globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Euro 5 vs 4
9.3.2022 v 06:27
Ahoj všem!
Je tu někdo, kdo má Scrambler 1200 XE/XC a řešil odstranění katalyzátoru? Euro 4 měla katalyzátor ve svodech a u Euro 5 ho přesunuli do koncovek výfuku. Já to včera vyřešil tak, že jsem nechal původní svody Euro 5 a namontoval koncovky Euro 4. Jde mi hlavně o zvýšení průchodnosti a snížení teploty. Zatím jsem motorku jen na cca 15 minut nastartoval - zvuk je hrubší a motor vypadá, že s tím problém nemá. Může mít tahle úprava negativní vliv na motor?





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Euro 5 vs 4

10.3.2022 v 20:38 | Nahoru | #1

Destroyer píše: práve triumph by s touto úpravou nemal mať problém, už pred 10 rokmi montovali "inteligentné" riadiace jednotky.



Takže řídící jednotka nejede podle mapy ale skutečně podle výstupu ze senzorů?

(reakce na) Euro 5 vs 4

11.3.2022 v 05:27 | Nahoru | #2
Mr.Dreamer> nie, to by som netvrdil, je tam nejaký "self-adjustment" takže skôr korekcia palivovej mapy v nejakom rozsahu. Predstav si to tak, že to necháš vrčať a motorka si po chvíli upraví mapu sama, ktorú si zapamätá. Dnes to má viac motoriek, napríklad aj moja KTM 890 AR. Real-time je nonsens z viacerých dôvodov.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph Scrambler 1200 - svody Triumph Scrambler, Triumph Scrambler 1200 Grenes 17 21.2.2022 v 19:10 Papírus
Triumph Scrambler 1200 Triumph Scrambler 1200 FranaD 7 15.4.2019 v 15:22 _ferda_


TOPlist