globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bosna, Černá Hora, Albánie, Makedonie 17/6/2022-27/6/2022, nebo inspir...

5.6.2022 v 11:51
Ahoj, jedeme v termínu 17.6.2022-27.6.2022 ve dvou na cestovních endurech Bosnu, Černou Horu, Albánii a kousek Makedonie. Denní nájezd cca 300-350 km a k tomu vždy nějaká vyhlídka/atrakce/zážitek po cestě). Většina je silnice kromě 2 lehkých šotolin (Lukomír, Jezero Kozjak) a i ty se dají jet po silnici kolem. První a poslední den je převoz moto autem na přívěsu do Sarajeva a zbytek už pak na moto. Auto s přívěsem máme domluvené, že necháme u hotelu v Sarajevu.
Pokud by někdo měl zájem se přidat, aby bylo více „diskusních témat do helmy“ dejte vědět. Určitě budeš potřebovat intercom a tipuji, že i nepromok se může hodit. Spíme v ubytkách, balkán je levný. Bylo by dobré (ikdyž už to asi nestihneme) se i předtím někde potkat v ČR, že budeme vzájemně kompatibilní.
Trasy jsou zde, případně mohu zaslat detailní plán a odkazy míst, co chceme navštívit v excelu a nějaké trasy i na youtube. Pokud nic, tak to třeba bude pro někoho inspirace na výlet
Trasy
Excel popis tras, zajímavostí a nájezdy
Pokud by někdo chtěl jet celé na moto je ideální vyrazit o 1-2 dny dříve a potkáme se na místě v Sarajevu.

Pokud se nikdo nepřidá, tak věřím, že trasy a místa poslouží k inspiraci, za mě best of Albánie, Černá Hora a části Bosny

Naposledy editováno 05.06.2022 11:58:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bosna, Černá Hora, Albánie, Makedonie 17/6/2022-27/6/2022, n...

7.6.2022 v 07:42 | Nahoru | #1
mmks> Díky. Jde mi o jižní P14 vs severní "cyklo"

Co jsem tu tak hledal na fóru a YT, tak ta "severní" je více uzavřená v lese, ale občas tam jsou pěkné výhledy + se dá dle chuti odbočit do liduprázdných míst, a ta profláknutější jižní P14 by měla být více pro "alpské kochače". No uvidíme, až budem na místě, jaké bude počasí a jak to bude časově vycházet. Máme to pak dále naplánováno na Kolašin, Verušu, Bukumirsko jezero a Podgoricu.

(reakce na) Bosna, Černá Hora, Albánie, Makedonie 17/6/2022-27/6/2022, n...

7.6.2022 v 08:09 | Nahoru | #2
RomanHA> jj, to tak nějak sedí. Ale že by i na té jižní mělo být nějak "alpské" svezení....možná pár posledních/prvních km (blíž k Zabljaku) je to takové širší a otevřenější. Ale taky je tam větší provoz, protože některým stačí si vyjet jen těch pár km, zatímco dál jedeš v podstatě pořád sám.
Jak jsem psal, my to projížděli celé a brali to ještě víc severně, na mapě je tam "Jablanach vrch". Pak zpět přes ty hranice, kolem přehrady a jižní trasou. Venku přes 40st, do přehrady se přes vysoké břehy nejde dostat na koupání a Plužine bylo rozkopané, takže bych musel k vodě s vybavením cupitat kilometr a tak jsem se na to vykašlali. Takže na té jižní jsme už byli celkem utahaní a než se trochu nastoupali do výšky a chládku, tak jsem si to moc neužívali.