Je tu někdo, kdo má Scrambler 1200 XE/XC a řešil odstranění katalyzátoru? Euro 4 měla katalyzátor ve svodech a u Euro 5 ho přesunuli do koncovek výfuku. Já to včera vyřešil tak, že jsem nechal původní svody Euro 5 a namontoval koncovky Euro 4. Jde mi hlavně o zvýšení průchodnosti a snížení teploty. Zatím jsem motorku jen na cca 15 minut nastartoval - zvuk je hrubší a motor vypadá, že s tím problém nemá. Může mít tahle úprava negativní vliv na motor?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Euro 5 vs 4
Pradave> K tvému dotazu: Pokud to nestřílí, nepřehřívá se to, svíčky vypadají tak jak mají, tak to může být relativně v pořádku. Doporučil bych ti rozhodně kontrolu hodnot na diagnostice, nebo na nějakém dataloggeru, kde si ověříš, že motor funguje nějak optimálně. Existuje víc možností, jak to ověřit, není potřeba s tím letět na brzdu. Já tyhle věci dělám poměrně často, včetně doladění map a výsledek vždycky stojí za to. Kdyby tě něco zajímalo, tak klidně napiš...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph Scrambler 1200 - svody Triumph Scrambler, Triumph Scrambler 1200 | Grenes | 17 | 21.2.2022 v 19:10 Papírus |
Triumph Scrambler 1200 Triumph Scrambler 1200 | FranaD | 7 | 15.4.2019 v 15:22 _ferda_ |