bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Medena skrutka
Nazdar, prosím vás, za druhým válcom do bloku motora je veltikálne zaskrutkovaná medená skrutka s jemným závitom na kľúč č.8, je na nej aj nejaký taký ohnutý pliešok. Čo to je zač, ja som to vyskrutkoval a zaskrutkoval a nejako mi zle ide motorka, má to niečo s tým spoločné? Mám Kawasaki Vulcan 1500 Classic rok 2003
Dík za rady, Jozo

Naposledy editováno 27.06.2022 20:36:15

Medena skrutka

27.6.2022 v 20:52 | Nahoru | #1
[ye]

Naposledy editováno 08.09.2022 21:55:27

1 reakcí na tento příspěvek Medena skrutka

27.6.2022 v 22:24 | Nahoru | #2
to je rezerva.. když dojde benzín, doběhneš do výkupu kovů, dostaneš za skrutku pětku, možná dvě, na pumpě koupíš pár deci benzínu

(reakce na) Medena skrutka

28.6.2022 v 11:13 | Nahoru | #3

kerut píše: to je rezerva.. když dojde benzín, doběhneš do výkupu kovů, dostaneš za skrutku pětku, možná dvě, na pumpě koupíš pár deci benzínu

super, hneď volám zberne suroviny?

1 reakcí na tento příspěvek Medena skrutka

29.6.2022 v 20:20 | Nahoru | #4
daj fotku

(reakce na) Medena skrutka

31.7.2022 v 12:48 | Nahoru | #5
hondaman1>

Medena skrutka

31.7.2022 v 12:54 | Nahoru | #6
Kvuli tomuhle to spatne nejede. Spis jestli jen tak z rozmaru vysroubovavas a zasroubovavas skritky tak jsi rozesral neco jineho…

1 reakcí na tento příspěvek Medena skrutka

31.7.2022 v 16:14 | Nahoru | #7
Možno mi nebudete veriť, ale idem už štvrtý krát vyberať a rozoberať motor.

Naposledy editováno 02.08.2022 21:49:07

Medena skrutka

31.7.2022 v 17:45 | Nahoru | #8
VěD

Naposledy editováno 08.09.2022 21:55:05

(reakce na) Medena skrutka

Skvělá odpověď, děkuji! 31.7.2022 v 18:24 | Nahoru | #9
Osif> Ahoj!
Vyzerá, ze si niečo iné dôležitejšie rozbabral.
Podľa gúgla tam nič dôležité není.
Pozri číslo tej "skrutky" : (92066)
https://images.cmsnl...ar109679802_caa8.gif

A pozri čo ponúka jebaj pod tým čislom:
https://www.ebay.com...+13271&_osacat=0

Ale inak ti prajem aby si našiel riešenie problému a veľa šťastných kilometrov!

Naposledy editováno 31.07.2022 18:26:05

Medena skrutka

31.7.2022 v 23:09 | Nahoru | #10
Ja som menil rozvodove reťaze a spojkové lamely, všerko poskladané ako bolo a podľa návodu a dal som karburátor do ultrazvuku+vyčistil, screw pilot od dorazu otočený na 1,75 otáčky, dekompresory nové,/360€/ zadný som vybral-mal som pocit, že ostáva vysieť-nepálil válec na voľnobeh, zistil som to pri zhodených výfukoch, po pridaní plynu to bolo Ok, rozvody prekontrolované XY-krát, karburátor som odpojil od chladiacej kvapaliy-vývody od hlavy a vodnej pumpy zaslepené. Sýtič nový 100€, moto štartuje, voľnobeh ide po zohriatí až cca o 15 minút. Momentálne jazdim!, ale niečo tu nesedí, pri rýchlosti od 90km/h pri plnom pridaní plynu akoby vybrácie motora, alebo napríklad- dole kopcom pri zaradenej rýchlosti a bez plynu moto seká, akoby som vypínal klúčikom zapaľovania, keď jemne pridám tak cukne! Podtlaky sa tu nešteľujú-je to jeden karburátor, hadička od podtlaku z karburátora ide do regulátora odsávania motora a je OK, palivo do karburátora ide! Palivové čerpadlo Ok, Palivový filterOk, Indukčné cievky Ok/490€ 2kusy nové/ VN Káble nové, sviečky nové NGK 9- odtrh 0,85mm, sacie potrubie skontrolované aj gumičky nové, takže žiaden falošný vzduch, vzduch. filter nový/72€/ rozvodové reťaze originály-španováky vporiadku, všetky súčiastky originál z partsdepot.cz, predtým moto išlo ako hodinky, trikrát som už vyberal motor, lebo som naletel típkový, čo ma presvedčil, že sú rozvody preskočené o jeden zub. Teraz ma presvedčajú, že ozubené koleso na vačke je pootočené a je tam nasadené len na konuse a treba to nanovo nastaviť časovanie.
Ináč, ako sa mám? Ta tak na šľaktrafenie...

Naposledy editováno 31.07.2022 23:11:31

Medena skrutka

1.8.2022 v 07:54 | Nahoru | #11
Ten pilot screw tak byl natočený i před tím laborováním? A nebo 1,75 otáčky je jen nějaká vyčtená hodnota v manuálu a na tu si to natočil?

Když na volnoběh na lehce zahřátým motoru vrkneš plynem, padají otáčky k volnoběhu rychle a nebo klesají pomaleji, než je zdrávo?

Medena skrutka

1.8.2022 v 10:10 | Nahoru | #12
Ty)

Naposledy editováno 08.09.2022 21:54:38

Medena skrutka

2.8.2022 v 22:06 | Nahoru | #13
Ten screw pilot neviem ako bol, predtým bol zaslepený a keď som odvrtal záslepku tak vrták ho dotiahol na doraz, vyskúšal som všetky polohy od 0-2,5 otáčky a najlepšie je 1,75.
/Tie otáčky klesali pomaly keď som ubral/.

Moto teraz ide ako hodinky, neviem kde bola chyba, všetko som to rozobral a nanovo poskladal, piesty, krúžky, válce, hydroštele atd. Ale mám pocit, že problém bol v decompresore a ostával otvorený výfukový ventyl.
Ďakujem všetkým, čo ste sa zapojili, aspoň vidíte aká debata vznikla z jednej medenej skrutky...

Naposledy editováno 03.08.2022 06:43:11
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tokico - brzdové destičky Kawasaki VN 1500 PepaSahib 16 20.2.2024 v 17:16 lecomondo
Pokazil sa sytič a neide voľnobeh Kawasaki VN 1500 Osif 4 20.11.2023 v 13:11 Osif
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... Kritix 3 31.7.2023 v 23:41 karel28
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... Kritix 0 2.7.2023 v 20:30 Kritix


TOPlist