Je tu někdo, kdo má Scrambler 1200 XE/XC a řešil odstranění katalyzátoru? Euro 4 měla katalyzátor ve svodech a u Euro 5 ho přesunuli do koncovek výfuku. Já to včera vyřešil tak, že jsem nechal původní svody Euro 5 a namontoval koncovky Euro 4. Jde mi hlavně o zvýšení průchodnosti a snížení teploty. Zatím jsem motorku jen na cca 15 minut nastartoval - zvuk je hrubší a motor vypadá, že s tím problém nemá. Může mít tahle úprava negativní vliv na motor?
1 reakcí na tento příspěvek Euro 5 vs 4
X-tra-X - klidně piš bez zábran dále, číst se mi určitě bude chtít.
Ariete - myslím, že průběh spalování se dá zjistit i podle úhlového zrychlení po zápalu.
Pište, diskutujte, hlavně k věci, budu sledovat na telefonu, v neděli večer se zapojím.
Stay tuned
To měření proudu přes jiskřiště by mělo do jisté míry nahradit měření tlaku při spalování.
Teplota výfukových plynů se asi na motorkách neměří, resp. asi není potřeba ji hlídat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph Scrambler 1200 - svody Triumph Scrambler, Triumph Scrambler 1200 | Grenes | 17 | 21.2.2022 v 19:10 Papírus |
Triumph Scrambler 1200 Triumph Scrambler 1200 | FranaD | 7 | 15.4.2019 v 15:22 _ferda_ |