Je tu někdo, kdo má Scrambler 1200 XE/XC a řešil odstranění katalyzátoru? Euro 4 měla katalyzátor ve svodech a u Euro 5 ho přesunuli do koncovek výfuku. Já to včera vyřešil tak, že jsem nechal původní svody Euro 5 a namontoval koncovky Euro 4. Jde mi hlavně o zvýšení průchodnosti a snížení teploty. Zatím jsem motorku jen na cca 15 minut nastartoval - zvuk je hrubší a motor vypadá, že s tím problém nemá. Může mít tahle úprava negativní vliv na motor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Euro 5 vs 4
K tvému dotazu: u GSX 1400 ovlivňují dělku vstřiku 3 senzory - teplota nasávaného vzduchu (IAT), barometrický tlak a teplota oleje. Tlak nasávaného vzduchu (IAP nebo MAP) je jeden ze tří hlavních faktorů, které se objevují v základním namapování. Takže je jasný, že to není možný, když vyměníš ten celej lauf, že to bude v pořádku a určitě je to potřeba doladit. Yoshimura má takový speciální zařízení, kterým lze upravovat u motorek od Suzuki bohatost směsi, je to taková jejich specialita. Funguje to v režimech 0-25, 25-50, 50-75, 75-100% otevření TPS. Není to úplně ideální, ale nefunguje to úplně nejhůř. Tahle jednotka nepracuje samoadaptivně, nebo úplně minimálně. Keihin KHR4, která je na tom Triumphu, ta pracuje s úplně jinými daty a s mnohem více senzory a faktory, to se vůbec nedá srovnávat, tam je rozdíl 15 let. Ale ani tato jednotka by to nedokázala na 100% vykompenzovat. Stačí takhle?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph Scrambler 1200 - svody Triumph Scrambler, Triumph Scrambler 1200 | Grenes | 17 | 21.2.2022 v 19:10 Papírus |
Triumph Scrambler 1200 Triumph Scrambler 1200 | FranaD | 7 | 15.4.2019 v 15:22 _ferda_ |