globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Odvětrání klikové skříně vs chod motoru na volnoběh
7.7.2022 v 11:05
Zdar kluci,
řeším už dva měsíce problém s volnoběhem na KLX 250, 1994, karbec Keihin cvk 34. Karbec vyčištěný, vše originál, trisky dle manuálu. Filtr v Airboxu KN, vyčištěný, naolejovaný sadou od KN. Motorka při jízdě jede OK, svíčka má barvu do cihlova, ale určitě by se to dalo ještě trochu ochudit, ale nepotřebuji 100% výkon.

Ale k závadě. Nastartuji, nechám cca 2minuty klapat s občasným přidáním plynu. Poté vyjíždím ke křížovatce cca 50metrů, vyřadím a chcípne na nízký volnoběh. To samé po delší jízdě.

Nicméně včera jsem zkusil odpojit hadičku odvětrání, spojující motor s airboxem, vzniklý otvor v airboxu zaslepil a motorka drží volnoběh na 100%. Jede pořád stejně s rozdílem, že ten volnoběh se udrží. Po opětovném zapojení se závada opakuje, chcípe. Zaslepím a volnoběh drží.

Samozřejmě jde z odvětrání mastná mlha, oleje tam mám na horní rysce. Odvětrání v airboxu ústí hned před vstup karburátoru.

Tak a nyní chlapci poradťe, pokud víte, proč a co má vliv na chod volnoběhu. Fakt po dvou měsících po koupi a následném laborování jsem alepoň na něco přišel, ale rád bych to měl vše, jak to pan Kawasaki vyrobil.

Jo, forum mám prolezlé skrz na skrz a rady jsem se nedopátral.

Díky za jakoukoliv radu Michal


Naposledy editováno 07.07.2022 11:16:44
Předchozí
1 2
Následující

Odvětrání klikové skříně vs chod motoru na volnoběh

17.7.2022 v 12:25 | Nahoru | #31
Zdar kluci, nejak jsem zaspal vase odpovedi. Resil jsem neco jiného, origo molitan jeste nemam

Dal jsem tam houbu na umyvani, tak asi fakt se to dusilo diky tomu. No, urcite se nevzdam, ale jak jsem psal, bude to na delsi dobu. To máte prace tam, prace tamhle, do toho kopr, kdyz je horko.....

Díky Michal

Edit. práce na Kawě se začínájí rozbíhat, ale jen v hlavě Určitě to dotáhnu do zdárného konce.

Naposledy editováno 04.08.2022 09:37:20

Odvětrání klikové skříně vs chod motoru na volnoběh

9.8.2022 v 18:25 | Nahoru | #32
Zdar hoši,
tak snad vyreseno. Origo molitan + nova volnobezna triska a at jsem zastavil kde chtel, tak poslusne se zapojenym odfukem drzi volnoběh. Porovnaval jsem trysky mezi sebou a ta puvodni mela o poznani větší díru.

Ale uvidíme, mozna se to jeste posere.

Naposledy editováno 26.08.2022 20:12:31
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8266 Včera v 15:04 Sally06
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut
Víkendové enduro Praha-západ Kawasaki KLX 250, AJP PR5 250 Enduro, KTM Freeride 2... EnduroOnRoad 18 21.2.2023 v 02:49 karelsychra
Kawa KLX 250 16kW - zvýšení výkonu Kawasaki KLX 250 seikos 6 8.2.2022 v 20:11 Mojmír366
Dual-Sport nebo Cenduro Kawasaki KLX 650, Suzuki DR 650, Suzuki DR 400, Suzu... Albjert 15 24.4.2021 v 09:15 spacy


TOPlist