globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nechtěný průsak paliva
3.4.2022 v 08:26
Prosím o radu, Mám na Babetě nový karburátor DELORTO s přímím sáním.
Přes toto sání mi prosakuje palivo a při nastartovaném motoru mi z tohoto sání prskají kapičky paliva.
Netuší někdo co s tím může být a proč to dělá u nového karburátoru, vůbec netuším příčinu?
Děkuji všem za rady a pomoc.

Nechtěný průsak paliva

3.4.2022 v 21:29 | Nahoru | #1
Nejspíš to máš moc bohaté na hlavním okruhu. Dál neporadím, dokud nenapíšeš, jaký přesně karburátor tam máš.

Nechtěný průsak paliva

3.4.2022 v 22:31 | Nahoru | #2
To není vada, ale vlastnost...vždyť je to 2T, ten bude vždycky trochu něco vyhazovat do sání...ano, samozřejmě záleží na tom jak moc..

Nechtěný průsak paliva

4.4.2022 v 08:25 | Nahoru | #3
Dvoutaktní motor nasává vzduch pulzačně a protože u něj dochází k nepřesnému zavírání sacích a výfukových kanálů pístem, dojde i menšímu přefouknutí směsy zpět do difuzoru karburátoru. Proto mívají dvoutakty filtrbox, kde přefouknutou směs opět karburátor nasaje. Další možností jak tomuto jevu zabránit je nainstalovat zpětnou jazýčkovou klapku, nebo nabastlit rotační šoupátko, které mnohem více zpřesní časování motoru.
Je jasné, že pokud dochází k nadměrnému přefukování směsy, asi není něco v pořádku s karburátorem, nebo samotným motorem. Pokud totiž není motor schopen vytvořit dostatečný přetlak v klikové skříni, nedojde k dobrému přefouknutí směsy nad píst a pochopitelně se větší část směsy vrátí do kliky a následně pulzačně zpět do karburátoru. To by mohly způsobovat opotřebená gufera na klice, nebo nadměrně opotřebený píst, kroužky, či válec. Je toho víc co by jsi měl zkontrolovat.

Nechtěný průsak paliva

4.4.2022 v 12:21 | Nahoru | #4
Děkuji všem za rady. Budu to postupně řešit.
To praskání za chodu není tak masivní.
Nejhorší je když nezavřu přívod paliva tak ten průsak přes karburátor je značný, nejspíš to bude plováken nebo tou uzavírací tryskou na plovák?
Rozeberu a uvidím.
Děkuji všem.

1 reakcí na tento příspěvek Nechtěný průsak paliva

4.4.2022 v 21:39 | Nahoru | #5
No pokud to teče hlavně při stojící motorce, tak to jasně bude v nedovíracím jehlovém ventilu karburátoru. Při stání je třeba zavírat palivový kohout. Pokud to přetéká i při zavřeném kouhoutu, tak je třeba vyměnit gumičku v kohoutu

(reakce na) Nechtěný průsak paliva

6.4.2022 v 19:17 | Nahoru | #6

udinar píše: No pokud to teče hlavně při stojící motorce, tak to jasně bude v nedovíracím jehlovém ventilu karburátoru. Při stání je třeba zavírat palivový kohout. Pokud to přetéká i při zavřeném kouhoutu, tak je třeba vyměnit gumičku v kohoutu



Přesně tak. Jestli to jinak funguje, tak bych neřešil. I jehla se musi trochu zapracovat, resp. opatlat se od oleje M2T. Jemné přefuky do sani se, když to je rozpalený jako už vzduchové maloražky bývají, tak nějak v sani zplynují, nassají zpět a jako celek (myšleno s filtrboxem) to prostě funguje.
A prostě jehla krapitek podtýká, vlastnost. Proto ten kohout pod nádrží, studený a těsně po nastartování to se dějou věci. 2T hodnotit vždy komplexně. Taky by to mohl bejt znečistěnej vejfuk, to pak přefuky jsou pochopitelně daleko výraznější.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Postih za jizdu na babette bez rp Babetta 210, Babetta 207, Babetta 225 Babetta-Sam 12 27.4.2024 v 23:07 Drakl
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 pitbikeros 11 27.4.2024 v 08:21 dasto
Lakování Babetty 210 Babetta 210 Mira- 19 23.4.2024 v 21:04 Krautkopf
nefunkční tachometr babetta 210 Babetta 210, Babetta 225, Babetta 215 pitbikeros 4 12.4.2024 v 21:25 pitbikeros
Babeta 210 vyčištění nádrže Babetta 210 Bluecz98 7 12.4.2024 v 21:12 pitbikeros


TOPlist