bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Euro 5 vs 4
9.3.2022 v 06:27
Ahoj všem!
Je tu někdo, kdo má Scrambler 1200 XE/XC a řešil odstranění katalyzátoru? Euro 4 měla katalyzátor ve svodech a u Euro 5 ho přesunuli do koncovek výfuku. Já to včera vyřešil tak, že jsem nechal původní svody Euro 5 a namontoval koncovky Euro 4. Jde mi hlavně o zvýšení průchodnosti a snížení teploty. Zatím jsem motorku jen na cca 15 minut nastartoval - zvuk je hrubší a motor vypadá, že s tím problém nemá. Může mít tahle úprava negativní vliv na motor?





1 reakcí na tento příspěvek Euro 5 vs 4

12.3.2022 v 08:07 | Nahoru | #1
Škoda, že odjíždím na 2 dny do světa, rád bych diskutoval dále.
X-tra-X - klidně piš bez zábran dále, číst se mi určitě bude chtít.
Ariete - myslím, že průběh spalování se dá zjistit i podle úhlového zrychlení po zápalu.

Pište, diskutujte, hlavně k věci, budu sledovat na telefonu, v neděli večer se zapojím.
Stay tuned

(reakce na) Euro 5 vs 4

12.3.2022 v 11:01 | Nahoru | #2
geloš> Euro 5 má mít detekci nezápalů, což se dá zjistit tím úhlovým zrychlením, možná i kdyby v konkrétním pracovním cyklu byla např. moc chudá směs s pomalým hořením. U motorek může dělat neplechu váha vs. výkon, když proklouze zadní kolo při záběru, nebo naopak pružný řetěz přenese ráz od zadního kola k motoru takovým způsobem, že to koreluje s předpokládaným úhlovým klikovky.
To měření proudu přes jiskřiště by mělo do jisté míry nahradit měření tlaku při spalování.
Teplota výfukových plynů se asi na motorkách neměří, resp. asi není potřeba ji hlídat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph Scrambler 1200 - svody Triumph Scrambler, Triumph Scrambler 1200 Grenes 17 21.2.2022 v 19:10 Papírus
Triumph Scrambler 1200 Triumph Scrambler 1200 FranaD 7 15.4.2019 v 15:22 _ferda_


TOPlist