Je tu někdo, kdo má Scrambler 1200 XE/XC a řešil odstranění katalyzátoru? Euro 4 měla katalyzátor ve svodech a u Euro 5 ho přesunuli do koncovek výfuku. Já to včera vyřešil tak, že jsem nechal původní svody Euro 5 a namontoval koncovky Euro 4. Jde mi hlavně o zvýšení průchodnosti a snížení teploty. Zatím jsem motorku jen na cca 15 minut nastartoval - zvuk je hrubší a motor vypadá, že s tím problém nemá. Může mít tahle úprava negativní vliv na motor?
1 reakcí na tento příspěvek Euro 5 vs 4
V closed loop se davka doladuje podle ruznych senzoru, je teoreticky mozne, ze takto zjistene korekce nasledne vstupuji i do vypoctu dodavky paliva v alpha-n rezimu, ale v dobe kdy me tohle zajimalo se to u motorek nedelo. Je fakt, ze novejsi kousky uz neznam do detailu…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Euro 5 vs 4
Ariete> Jestli se ptáš na tu funkci tzv. "self-adjustment", je to na drobné doladění parametrů a odchylek hodnot senzorů a dat v mapování, ale rozhodně ne na doladění parametrů po výměně výfuku nebo dokonce sání...a samo se to nespustí, to se jednou naadaptuje a pak už to jede v naučeným režimu, ale pokud se třeba vyskytne nějaká závada a najednou hodnoty senzorů zaznamenají velkou odchylku, tak to dokáží ještě trošku přizpůsobit, ale vždycky je to pak horší, s opakem jsem se ještě nesetkal. Pak samozřejmě když se provádí nějaká úprava, změna, oprava a podobně, je potřeba tuhle parametriku nechat nově naadaptovat, aby motor fungoval optimálně, někdy tím vyřešíš i některé závady, záleží vždy na konkrétní řídící jednotce. Samozřejmě pokud nemáš profi zařízení, které tyhle funkce umí, tak to sám nijak neuděláš a musím za někým, kdo má takové zařízení a umí tyhle funkce používat. S běžným čtením chybových kódů si nevystačíš
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph Scrambler 1200 - svody Triumph Scrambler, Triumph Scrambler 1200 | Grenes | 17 | 21.2.2022 v 19:10 Papírus |
Triumph Scrambler 1200 Triumph Scrambler 1200 | FranaD | 7 | 15.4.2019 v 15:22 _ferda_ |