Rozumím kdyby jsi se navážel do mýho dakara taky by se mi to nelíbilo
No myslím ,že Trail a GS 650 je to stejný navíc stejnej vývoj. Oboje jsou dobrý hračky akorád jeden je D a druhej I
zajímavé jsou ty informace o vibracích - na vedlejším fóru na ně Libor67 nadává jak špaček...
Já teď mohu čerstvě srovnávat Alpa a Dakara. Už jsem psal, že u Dakara ty vibrace vůbec nějak znatelné nejsou. Dakar je kobylka stavěná mnohem víc do terénu - je lehčí a celková koncepce je taková, aby, když to někde náhodou sebou praští, nedošlo k větším škodám (hezky schované blinkry apod.). Taky spotřeba o dost nižší.
U Alpa se málokterý větší pád neobejde bez alespoň rozbítého zrcátka či urvaného zadního blinkru. Padáky jsou u Alpa naprostá nutnost! V terénu je alpík neohrabanější, ale projede to, co Dakar, akorát pomaleji. Na druhou stranu na silnici je větší robustnost alpa a dvouválec hodně znát... chce to ovšem cestovní plexi - to standardní je na prd. Cestovní pak ale poněkud zavazí a ohrožuje při jízdě ve stupačkách. Tady stojí za zmínku plexi na Dakarovi, které takové maličké, moc velkou důvěru nebudí, ale funguje perfektně.
To Pegaso má tedy blíž spíš ke klasickému BMW F 650 GS (tedy nikoliv k verzi Dakar). To znamená spíš na cestu než do terénu, což bych řekl, že ten Alpík je lepší volba (ale Pegaso je hezší )
Ohledne vibraci - kdyz jsem loni stravil v sedle cely tyden od rana do vecera, tak me ruce nebrnely, jako kdyz jsem jen na GPZ 500S cca dve hodiny v kuse.
Tak nevim, podle myho nazoru vibruje kazda motorka
Novej> Zalezi co Doku od sve nove motorky ceka - pokud chce jezdit i terenem (a ne jen polni cesty), tak je urcite Dakar lepsi volba. S pohodlim a spolehlivosti na tom budou obe motorky stejne
Naposledy editováno 23.04.2008 21:26:19
ProsekTM>novej> nevím co je vysokej já má m197 cm a 120kg a Trail je jediný na co se vejdu bez úprav.
Trail vyhrálo na celý čáře i když pokukuju po GS 1200
To je sakra rozdíl!!!!!! Nebe a dudy. Jestli ti je trail akorát tak si 1200 ani nekupuj nebo na něj nedosáhneš. Jsem o pár cm menší a dakar je mi akorát.
První Fka a Péga, se dělali souběžně v Itálii,liší se jen snad tím,že Pégo mělo obrácený předky.Pak ty novější kulatější mají 1svíčku,5ventilů,oproti BMW 2svíce,4ventilová hlava.
Nejnovější Pégo s motorem Minarelli,který buší v XT je už hodně odlišný,ono vlastně i BMW 650 už je dvouvál...
Čízák dal Romaně na F650 dopředu 21" kolo a docela to k tomu sedne,ovšem absence vyšší zdvihů je znát - oproti Dakaru.
ProsekTM>novej> Bubáku neříkám akorád ,ale na co jsem se vešel v ceně do 200tis kc. GS 1200 je další trasa a myslím ,že se najse i neco jinýho. Mě osobně GS 650 bere asi jako Yamaha ,ale je to pro začátek cca n 2 roky pak si človek zvykne a chce víc a toje GS 1200. To předbíhám zatím jsme rád ,že mám co mám a nechci měnit...
Něco na tom je
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kterou motorku vybrat [1, 2, 3] Aprilia Pegaso 650 Trail, Yamaha XT 660 Z Tenere | Sportback | 65 | 22.3.2021 v 10:52 Slávek-TDM |
Uprava laufu. Aprilia Pegaso 650 Trail | vladaobi | 6 | 18.1.2021 v 15:33 FiZzeR |
Tachometr Aprilia 650 trail Aprilia Pegaso 650 Trail | Fira528 | 1 | 8.3.2020 v 05:45 krokoš |
Divné cukání a chod motoru Aprilia Pegaso 650 Trail, Aprilia Pegaso 650 Strada,... | oskaradam | 8 | 2.9.2019 v 23:11 jenda-pegaso |
SOS nesprávný kod Aprilia pegaso 65... [1, 2] Aprilia Pegaso 650 Trail | vladaobi | 43 | 31.8.2019 v 20:30 -PePe- |