globalmoto_kveten





Téma: výfuk BMW 1150
24.3.2022 v 19:27
Dobrý den Borci!
Mám na vás dotaz, ale trochu vám popíšu svoje trauma.
Mám motor BMW 1150 RS a jelikož jej hodlám zavěsit do ultralightu, řeším všechno možný. Kvůli minimální hlučnosti řeším vhodný tlumič, ale žádoucí je "zachovat výkon"!!! (klidně i zvýšit, ale to je v případě čtyřtaktu utopie), zároveň potřebuju co nejnižší hmotnost všeho, a ideální by bylo i zabránit přenosu tepla do motorového prostoru, protože komplet motor a veškeré příslušenství bude pod kapotáží kvůli aerodynamickému odporu. Ven půjde jen koncovka výfuku. Zapalování mám, přípravu směsi a chlazení oleje a motoru vůbec taktéž mám vyřešené. Nemám problém něco zbastlit - svařování nerezu mám, ale proč nevyužít hotovou a klidně nehomologovanou výrobu, samozřejmě s ohledem na cenu.
Díky za typy.
Jarda

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výfuk BMW 1150

12.4.2022 v 23:20 | Nahoru | #1
JerryKing> veľmi zaujímavé, nevadí tomu motoru že bude otočený naopak? ten výfuk bude veľmi slabo chladený a výfukové ventily budú dosahovať vyššie teploty, z toho mám paranoju pretože keď sa mi v španielsku porúčal výfukový ventil na 1150 a na jednom valci som prešiel 250km tak som sa necítil komfortne...

(reakce na) výfuk BMW 1150

13.4.2022 v 04:51 | Nahoru | #2
Destroyer> Opovím příhodou jednoho vzdálenějšího kolegy - za letu mu na BMW 1150 ulítl vejfukový ventil, přistál asi po 10 minutách letu, ohnutá ojnice, o úlomek ventilu komplet vytlučenej jeden válec, ještě zjistím jakej

(reakce na) výfuk BMW 1150

18.4.2022 v 07:39 | Nahoru | #3
Destroyer> nakonec nechám hlavy venku, přírubu k převodovce směrem vpřed, a chlazení si pomůžu díky plechům nad válcem - budou trochu nabírat vzduch. Stejně to má éro PIPER| J4
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist