bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Euro 5 vs 4
9.3.2022 v 06:27
Ahoj všem!
Je tu někdo, kdo má Scrambler 1200 XE/XC a řešil odstranění katalyzátoru? Euro 4 měla katalyzátor ve svodech a u Euro 5 ho přesunuli do koncovek výfuku. Já to včera vyřešil tak, že jsem nechal původní svody Euro 5 a namontoval koncovky Euro 4. Jde mi hlavně o zvýšení průchodnosti a snížení teploty. Zatím jsem motorku jen na cca 15 minut nastartoval - zvuk je hrubší a motor vypadá, že s tím problém nemá. Může mít tahle úprava negativní vliv na motor?





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Euro 5 vs 4

11.3.2022 v 15:39 | Nahoru | #1
X-tra-X> Umíš taky s ECU Magnetti Marelli 7SM a 11MP?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Euro 5 vs 4

11.3.2022 v 15:52 | Nahoru | #2
geloš> 7SM znám, Aprilia, Ducati, Moto Guzzi a 11MP je na nový Aprilce RS 660, jinde jsem ji nezaznamenal. 11MP jsem ještě rozdělanou neměl, 7SM jo...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph Scrambler 1200 - svody Triumph Scrambler, Triumph Scrambler 1200 Grenes 17 21.2.2022 v 19:10 Papírus
Triumph Scrambler 1200 Triumph Scrambler 1200 FranaD 7 15.4.2019 v 15:22 _ferda_


TOPlist