Přes toto sání mi prosakuje palivo a při nastartovaném motoru mi z tohoto sání prskají kapičky paliva.
Netuší někdo co s tím může být a proč to dělá u nového karburátoru, vůbec netuším příčinu?
Děkuji všem za rady a pomoc.
1 reakcí na tento příspěvek Nechtěný průsak paliva
udinar píše: No pokud to teče hlavně při stojící motorce, tak to jasně bude v nedovíracím jehlovém ventilu karburátoru. Při stání je třeba zavírat palivový kohout. Pokud to přetéká i při zavřeném kouhoutu, tak je třeba vyměnit gumičku v kohoutu
Přesně tak. Jestli to jinak funguje, tak bych neřešil. I jehla se musi trochu zapracovat, resp. opatlat se od oleje M2T. Jemné přefuky do sani se, když to je rozpalený jako už vzduchové maloražky bývají, tak nějak v sani zplynují, nassají zpět a jako celek (myšleno s filtrboxem) to prostě funguje.
A prostě jehla krapitek podtýká, vlastnost. Proto ten kohout pod nádrží, studený a těsně po nastartování to se dějou věci. 2T hodnotit vždy komplexně. Taky by to mohl bejt znečistěnej vejfuk, to pak přefuky jsou pochopitelně daleko výraznější.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 | pitbikeros | 15 | 12.5.2024 v 08:34 pitbikeros |
potřebuji pomoct s babettu 210 Babetta 210 | pitbikeros | 24 | 12.5.2024 v 07:58 pitbikeros |
Potrebujem pomôcť s dielami Babetta 210 | Krtekslopatku | 5 | 12.5.2024 v 06:28 krokoš |
Lakování Babetty 210 Babetta 210 | Mira- | 21 | 11.5.2024 v 08:33 Krleš70 |
Zapalování Babbeta Babetta 210 | Mira- | 3 | 4.5.2024 v 12:27 krokoš |