![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
(Abychom to mohli porovnat s realitou a zjistit, jací jsme byli optimisti
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Změnil jsem pořadí v názvu, s tím co nás pravděpodobně čeká jsou ceny za phm asi ta menší bolest
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 15.10.2022 22:34:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Takže ta osobní auta dělají max. 7% podíl..
Není to málo, ale když uvážíme, že si na nějakou ekologii hraje Evropa a možná ještě pár civilizovanějších koutů světa, tak to nějaká norma e7supereko vážně nevytrhne..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
dva_hrnce píše: vážně nevytrhne..
To je otázka... Ty predpokladáš, že 2x viac CO2 má 2x horšie následky, čo nemusí byť pravda. (Keď nalejem do pollitráka 3 deci, neprelejem ani kúsok. Keď nalejem 6, vyleje sa 1, keď 9, tak 4...)Ďaľšia vec je, že "na ekológiu si hrá" aj napr. Čína (aspoň čo sa týka vozidiel - elektrárne im stále prevážne fungujú na uhlie, teda to najhoršie, čo môže byť, i keď s ruskou ropou, čo kupujú pod cenu, sa to môže zmeniť), kamióny a autobusy tiež musia spĺňať ekologické normy, rovnako, pokiaľ viem, továrne, ktoré vypúšťajú takéto plyny do ovzdušia, musia mať filtre - nie sú to len osobné autá v Európe.